Frolik napisał(a):
Roger_35 napisał(a):
Frolik napisał(a):
Czyli twierdzisz ze S4 4.2 będzie lepsze od A6 2.7 biturbo?
Zniechęcony wadami silnika S4 oraz kiepskimi opiniami o tym silniku zacząłem myśleć o A6c5 własnie 2.7....
albo a6c6 4.2 ale to chyba bardzo podobny silnik jak w s4

Kolejny raz proszę Cię o podanie źródła Twoich informacji o "wadach silnika S4". Wybacz ale kolportujesz bzdury, które czytają inni, być może potencjalni nabywcy tego modelu. Zatem przedstaw fakty, nie w postaci, bo kumpel mi tak powiedział tylko faktycznych sytuacji.
Staramy się być na forum maksymalnie rzetelni po prostu. Wiele osób decyduje się na zakup konkretnego modelu na podstawie przeczytanych tutaj opinii.
PS. Wychodzi na to, że jestem właścicielem dwóch najbardziej wadliwych motorów skonstruowanych przez Audi...I nie narzekam

Swoją wiedzę oparłem na tym co wyczytałem na forum streetracing. Link do konkretnego tematu był podany nawet kilkanascie postów powyzej.
Czy kolportuje bzdury? Nie wiem. Nie mam S4, nie mialem i pewnie nie bedę miał (ze wzgledu na to co wyczytałem).
O wadach silnika 4.2 w a6c6 (w zasadzie identyczny jak ten w S4) wyczytałem nawet na tym forum, oraz na forum A6 - linki byly podawana w tematach o zakupie a6c6. Były nawet zdjecia z rozbiórki uszkodzonych silników.
czy to są bzdury czy wiarygodne informacje - nie wiem. Wolałbym zeby to byly bzdury bo bylęm juz niemal zdecydowany na S4.
Jednak nie podejzewam istnienia jakiegos ogolnego spisku przeciw S4. Jeśli Twój egzemplarz dobrze jezdzi - to tylko sie z tego ciesz. Ale nie przekonuj wszystkich ze ten model jest super-hiper fajny na podstawie jednego nie psujacego sie egzemplarza.
Kolego,
4,2 Z C6 nie ma nic wspólnego z motorem BBK montowanym w Audi S4 B6 i Audi Allroad C5, to po pierwsze. W zasadzie to tylko pojemność i zasilanie w tych motorach są tożsame.To jest motor z FSI, a wierz mi to robi wielką różnicę (w B6 i C5 nie ma bezpośredniego wtrysku). Jak napisał kolega powyżej, jeśli się boisz takiego silnika to pozostaje Ci 3,0D z beczki. Te silniki wymagają nakładów, chcesz mieć fan (a wierz mi jest ogromny

) płacisz, ot co. Tak na marginesie, 4,2 Audi do bezpośredniego wtrysku to jedna z najbardziej udanych konstrukcji koncernu. Po drugie, nie widzę w Twoich postach wiarygodnej informacji o uszkodzonym silniku w B6 lub Allroad C5. Nie znam zepsutego, czytaj unieruchomionego egzemplarza tego modelu, no chyba, żę przez drzewo...
PS. Jak nie wierzysz to zapisz się do Audi A4 Klub, jest tam parę S4 B6, i popytaj. Powodzenia.