.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 20:17:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 8L 1.9 TDI ASV] Prosze o analize (logi)
PostNapisane: 14.maja.2011 18:26:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2011 18:13:17
Posty: 5
Lokalizacja: Siedlce
Witam
czasami wchodzi w tryb awaryjny z bledem
Kod:
Control Module Part Number: 038 906 012 BB
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2809
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00012
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Logi:
Log (0 - 001,003,011,001,003,011)
Log (1 - 010,015,024)
Log (2 - 001,003,011)
Log (3 - 003,008,010)
Log (4 - 015,022,003)
Log (5 - 011)
Log (6 - 001,003,011)
Log (7 - 010,015,023)
Log (8 - 011)
Log (9 - 015,010,003)

Prosze o podpowiedzi/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 19:23:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zacznij od sprawdzenia podcisnien oraz gruszki , jak nic nie znajdziesz to sprezarka do czyszczenia...

dla spokoju ducha mozesz podmienic N75 z N18 i zobaczyc co sie bedzie dzialo ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2011 12:16:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2011 18:13:17
Posty: 5
Lokalizacja: Siedlce
spanky napisał(a):
zacznij od sprawdzenia podcisnien oraz gruszki , jak nic nie znajdziesz to sprezarka do czyszczenia...

dla spokoju ducha mozesz podmienic N75 z N18 i zobaczyc co sie bedzie dzialo ...


łopatki nie sa zablokowane, sprawdzalem w serwisie, cisnienia ok,
jak odpalam grucha zaciaga sztange do konca, im wiecej obrotow to unosi sie.
Czasami zlapie awaryjny przy 130 ale tylko 1 na 10


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2011 12:38:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
zaciaga do gory po odpaleniu? po odpaleniu sztanga ma iść w dół (ma się wciągnąć do gruchy jakieś 1,5cm). W czasie jazdy w miarę jak ciśnienie spalin rośnie N75 powoduje stopniowe wyciąganie sztangi z gruchy a tym samym przesterowanie kierownicy spalin w turbinie tak aby turbo ładowało mniej.

sprężyna gruchy byla czyszczona? moze sie ciąć... W tym przypadku czyszczenie T.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2011 18:40:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2011 18:13:17
Posty: 5
Lokalizacja: Siedlce
Własnie zaniepokoiło mnie ze u mnie tylko około 1 cm wchodziła sztanga
Nie lubie miec niesprawny samochod, wiec odręciłem egr i przez rurkę od turbo wpryskalem troche rozcieczonego dimera :d poruszałem łopatkami w T aż zaczęło luźno, wyczyściłem egr i inny samochód, tylko turbina zaczeła głośniej gwiżdżeć, czy to normalne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 09:28:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
lukaszhaha napisał(a):
Własnie zaniepokoiło mnie ze u mnie tylko około 1 cm wchodziła sztanga
Nie lubie miec niesprawny samochod, wiec odręciłem egr i przez rurkę od turbo wpryskalem troche rozcieczonego dimera :d poruszałem łopatkami w T aż zaczęło luźno, wyczyściłem egr i inny samochód, tylko turbina zaczeła głośniej gwiżdżeć, czy to normalne


to wyglada na to ze cos kiepsko sprawdzali w serwisie ... :d

lukaszhaha napisał(a):

łopatki nie sa zablokowane, sprawdzalem w serwisie,

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 13:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2011 18:13:17
Posty: 5
Lokalizacja: Siedlce
Ale takie czyszczenie co zrobilem jest tylko cwilowe na krotka mete nie polecam, bo pomoze tylko na chwile.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 15:04:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
wiesz generalnie czyszczenie T to ostatczność, jezeli mało latasz w trasy < 140km/h to jak w AFN'ach jest to nieuniknione, po setkach tys km.
Co do gwizdania, od tego jest turbo ;). Psiknales preparatem przegoń w trase porób kilka razy bs'y 011 niech grucha popracuje, zrób log Nd011 jesli ok, to bym latał dalej.
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: