SebastianS napisał(a):
1. Nie wiem, jak wielką nieszczelność musiałbyś mieć, żeby tracić kilka litrów na setkę gazu - prędzej byś się udusił ze smrodu.
2. LR IG-1 Super Maggiorato zdycha przy 250 KM, jeśli się przyłożysz. Ani termika ani wydajność nie pozwalają na więcej.
3. A 21 litrów na setkę to silnikiem 1,6l się da przekroczyć przy naprawdę dobrym butowaniu. Nie udało mi się spalić w audi V8 mniej niż 15,5 litra gazu na setkę przy stałej prędkości rzędu 130-140 na autostradzie. Przeciętne zużycie to 17-18l/100 a przy ciężkiej nodze - nawet nie ma sensu liczyć, bo granica nie istnieje
Ad. 1 była nieszczelność pod filterm + niedociśnięta opaska. Gazem śmierdziało ale tylko podczas postoju, w czasie jazdy i tak sobie vka z komory silnika wszystko zasysała z powietrzem.
Ad. 2 latam autobahnami 220-240 na godzinę i nic nie zdycha, wtryski nie zamarzają, reduktor nie zamarza. 7,5 do setki, 20 kilka sekund do 200. Zapodać filmik? Uwierz, że się przykładam do jazdy. Traski 4-5 godzin.
Ad. 3 Na instalce zrobiłem już prawie 120 tyś. Wiem ile mi paliło auto i ile pali teraz bo tankuje do pełna prawie codziennie. Uwierz, że 21 jest teraz przy ciężkiej nodze.
Chyba że się rozchodzi o spalanie przy bączkach na śniegu, kjs. - nie praktykuje upalania/niszczenia auta więc nie zabieram głosu.
:edit
chwilowe może oczywiście sięgnąć 50 i więcej, ale żeby mieć takie cały czas trzeba by sie było rozpędzać od zera do nieskończoności. W mieście i trasie o takie wyniki trudno.
Chyba, że rozmawiamy o spalaniach na Nurburgring.