.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 08:14:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 14:41:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
U Ciebie powinno dać rade wymienić od góry pomimo tego że masz SAI (tak mi się zdaje) w S4 również, w RS4 już nie :/
Ciśnienie doładowania można sprawdzić na VAG-u tylko w czasie jazdy (tzw.logi)
Po podłączeniu kompa na postoju sprawdzić tego nie mógł.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 14:57:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
hmm przed podlaczeniem zapytalem sie go czy doladowanie tez moze sprawdzic powiedzial ze tak! :/ :/ i podlaczyl kompa wcisnol gaz do dechy i tyle kurna mam nadzieje ze fachura powinien sie znac tyle kasy tam zostawilem ze historia

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 15:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
pietro5 napisał(a):
hmm przed podlaczeniem zapytalem sie go czy doladowanie tez moze sprawdzic powiedzial ze tak! :/ :/ i podlaczyl kompa wcisnol gaz do dechy i tyle kurna mam nadzieje ze fachura powinien sie znac tyle kasy tam zostawilem ze historia
No niestety tylko logi dynamiczne kanał 115 i wtedy widać ile milibarów zadaje komp, a ile wykonują sprężarki, czarno na białym.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 16:39:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
tzn ze co klamie !! i tak bede to robil za jakis czas teraz za malo czasu :/ ,po siwetach wracam do pracy na 6 tygodni jak wruce to bede grzebal teraz mi fura potrzebna.

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 19:51:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
pietro5 napisał(a):
tzn ze co klamie !! i tak bede to robil za jakis czas teraz za malo czasu :/ ,po siwetach wracam do pracy na 6 tygodni jak wruce to bede grzebal teraz mi fura potrzebna.
Nikogo nie oceniam, może po prostu nie jest do końca zorientowany w temacie diagnostyki, a mechanikiem jest super.
Na postoju nie da się sprawdzić jak ładują sprężarki, koniec kropka...
Jeżeli lubisz zagłębiać się w arkana swojego silnika ( na marginesie naprawdę udanej konstrukcji znoszącej 600KM bez zakucia :) ) kup na allegro interfejs do komunikacji z kompem, w zestawie dostaniesz płytę z programem VAG-COM i do przodu. Na forach związanych z Audi jest masa jak przeprowadzać diagnostykę etc. Koszt interfejsu to koszt w granicach 50-60 zeta.
I od tego momentu diagnostyka jest for free, no może za browar dla kumpla który będzie klikał na kompie :D

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 21:29:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
:) moze i racja pewnie sobie kupie taki interfresj ale wychodze z zalozenia ze jak dobry mechanik ktory naprawde robi dobrze i zawsze ma term. wypelnione to nie bede sie wtracal pomiedzy wodke a zakoske . szkoda tylko ze nie mam wszkaznika doladowania w przyszlosci sie to zmieni i mam nadzieje ze wiele inych zeczy na poczatek dojsc do ladu z moca pozniej interc. wyciac katy i zrobic wydech z k.o a pozniej soft. :)

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 21:34:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
sorki zakaske :)

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 06:45:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
kiedy mi puszczały DVki nie czułem żadnych innych efektów ubczonych typu dźwięki itp. Po prostu auto straciło zdecydowanie moc. Koszt DVka jednego (są dwa) to z tego co pamiętam 110zł.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 07:01:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
jak by to bylo tylko to :) juz od pewnego czasu ciagnol z dolu ladnie a pozniej doooool i pozniej jakos tak jak by chcial a niemogl i jak go chcialem przeciagnac po banie to do 180 wmiare a pozniej jak by mu z 2 garow brakowalo ledwo co poza 210km sie dokulal.[/list]

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 07:02:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
jak by to bylo tylko to :) juz od pewnego czasu ciagnol z dolu ladnie a pozniej doooool i pozniej jakos tak jak by chcial a niemogl i jak go chcialem przeciagnac po banie to do 180 wmiare a pozniej jak by mu z 2 garow brakowalo ledwo co poza 210km sie dokulal.

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 07:04:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
2rafal7 napisał(a):
kiedy mi puszczały DVki nie czułem żadnych innych efektów ubczonych typu dźwięki itp. Po prostu auto straciło zdecydowanie moc. Koszt DVka jednego (są dwa) to z tego co pamiętam 110zł.
Nie no pewnie że nie słychać jak DV puszcza, bo przecież takie jego zadanie na codzień żeby puszczać :) tylko problem jak puszcza za wcześnie.
Założenie natomiast jest takie,że upuszcza ciścnienie do układu i tego nie słychać, to nie BOV który syczy jak dziki przy upuszczaniu ciśnienia do atmosfery, np. Subru, Mitsu :d

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 07:25:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
pietro5 napisał(a):
jak by to bylo tylko to :) juz od pewnego czasu ciagnol z dolu ladnie a pozniej doooool i pozniej jakos tak jak by chcial a niemogl i jak go chcialem przeciagnac po banie to do 180 wmiare a pozniej jak by mu z 2 garow brakowalo ledwo co poza 210km sie dokulal.
Jak z dołu ciągnie, a później doopa to faktycznie wygląda na DV-y

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 09:25:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
teraz mam pytanie moze do kolegi Norbi a moze ktos inny wie, gdzie mozna nabyc interc. centralny(jaki miewiecej koszt plus rury k.o plus zlaczki sil.) do mojej niuni taki by sie zmiescil bez przerobek tzn. ciecia budy itd. miedzy zderzak a klime wiem ze mozna wentylator kupic tuningowy cienszy. I koszt przerobki wydechu na ko ? jade dzisiaj do tunera i chcialbym miewiecej znac koszty zeby mi szczena nieopadla :)

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 13:54:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zapraszam na to forum http://sportaud.vot.pl/index.php?sid=56 ... fea678a249 tu wszyscy mają taki motory jak Ty ( no prawie wszyscy) można sporo się dowiedzieć.
Natomiast wszystkie części do tego motoru posiada kolega SID http://sportaud.vot.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=3
a to jego rzeczy na allegro http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=207438 śmiało dzwoń do niego , bo do tego motoru ma praktycznie wszystko,łącznie z coolerem centralnym.
Osobiście polecam chińszczyznę, bo naprawdę dobrze się sprawdza i koszt nie jest duży.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: