.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 08:02:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2011 08:13:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2003 07:40:57
Posty: 102
Lokalizacja: Lubin
Najpierw ładnie się witamy w tym temacie:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89297

Następnie szukamy tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php

i znajdujemy temacik:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291

Powodzenia :peace:

_________________
było:
Opel Senator 2,5E Automat
Audi 200 20V
jest:
Vectra A 2000 GT
Audi S6 V8 manual
Obrazek
S6-V8 brak słów jak mruczy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2011 22:13:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
no to ja jeszcze swoje dodam nie dzienki tylko dzięki :peace:
2x ac-r01
8xhana zielone
sterownik stag premium

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 17:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
badyl napisał(a):
no to ja jeszcze swoje dodam nie dzienki tylko dzięki :peace:
2x ac-r01
8xhana zielone
sterownik stag premium

To nie jest dobra konfiguracja. Ale dzienki, że próbujesz koledze pomóc :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 21:46:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
SebastianS napisał(a):
badyl napisał(a):
no to ja jeszcze swoje dodam nie dzienki tylko dzięki :peace:
2x ac-r01
8xhana zielone
sterownik stag premium

To nie jest dobra konfiguracja. Ale dzienki, że próbujesz koledze pomóc :diabel:


w takim razie co proponujesz? Andrzej ze StagMag właśnie mi to w S8 D2 FL zamontował (co prawda sterownik 300 plus ponieważ w aucie nie ma cana)

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 22:39:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Hana niebieska a reszta jak badyl pisał :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 08:50:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Koniecznie niebieska, zwłaszcza, jeśli decyzja o wyborze reduktorów jest nieodwołalna. AC R-01 nie daje się ustawić stabilnie powyżej 1,25-1,28 bara (oficjalnie 1,2). Uwzględniając spadek ciśnienia przy max bucie - zatrzymasz się na okolicach 1 bara, a przy takim ciśnieniu nie ma co marzyć o wykarmieniu tej mocy zielonymi Hanami.

A po drugie - osobiście nie mam pełnego przekonania do tak zestawionych reduktorów - obawiałbym się o termikę przy dużych obciążeniach i niskiej temperaturze na dworze.

I jeszcze po trzecie: wybrałbym Staga Plus, nie Premium, moim zdaniem szkoda kasy, dobry gazownik wystroi auto idealnie dokładnie bez wspomagacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 11:24:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
SebastianS napisał(a):
Koniecznie niebieska, zwłaszcza, jeśli decyzja o wyborze reduktorów jest nieodwołalna. AC R-01 nie daje się ustawić stabilnie powyżej 1,25-1,28 bara (oficjalnie 1,2). Uwzględniając spadek ciśnienia przy max bucie - zatrzymasz się na okolicach 1 bara, a przy takim ciśnieniu nie ma co marzyć o wykarmieniu tej mocy zielonymi Hanami.

A po drugie - osobiście nie mam pełnego przekonania do tak zestawionych reduktorów - obawiałbym się o termikę przy dużych obciążeniach i niskiej temperaturze na dworze.

I jeszcze po trzecie: wybrałbym Staga Plus, nie Premium, moim zdaniem szkoda kasy, dobry gazownik wystroi auto idealnie dokładnie bez wspomagacza.


jakie inne reduktory proponujesz w to miejsce?

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 11:34:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
SS, ja co prawda jeszcze przy -30 nie śmigałem, ale w okolicach 5st, latało juz auto aż do kagańca, nic się z ciśnieniem, termiką nie działo, szło jak trzeba.
Z drugiej strony w zimowych warunkach, raczej człowiek delikatniej gazem operuje, szczególnie na naszych drogach, błoto pośniegowe, a często wręcz stok narciarski jest gorzej przygotowany, dziury, koleiny :(
Ale zgadzam, się ma być dobrze, a nie jakoś - "panie w zimę tylko 1/3 gazu, bo inaczej się na Pb przełączy" ;)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 18:13:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
SebastianS napisał(a):
badyl napisał(a):
no to ja jeszcze swoje dodam nie dzienki tylko dzięki :peace:
2x ac-r01
8xhana zielone
sterownik stag premium

To nie jest dobra konfiguracja. Ale dzienki, że próbujesz koledze pomóc :diabel:

jak nie jest dobra konfiguracja jak jest bardzo dobra :!: sam na takiej jeżdze i super się sprawuje jestem mega zadowolony zero problemów wiadomo są lepsze konfiguracje ale za jaką kase :D w cenie do 5000 tyś nie ma lepszego zestawu a droższy może i ma sens ale to trzeba bardzo dużo jezdzić co by instalka się zwróciła

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 18:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
badyl napisał(a):
jak nie jest dobra konfiguracja jak jest bardzo dobra :!: sam na takiej jeżdze

Dobra, rzeczowa argumentacja :056: :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 18:27:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
martab99 napisał(a):
badyl napisał(a):
jak nie jest dobra konfiguracja jak jest bardzo dobra :!: sam na takiej jeżdze

Dobra, rzeczowa argumentacja :056: :peace:


popieram to tym że sam jeżdze na takiej i mam doświadczenie zaznaczyłem że jestem mega zadowolony i zero problemów wiele razy pełny but przez obwodnice trójmiasta i nic się nie działo jak miał bym jeszcze raz zakładać na pewno bym wybrał ten zestaw przed montażem gadałem z wieloma mega kumatymi gazownikami z http://lpg-forum.pl/ min pan Piotr Kopczyński i polecali taki zestaw przy tych pieniądzach w moim przypadku droższa instalacja nie jest opłacalna bo autem będe max 2 lata jezdzić a musi się zwrócić no ale jak ktoś kupuje auto na długie lata to wiadomo że lepiej dołożyć do PRINS i temu podobne

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 21:47:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Dokładanie do Prinsa nie ma kompletnie żadnego uzasadnienia w żadnym przypadku użycia Staga z Hanami i dobrym reduktorem. Napisałem wyraźnie, co w podanym zestawie nie jest optymalne dla tego konkretnie przypadku samochodu, a że tak się składa, że zajmuję się montowaniem gazu i zaufało nam już bardzo wiele osób z niemal całej Polski, czasem z bardzo trudnymi furami - to co mówię opieram nie na przykładzie jednego samochodu, o którego parametrach pracy silnika wiem tylko tyle, ile zdołam zobaczyć na desce rozdzielczej, tylko na doświadczeniu z bardzo różnorodnymi przypadkami i mocami silników nawet rzędu 500KM, którym miałem okazję założyć i poprawnie wystroić LPG.

Co do reduktora AC R-01 - wiem aż za dobrze, gdzie leży granica jego termicznej wydajności i jakie sa jego ograniczenia konstrukcyjne, skoro przeprowadzałem jego testy dla AC jeszcze gdy był w fazie przedprodukcyjnej, a następnie szukałem metod na zwiększenie jego możliwości przy użyciu już wyprodukowanych komponentów. Idę o zakład, że jadąc 200 km/h w warunkach autostradowych przy temperaturze -10 stopni (całkiem realna sytuacja, zima nie oznacza że na hajłeju musi być ślisko), w szybkim tempie dojdzie do pracy na gazie o temperaturach zbliżonych do zera. Nie jest to sytuacja korzystna ani dla trwałości samych reduktorów, ani dla wtryskiwaczy. A jazda naprawdę ostra z wykorzystaniem pełnej mocy zmrozi gaz do poziomu skutkującego przełączeniem na benzynę. Przynajmniej, jeśli mówimy o reduktorach AC R-01 seryjnych, wyjętych z pudełka.

Dalej - już pisałem powyżej dlaczego niebieskie Hana a nie zielone.
I pisałem, dlaczego Plus a nie Premium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 21:57:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
sebos17 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Koniecznie niebieska, zwłaszcza, jeśli decyzja o wyborze reduktorów jest nieodwołalna. AC R-01 nie daje się ustawić stabilnie powyżej 1,25-1,28 bara (oficjalnie 1,2). Uwzględniając spadek ciśnienia przy max bucie - zatrzymasz się na okolicach 1 bara, a przy takim ciśnieniu nie ma co marzyć o wykarmieniu tej mocy zielonymi Hanami.

A po drugie - osobiście nie mam pełnego przekonania do tak zestawionych reduktorów - obawiałbym się o termikę przy dużych obciążeniach i niskiej temperaturze na dworze.

I jeszcze po trzecie: wybrałbym Staga Plus, nie Premium, moim zdaniem szkoda kasy, dobry gazownik wystroi auto idealnie dokładnie bez wspomagacza.


jakie inne reduktory proponujesz w to miejsce?

Do takich aut regularnie używamy reduktorów Magic III w tandemie. Praktycznie bez szans na zwalenie termiki poniżej 35 stopni w największe mrozy, auto w całym zakresie pracuje na właściwej mieszance, żadnych kłopotów z brakiem wydajności, elegancki montaż pod podłużnicą w pozycji pionowej, ze śrubami regulacyjnymi w dół, dostępnymi przez otwory rewizyjne. Chyba że auto ma webasto - wtedy na dole z miejscem kłopot.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 22:06:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
SebastianS napisał(a):
Dokładanie do Prinsa nie ma kompletnie żadnego uzasadnienia w żadnym przypadku użycia Staga z Hanami i dobrym reduktorem. Napisałem wyraźnie, co w podanym zestawie nie jest optymalne dla tego konkretnie przypadku samochodu, a że tak się składa, że zajmuję się montowaniem gazu i zaufało nam już bardzo wiele osób z niemal całej Polski, czasem z bardzo trudnymi furami - to co mówię opieram nie na przykładzie jednego samochodu, o którego parametrach pracy silnika wiem tylko tyle, ile zdołam zobaczyć na desce rozdzielczej, tylko na doświadczeniu z bardzo różnorodnymi przypadkami i mocami silników nawet rzędu 500KM, którym miałem okazję założyć i poprawnie wystroić LPG.

Co do reduktora AC R-01 - wiem aż za dobrze, gdzie leży granica jego termicznej wydajności i jakie sa jego ograniczenia konstrukcyjne, skoro przeprowadzałem jego testy dla AC jeszcze gdy był w fazie przedprodukcyjnej, a następnie szukałem metod na zwiększenie jego możliwości przy użyciu już wyprodukowanych komponentów. Idę o zakład, że jadąc 200 km/h w warunkach autostradowych przy temperaturze -10 stopni (całkiem realna sytuacja, zima nie oznacza że na hajłeju musi być ślisko), w szybkim tempie dojdzie do pracy na gazie o temperaturach zbliżonych do zera. Nie jest to sytuacja korzystna ani dla trwałości samych reduktorów, ani dla wtryskiwaczy. A jazda naprawdę ostra z wykorzystaniem pełnej mocy zmrozi gaz do poziomu skutkującego przełączeniem na benzynę. Przynajmniej, jeśli mówimy o reduktorach AC R-01 seryjnych, wyjętych z pudełka.

Dalej - już pisałem powyżej dlaczego niebieskie Hana a nie zielone.
I pisałem, dlaczego Plus a nie Premium.


Rozmawiałem z wieloma gazownikami bardzo kumatymi i z dobrymi opiniami i spokojnie to moją motorownie wykarmi ja jestem zadowolony bardzo ze swojej instalacji nie mam żadnego problemu z nią na tą chwile 6000 km zresztą max 2 lata będe jezdził tym autkiem i mam tyle gwarancji ogólno polskiej na tą instalacje także reszta mnie nie obchodzi odnośnie ac r01 początkowo one były do 250 km i tam coś się podobno działo z tymi reduktorami dlatego obniżyli moc do 150 km na papierze a w praktyce 170 bez problemu oczywiście inne instalacje mają sens czy to BRC landi renzo prins i temu podobne ja tak nie powiedziałem tylko w moim rejonie muszę zapłacić 6800 zł za takie coś i w moim przypadku się to nie opłacało dlatego zdecydowałem się na taki zestaw jaki mam :diabel:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2011 22:11:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
SebastianS napisał(a):
sebos17 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Koniecznie niebieska, zwłaszcza, jeśli decyzja o wyborze reduktorów jest nieodwołalna. AC R-01 nie daje się ustawić stabilnie powyżej 1,25-1,28 bara (oficjalnie 1,2). Uwzględniając spadek ciśnienia przy max bucie - zatrzymasz się na okolicach 1 bara, a przy takim ciśnieniu nie ma co marzyć o wykarmieniu tej mocy zielonymi Hanami.

A po drugie - osobiście nie mam pełnego przekonania do tak zestawionych reduktorów - obawiałbym się o termikę przy dużych obciążeniach i niskiej temperaturze na dworze.

I jeszcze po trzecie: wybrałbym Staga Plus, nie Premium, moim zdaniem szkoda kasy, dobry gazownik wystroi auto idealnie dokładnie bez wspomagacza.


jakie inne reduktory proponujesz w to miejsce?

Do takich aut regularnie używamy reduktorów Magic III w tandemie. Praktycznie bez szans na zwalenie termiki poniżej 35 stopni w największe mrozy, auto w całym zakresie pracuje na właściwej mieszance, żadnych kłopotów z brakiem wydajności, elegancki montaż pod podłużnicą w pozycji pionowej, ze śrubami regulacyjnymi w dół, dostępnymi przez otwory rewizyjne. Chyba że auto ma webasto - wtedy na dole z miejscem kłopot.


rozmawiałem też o tych reduktroach i gazownicy odradzili ze względu na to iż puszczają bąki do układu chłodzenia a wtedy po silniku a w najlepszym przypadku rozwalona chłodnica lub wyciek płynu chłodzącego

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 07:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
SebastianS napisał(a):
sebos17 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Koniecznie niebieska, zwłaszcza, jeśli decyzja o wyborze reduktorów jest nieodwołalna. AC R-01 nie daje się ustawić stabilnie powyżej 1,25-1,28 bara (oficjalnie 1,2). Uwzględniając spadek ciśnienia przy max bucie - zatrzymasz się na okolicach 1 bara, a przy takim ciśnieniu nie ma co marzyć o wykarmieniu tej mocy zielonymi Hanami.

A po drugie - osobiście nie mam pełnego przekonania do tak zestawionych reduktorów - obawiałbym się o termikę przy dużych obciążeniach i niskiej temperaturze na dworze.

I jeszcze po trzecie: wybrałbym Staga Plus, nie Premium, moim zdaniem szkoda kasy, dobry gazownik wystroi auto idealnie dokładnie bez wspomagacza.


jakie inne reduktory proponujesz w to miejsce?

Do takich aut regularnie używamy reduktorów Magic III w tandemie. Praktycznie bez szans na zwalenie termiki poniżej 35 stopni w największe mrozy, auto w całym zakresie pracuje na właściwej mieszance, żadnych kłopotów z brakiem wydajności, elegancki montaż pod podłużnicą w pozycji pionowej, ze śrubami regulacyjnymi w dół, dostępnymi przez otwory rewizyjne. Chyba że auto ma webasto - wtedy na dole z miejscem kłopot.


Aż mi głupio, wcześniej źle przeczytałem jaki zestaw zaproponował badyl, reduktory mam ZavoliS x2 i wtryski oczywiście niebieskie, STAG PLUS ;) Rozmawiałem z Andrzejem przed montażem o Magicu III, ale stwierdził że on zrobi to dobrze na Zavoli a ja cóż, fachowiec nie jestem więc nie wdawałem się w dyskusje bo najgorszym jest jak klient udaje że wie więcej niż właściciel firmy (sam mam z tym do czynienia na co dzień :D )

Obrazek

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 09:07:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Zavoli jest pod kątem wydajności vs termika lepiej zbalansowany od AC R-01. Wydajność AC ma większą, jest bardziej responsywny, więc ciśnieniowo byłby nawet od zavolaka lepszy. Zwłaszcza że zavolaki po czasie się nieco brudzą, a poza tym generują bardzo duże przerosty ciśnienia po cutoffie.
Tyle, że Zavoli jest sprawny termicznie i tą ilość gazu jaką jest w stanie wyprodukować, jest też w stanie całkiem nieźle ogrzać - inaczej niż AC R-01. Nie jest to poziom jaki prezentuje Magic III, który jest pod względem termiki absolutnym hitem na rynku, ale jest niezły.
To, że ja prywatnie Zavolaka nie lubię za nieustawność, spadki wydajności wskutek brudzenia się, czy przypadki drobnych nieszczelności zaworu bezpieczeństwa, nie oznacza że nie można go z powodzeniem stosować w niektórych autach. Byle nie turbodoładowanych!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 11:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Panowie, wyczyściłem wątek z wycieczek osobistych. Każda kolejna-> ostrzeżenie :!!:

A prywatnie: od 2 lat używam instalacji zbudowanej na 2 reduktorach. Może i trochę na "nad-wymiar", ale chciałem mieć pewność że nigdy nie braknie pary

:diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: