Witam.
Chciałem Wam zaprezentować moją skromna A4 B5.
Przeprowadziłem w niej kilka zmian, jednak jest to dopiero początek długiej listy modów, które zaplanowałem.
rok produkcji 1995 czyli przedlift totalny
silnik 1.6
z wypasu to elektryka przód, szyberdach i klima,
już w Niemcowni domalowane dokładki zderzaków pod kolor.
Na początek zostało zrobione :
- rozrząd i paski
- prawie całe zawieszenie ( wahacze, końcówki, itp. )
- przednią szybę, pękła od kamyka ( zasrany TIR )
- kupiłem 4 nowe opony zima i lato
- zakupione radio SONY CDX-GT24
- nabiłem klimę
- i jakieś tam duperleki typu dywaniki welurowe na lato, gumowe na zimę, wycieraczki, mieszek od biegów.
- wywaliłem beznadziejną okleinę kokpitu, usunąłem folię z szyb.
Kilka fotek tuż po zakupie :
Skóra zamontowana
Kolor jak widać czarny.
Najwięcej zeszło mi z montażem tylnego oparcia, bo miałem składane, a to skórzane było zwykłe.
Montaż CB .
Audiczka dostała w prezencie CB radio Sunker One z anteną Lemm.
Wszystko zamontowałem w taki sposób, że we wnętrzu oprócz gruszki na widać ani jednego kabla.
Przewody pochowane pod listwami.
Uchwyt anteny na stałe. Podpięcie pod akumulator.
Musiałem trochę podciąć półkę, żeby radio nie wystawało za bardzo.
Oto efekty :
Montaż radia i boczków na tył. Drewno S4.
W wolnej chwili zamontowałem sobie radio. Nic nadzwyczajnego ale póki co mi styknie.
Zacząłem także montować boczki na tyle. Oczywiście skórzane.
Dodatkowo zaopatrzyłem się w dekory drewniane z wersji S4 by USA.
Montaż polegał na wywaleniu starych boczków, oraz wymianie listew w nowych na te drewniane.
Na razie zrobiłem tył, za przód wezmę się w przyszłym tygodniu.
Kosmetyka zegarów.
Miałem chwilę wolnego czasu to wreszcie wrzuciłem ringi i wlepkę na zegary.
Zakup kół, 17 RH ZW1.
Wczoraj zakupiłem kółka do mojej A4.
Bardzo zależało mi na tym właśnie modelu RH.
Szkoda tylko, że rozmiar 17 a nie więcej, ale od czegoś trzeba zacząć.....
Fotki jeszcze z aukcji.
Montaż soczewek.
Nareszcie znalazłem wolne popołudnie i zamontowałem soczewki.
Roboty trochę z tym było, demontaż starych lamp, cięcie błotników, malowanie, przerobienie instalacji elektrycznej.
Nowy grill.
Taka mała kosmetyka a cieszy oko, nieprawdaż ?
Kierownica S line, podłokietnik i ręczny w skórze.
W sobotę było trochę wolnego czasu, wykorzystany został na zamontowanie:
- kierownicy,
- ręcznego w skórze
- podłokietnika.
Ledy na tył. Wnętrze ukończone.
Na tle zagościły lampy diodowe, wzorowane na II lifcie :
We wnętrzu było więcej roboty. Założyłem listwę środkową, i boczki przednie, za które już dawno powinienem się zabrać.
Nie wiem czy na tych fotkach będzie to dobrze widać ale rączki od boczków są poflokowane
Gwint
Auto poskładane.
Z nowych rzeczy :
- zderzak RS4 front
- zderzak od eSy na tyle
- progi S4
- lusterka odświeżone i prawe duże zamontowane
- klapa US
Fotki na szybko :
Rozpórka.
Póki co bałagan pod maską. W weekend się ogarnie.
Trochę se oblepiłem sreberko
Alusy założone.
Doszły dystanse 20mm, jest dosyć szeroko.
Przy okazji montażu kół pomalowałem zaciski hamulcowe, na czerwono.
Gwint skręciłem dzisiaj o 3 cm, ale czuję że jeszcze pokręcę po niedzieli.
Battalion.
Wlepka od elity B5 czyli B5 Battalion.
Miło jest należeć do tego grona zapaleńców.
Ledowe podświetlenie tablicy.
Na tyle brakuje jeszcze tylko wydechu.
Gwint w dół.
Przód skręciłem niżej o 3 cm na gwincie.
Teraz chyba tył o jakiś 1 cm trzeba opuścić.
Montaż tapicerki Recaro na tyle.
Właśnie skończyłem montować Recarosy na tyle.
Trochę było z tym roboty, bo są kładzione i w dodatku z avanta.
Dorobiłem nowe uchwyty na budzie, bo te ori za cholerę nie chciały podejść.
Sorry za jakość fotek, cykałem komórką.
Przednie fotele Recaro on board.
Odebrałem dzisiaj fotel kierowcy i oczywiście nie mogłem się powstrzymać, żeby tego nie wsadzić do auta.
Jutro zrobię gruntowną kosmetykę i jakąś konkretną sesję.
Fotki na szybkości komórką.
No i na koniec efekt końcowy
Od razu odpowiadam :
- felga na przyszły sezon wpadnie 19'
- swap oczywiście będzie
Październik 2011. BBS CK 19'
Nowe koła zakupione.
Tutaj już na aucie. Dojdą jeszcze dystanse.