Milo napisał(a):
Spryskiwacz jest po to by umył Ci lapy zeby brud nie rozczepiał światła-co byś nie oślepiał innych uzytkowników drogi.
Poziomowanie jest poto ze jak zapakujesz 4 kumpli na pokład to obnizy Ci lampy-co byś nie oślepiał innych uzytkowników drogi.
Czy jest to potrzebne
Pytanie retoryczne.
Dla djagnostow czy policjantów tego nie montujesz
TYLKO DLA NAS
Wiem co jest po co, ale w praktyce, zimą spryskiwacz to Ci spryska reflektor, a nie go umyje
Pozimowanie też wiem po co jest, i jak wsadzę 4 kumpli do saochodu, to przekręcę na 2kę pokrętłow kabnie i sno światła pójdzie w dół, to samo co w automatycznym, tyle, że bez "auto"
Tak jak już kilka osób wspomniało, nei widziałem jeszcze oślepiającego ksenonu (oryginalnej lampy nie przeróbki). Ale ciekawy tez jestem jak podchodzą do tego np w Niemczech tzn jakby mnie zatrzymała tamtejsza policja. A tak na marginesie to chyba diagnosta powuienien być specem w prawie drogowym co trzeba miec a czego nie przy jakim systemie samochodowym i to chyba śiwadczy samo za siebie, że pytam go o zdanie. podejrzewam, że przeskolili go na tyle, że wie co to ksenon i wie kiedy będę oslepiał a kiedy nie. Pytanie które mu zadałem nie brzmiało "czy za 50 zł więcej wstepluje mi przegląd z dokładanymi ksenonami" tylko, "jake wymogi musi spełnić samochód, który ma dołozóne ksenony, aby przeszedł pomyslnie przegląd" - i o żadnych dopłatach nie wspominał