maxvilander bardzo dobrze napisał. Jest to przekaźnik pompy paliwa i pewnie znajduje się w 4 gnieździe.
Samochód nie odpala, bo pompa nie pracuje. Pompa nie robi bo przekaźnik, który daje napięcie na pompę notorycznie się załącza i rozłącza, załącza i rozłącza. Z taką częstotliwością, że silnik pompy nie zdąży ruszyć.
Przyczyna tkwi albo w przekaźniku, stacyjce lub komputer.
Przekaźnik: Walnięty jest sam przekaźnik.
Przekaźnik na pinie 19 ma podany na stałe plus po stacyjce ( D15 ), a na pinie 16 dostaje masę od komputera. Cewka przekaźnika dostaje napięcie i się załącza. Jeśli powyższe jest spełnione to przekaźnik do wymiany, lub musisz sprawdzić powyższe jeszcze raz ale pod obciążeniem.
Stacyjka: Walnięta jest stacyjka lub połączenie: przekaźnik
> stacyjka.
Stacyjka podaje jakiegoś plus z kosmosu dlatego na pinie 19, w gnieździe przekaźnika skacze napięcie i cewka notorycznie kłapie.
Komputer:
Przekaźnik na pinie 19 dostaje elegancko plusa po stacyjce ale gdzieś ginie masa, która powinna być na pinie 16. Komputer podaje masę jak mu się podoba, więc i przekaźnik działa jak mu się podoba. Dlaczego tak komputer robi ?? Taka odpowiedź już niestety kosztuje oraz niezbędna jest diagnostyka.
Jeśli nic z powyższego nie rozumiesz to musisz niestety oddać samochód do elektryka, lub przeczytać powyższe ponownie. Dla ludzi orientujących się w temacie powyższe stanowi dużą pomoc. Pini mogą odbiegać od tych co podałem powyżej, ponieważ możesz mieć samochód po dobrym modingu, przekładce oraz nie sprawdzałem w schematach ale pisałem z głowy.
Pozdrawiam