.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 07:12:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zavoli zeta n puszcza gaz zaworem bezpieczeństwa
PostNapisane: 16.cze.2011 08:25:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
zregenerowałem wczoraj dwa reduktory i dzisiaj pojawił się problem a wczoraj było ok auto było rozgrzewane na pb ,dzisiaj odpaliłem auto na zimnym przełonczyło mi się na gaz i słyszę że z jednego zaworu zasuwa gaz w miarę rozgrzewania się reduktora ilość wylatującego gazu zmniejsza się ,podczas regeneracji wywaliłem miedziane sprężynki zostawiłem tylko po dwie w każdym reduktorze ,wczoraj sprawdzałem też jak wzrasta ciśnienie przez wkręcanie imbusa i program pokazywał mi że nie idzie więcej jak 1.2 na max wkręconym imbusie pokręciłem i ustawiłem pokazuje w okolicach 1.04 na wolnych obrotach ,co się mogło zjechać przez noc ? i po problemie zaworek bezpieczeństwa się zacioł

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2011 08:12:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Mi też puszczał parownik, "pompował" się , podczas przyspieszania miał martwe miejsca i zrobiłem tak... pojechałem do serwisu LPG , założyłem nowy , dostałem gwarancję , wszystko wyregulowali i problem ustąpił. Po co drutować za 300 pln, a potem płakać ze wóz się spalił nie wiadomo od czego.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2011 08:47:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
mały v8 napisał(a):
Mi też puszczał parownik, "pompował" się , podczas przyspieszania miał martwe miejsca i zrobiłem tak... pojechałem do serwisu LPG , założyłem nowy , dostałem gwarancję , wszystko wyregulowali i problem ustąpił. Po co drutować za 300 pln, a potem płakać ze wóz się spalił nie wiadomo od czego.

wcześniej reduktor był tak zasyfiony że się nie dziwię że zaworek się nie otwierał bo już ledwo zipał po czyszczeniu i zwiększeniu wydajności zasyfiony zaorek pierdnoł sobie raz ale że był w nim syf przycioł się ,od kilku dni nic się nie dzieje dla świętego spokoju założę wężyki na zaworki i puszczę albo w nadkole albo w kolektor , ciśnienie wyregulowane na razie wszystko ok ale i tak prawie cała instalka poleci do poprawy

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: