Kamil no własnie, bo to auto kupiłeś jakoś ostatnio o ile dobrze pamiętam, od początku masz problemy czy na dniach coś sie stało? na gazie jak obroty na zimnym opadają to nic nadzwyczajnego, zdarza się często ale na benzynie musi być cacy
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
czujnik temperatury możesz sprawdzić i nie jest za to odpowiedzialny żaden niebieski czujnik dwupionwy, tylko czarny wkręcany, tu masz wycinek z serwisówki, sygnał z jednego PINu idzie do sterownika zapłonu a drugi do sterownika mieszanki,
silniczek krokowy też warto sprawdzić, najpierw sprawdź czy masz napięcie w kostce jak odłączysz od krokowca a później musisz jakoś pokombinować, ja mam zrobioną przejściówke ze starych kostek i zawsze wpinam sobie jak coś mierze i zobaczyc jakie masz napięcie na zapłonie jak wepniesz kostke do krokowca, ile jak kręcisz i ile na pracującym silniku, oczywiście między zimnym silnikiem od rana a rozgrzanym są różnice, u mnie wygląda to tak, jak silnik jest zimny kompletnie w kostce odpiętej - 11,58V, na zapłonie jak wtyczka jest wpięta 0,25V, przy kręceniu skaczy do 8,5V a na pracujacym jest 5,2V bo sprawdzałem ostatnio, na rozgrzanym nie pamiętam ale wartości są bardzo małe, nie pisałeś nic o problemach z zapalaniem więc wnioskuje, że kapa spiętrzająca nie jest pogięta i dobrze ustawiona, warto sprawdzić też sonde, może nie pracuje a może pracuje tylko grzałka jest uszkodzona i długo się nagrzewa zanim zacznie pracować