.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 14:57:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 22:11:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
carpa84 napisał(a):
Witam wszystkich !! Polecam wam mój watek z A4klub w którym opisuję mój problem z multitronikiem po wizycie w SSerwis. Dodam że odpowiedź nr 88 wszystko wyjaśnia !
Omijajcie ten zas...ny serwis szerokim łukiem !!
Oto link. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?top ... msg2280974


Lipa z tym linkiem bo trzeba być zalogowanym. Nie ma to jak na siłę robić (administratorzy) liczebność forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 22:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 13:06:23
Posty: 7
To tak w skrócie !! :)

"Chyba odnalazłem winę wysokiego spalania, wypadania adaptacji i ostatnio nawet 2 krotnego szarpnięcia. Oto odpowiedź

http://tinypic.com/r/2qixuna/7


i cd. http://tinypic.com/r/2hs98w0/7

Wniosek SSerwis nalał mi ok 3 litrów oleju ATF do skrzyni za dużo !!!!
Dzięki pomocy kolegi Bartka (Bart-s) prawdopodobnie zaoszczędziłem dużo kasy ale nieprzespanych nocy i nerwów już mi nikt nie zwróci !!
Sprawdzajcie poziom oleju w waszych skrzyniach !!

ps. Sprzedam 3 litry oleju ATF !!"


A może jednak warto sie zalogowac ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2011 23:44:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
Potwierdzam... Zlałem u siebie 2.5L nadmiaru ATF. Po tej akcji dałem znać Carpie84 aby sprawdził jak to wygląda u niego (obaj modyfikowaliśmy sprzęgło w "Ss", po tej czynności auta zaczęły nam więcej palić). Kamil zlał 3L nadmiaru - zastanawialiśmy się jak to jest wogóle możliwe (czynność wykonana zgodnie z instrukcją serwisową AUDI, nie ma mowy o pomyłce z naszej strony).

Po usunięciu nadmiaru oleju auto odzyskało wigor - lepiej się zbiera, spalanie spadło o jakiś litr. Dlatego również dołączam się do grona użytkowników, które Sserwis podziękują za współpracę...

@ Paw1972 - Pawełku jak będziesz w PL, wpadnij do mnie - ogarniemy sprawę Twojego nie działającego tipa :D

_________________
A4 2.0 2000 ALT 96kW (Multitronic)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 00:11:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
odkręcaliście korek spustu oleju od spodu a nie macie korka pomiarowego do tego celu z boku lub przodu skrzyni

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 00:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
W skrzyni Multitronic korek upustowy i kontrolny są obok siebie (pod spodem). Zapewniam Cię, że otwieraliśmy korek kontrolny :)

_________________
A4 2.0 2000 ALT 96kW (Multitronic)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 08:21:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
[quote="Paw1972"][/quote]
ale partacze a tak polecani byli jednym słowem popsuli ci autko ja bym tak tego nie zostawił

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 11:07:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
SSerwis widze, ze dalej stosuje polityke ze lepiej poprawiac to co producent przewidzial...
miejscowych z pelnym szacunkiem dla nich, nie wali w bolka najgorzej ze tych z zagranicy... przypadek Paw i kolega z A4. UK end Espaniole. Ja po 1 wizycie bym gnoju narobil... Macie Panowie cierpliwosc. Teraz sie lobbuje SS na A6KLUB. Mesz moze pora tam zawitac :)

Ja mam dla Przemka i Was zdjecia moich Swiatkowych walkow po XX tkm... Zeby pokazac ze nie tylko pokazuje sie te fuszery, ale i tez czasem dobre rzemiosło. Zauwazylem nikt tego nie robi, raczej jak jest bubel. Ale to w topiku z tymi ost bublami.
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 13:28:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
grejf napisał(a):
Ja mam dla Przemka i Was zdjecia moich Swiatkowych walkow po XX tkm... Zeby pokazac ze nie tylko pokazuje sie te fuszery, ale i tez czasem dobre rzemiosło. Zauwazylem nikt tego nie robi, raczej jak jest bubel. Ale to w topiku z tymi ost bublami.
pozdrawiam.


No to sobie TUTAJ obejrzyj jak wyglądają "nowe" wałki po regeneracji u Świątka.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2011 18:46:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Sprinter, fakt niezle padlo... Ale i tak pokarze swoje, ze nie ma tylko pruchnicy od Swiatka.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 10.wrz.2011 11:14:30 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AYM 2002r] Po naprawie multitronica w Sserwis.
PostNapisane: 20.kwi.2011 16:35:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2011 16:23:35
Posty: 9
Lokalizacja: Nowy Targ
Paw1972 napisał(a):
Myślałem, że amory może do wymiany, ale Sopa sprawdził i powiedział, że są sprawne, lecz są to sportowe czerwone amorki. Po prostu muszę omijać dziury :diabel: i krawężniki.


Niby sprawne a jednak nie do pełni :/ Trudno znaleźć tor gdzie można by skorzystać z dobrodziejstw niskiego zawieszenia :<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2011 02:20:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2008 10:25:57
Posty: 26
No zwariowac mozna:)
Ponad godzine czytania. Ok. U mnie jest wszystko ok. Skrzynia pracuje pieknie. Ale musze sie przejechac gdzies na zmiane oleju:) i chcialabym dowiedziec sie wiecej o jej stanie. I teraz nie wiem komu mam zaufac:( a juz mialam sie kierowac do SS:) zeby nie zasmiecac- ewentualnie ja PW.
Pozdrawiam.
Ps. Mam przebieg okolo 230 tys. Skrzynia plynna, nie szarpie, obroty przy normalnej jezdzie 1100-1200. Moze sie nie denerwowac? Chce jeszcze poznac logi i wtedy ewentualnie prosilabym kogos o konsultacje. Temat newralgiczny z multi jak widze, woec chcialabym wiedziec jak najwiecej o mojej skrzynce z lekka obawa, ze moge zyc w pewnej nieswiadomosci.
Ale z uwagi, ze jezdze tylko na oryginalnych czesciach i zalezy mi na tym aucie to tym bardziej nie chce auta w pierwsze lepsze rece dac, jezeli chodzi o skrzynie. Z gory dziekuje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2011 17:23:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
Postaram się pomóc :)

_________________
A4 2.0 2000 ALT 96kW (Multitronic)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2011 19:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
kohena napisał(a):
Ponad godzine czytania. Ok. U mnie jest wszystko ok. Skrzynia pracuje pieknie. Ale musze sie przejechac gdzies na zmiane oleju:) i chcialabym dowiedziec sie wiecej o jej stanie. I teraz nie wiem komu mam zaufac:( a juz mialam sie kierowac do SS:) zeby nie zasmiecac- ewentualnie ja PW.

"o jej... i co ja biedny poczne?" - troche zaradnosci.... dowiedz sie jaki ma byc olej, ile go wchodzi, co przy okazji sie wymienia, jak sie wymienia i w jakich warunkach ustala poziom... kup czesci i pojedz na wymiane do pierwszego lepszego trzezwego mechanika i patrz mu na rece
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2011 20:04:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2008 10:25:57
Posty: 26
Po pierwsze, spokojnie.
Nie gadaj kobiecie w ciaży, bo to może przynieść pecha:)

Po kolejne, uwierz, że dbam o swoje auto i jeżeli się za coś zabiorę, to robię to od dobrej strony. O skrzyni multi też co nieco wiem, aczkolwiek rozmowę z Pawłem odnośnie naszych aut zaczęłam jeszcze wtedy na PW, kiedy to on zaczynał swoją przygodę u SS, a u mnie od zawsze z autem problemów żadnych nie było. Jedyne co robie, to serwisuje na bieżąco, wiem jaki olej zalać, bo nie jest to jedyny wątek dotyczący multi, który czytam, czytałam.

Mówienie o zaradności nie ma nic na celu, bo już przebrnęłam przez wmawianie mi, że moja skrzynia zaczyna się sypać - a okazało się, że kolejny cudowny mechanik nie wiedział jakie przeguby idą do AYM i skrzynia skakała przy okolo 2tys, czyli w miejscach, gdzie miała "niby przełożenia" bo wiadomo, i każdy wie ze biegów jako takich nie ma. Sprawa się skończyła tym, że sama dałam w rękę części i kazałam na własną odpowiedzialność je montować. Zmierzam do tego, że patrzę na ręce i dlatego mam w dalszym ciagu auto w takim a nie innym stanie.

Dalej - przymierzając się do jakiejkolwiek czynności, właśnie zasięgam najpierw informacji z wielu źródeł itd., bo kocham swoje auto i nie zamienie multi na żadnego tip itd. Na automat jestem skazana niejako z problemów zdrowotnych (problem ze ścięgnami i częstymi skurczami). Lubię bardzo manual, ale do codzinnej jazdy multi, które mam jest po prostu dla mnie tym co mi pasuje. W auto wkładam dużo serca i jak każda baba, muszę dokładnie się przyjrzeć tematowi. A, że nie jestem aż tak techniczna jak Wy, to wybacz mi proszę, moją wg. Ciebie nie"zaradność", bo w całym wątku nie ma dla mnie wskazówek, gdzie mogę jechać i komu zaufać. A kto jak kto może mi pomóc jak nie Wy?
Poza tym sory, ale pierwszy lepszy mechanik z częsciami w łapie może się okazać ostatnim przed szrotem. Zresztą jak widać w temacie, pierwszy lepszy mechanik "trzeźwy" - SS okazał się...właśnie tym ostatnim, prawda? A jak poznać tego mechanika, może mi zdradzisz? Bo i ja rozmawiając z Sopą przez tel osiagnęłam wrażenie, że facet naprawdę zna się na rzeczy. I widze, ze nie tylko ja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2011 21:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
A jak poznać tego mechanika, może mi zdradzisz?

jezeli masz zapal i czas to: dowiadujesz sie jak wyglada procedura wymiany (pewna sekwencja czynnosci), olej filtr, uszczelke (czy co tam dochodzi) kupujesz i idziesz do mechanika (najlepiej z polecenia - musi byc sumienny po prostu, najlepiej bez uczniow!), ktory sie nie wymadrza, wyslucha Ciebie i zgodzi sie na to, ze przyjedziesz na umowiona pore na wymiane i przeprowadzi ja wg schematu, ktory wynalazlas. Prosisz o krzeselko (bo jestes w ciazy i stac nie bedziesz), siadasz i patrzysz czy czynnosci mechanika sa zgodne z tym co mowi procedura serwisowa. To bzdura ze do wymiany oleju potrzeba inzyniera z Nasa
W jednym automacie wymienialem olej samemu a z drugim poszedlem do mechanika od spraw ogolnych (poradzil sobie.. podobnie jak ja z pierwszym)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2011 22:07:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2008 10:25:57
Posty: 26
:)
Moi mechanicy w przeszłości mają jedna cechę wspólną - lekkie wgłebienia na czole:) Stukają się w nie za każdym razem jak mnie widzą. Nos wsadzę wszędzie, rządam wyjaśnien i zabieram części ze sobą. Nie mowie o audi, bo z nią nie mam problemów poki co (tfu), ale innymi autami w rodzinie, ktore pilnowałam. W większości przypadków części mam w łapie, bo przegrzebię się przez temat. Skrzynia multi mnie jednak po prostu przeraża, bo widzę, że nawet wymianę oleju można schrzanić. Stąd chciałam od Was polecenia kogoś na PW itd. i zresztą myślę, że znalazłam:) nie chcę zaśmiecać tak pożytecznego wątku, więc wszelkie uwagi itd. poproszę na PW.
Pozdrawiam maniaków muti, ciekawe ile jeszcze potrwa mój entuzjazm:)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2011 18:48:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2011 08:50:54
Posty: 10
Podlacze sie do tematu jesli mozna.

Jak wyglada typowe 'szarpanie' oznaczajace koniec sterownika w multitronicu?

Mi auto zaczyna lekko poszarpywac jak wolno jade w korku ale tylko jak sie tocze,lub jak jade wolno i powoli sie zatrzymuje to na samym koncu poszarpuje,a raczej auto ma lekkie drgawki. Drzy mi tez xenon jak auto stoi,po dodaniu gazu objaw ustaje.
Pytanie - czy to poduszki silnika czy skrzynia? Przy szybkim ruszaniu,przy zmianie biegow,ruszaniu pod gorke ani w zadnej innej sytuacji nie ma zadnego szarpania ani innych objawow,skrzynia 80 tys temu miala zmienione lamele (z 6 na 7) a 20 tys temu zmieniony olej w serwisie. Auto ma przejechane 160 tys oryginalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2011 19:39:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2008 10:25:57
Posty: 26
Mnie sie wydaje, ze to poduszka. Zobacz na zaciągniętym ręcznym czy silnik się lekko porusza (np. unosi) kiedy próbujesz ruszyć, zanim zaczną grzebać w skrzyni.
o taka:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AYM 2002r] Po naprawie multitronica w Sserwis.
PostNapisane: 03.cze.2014 22:46:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2014 21:55:57
Posty: 8
Lokalizacja: płock
Auto: audi a4 b6 1.9 tdi 186km 2004
Witam !
Panowie napotkałem się na wasz temat w kryzysowej chwili, otóż dziś mój multi padł !!!! tzn jadac autostarda coś zaczęło szarpać i nie miał zamiaru wchodzić w obroty odpowiednio jak powinien ! Wychamowałem na parkingu i zwróciłem uwagę że mrugają mi na wyświetlaczu wszystkie biegi ! nie mam zamiaru pozbywać się autka, chce je poprostu naprawić ! chciałbym zachować multi ! polecicie kogos z okolic Płocka !?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AYM 2002r] Po naprawie multitronica w Sserwis.
PostNapisane: 04.cze.2014 07:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Proboszczewice albo zurominek probuj

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: