Witam
Niestety dopadło coś i mnie, nie ma to raczej wpływu na pracę silnika (jałowy stabilny, bez wypadania zapłonów, pod obciążeniem ciągnie jak zły), ale może mieć patrząc na to w długim okresie czasu bądź też na katy.
Teraz do rzeczy
Rozdjazd czasu wtrysku pomiędzy bankami występuje w całym zakresie prędkości obrotowej silnika (czasem się zmniejsza), róznica pomiędzy jednym a drugim bankiem jest na poziomie ok 0,4ms.
O co biega? mója motorownia to ANK, na początek czepię się sond, spróbuję zczytać AFR skład mieszanki w obu bankach, jak będzie gdzie się czepić, to się czepię i temat będzie z głowy, obie regulacyjne do wywalenia, ale gdyby było coś nie tak ze składem, to pewnie by zaplił checka ??
Generalnie wiem w sumie co i jak diagnozować, ale może ktoś już walczył i ma jakieś doświadczenie. Kolejność walki jaką planuję
- sterowanie (czyli sondy)
- układ wtrysku - wydatek wtryskiwaczy, stopien rozpylenia itd
- układ zapłonowy - ale jak mówię wypadania zapłonów nie ma.
Żadnych checków auto nie zapala, jeździ normalnie, ale jak mam coś nie tak to mnie wewnętrznie boli
Czy też czepić się czegoś innego?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)