.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 22:41:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2011 16:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
U mnie po 100tkm były już wytarte, ch....y materiał i tyle. Przed liftem tego nie ma bo tam nie sa pokryte tym gumowym czymś.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2011 07:53:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
solaris napisał(a):
ale chłopaki wy z tymi przyciskami na serio?

Skreślacie auto z wróżenia już (kupujemy audi) bo ma przyciski wytarte? :peace:

ja pie... co się już w tej Polsce dzieje :diabel:



uspokoj sie i licz sie ze slowami.
w Polsce dzieje sie jak sie dzieje.

nikt nie skresla auta bo ma wytarte guziory!

jedynie chialem powiedziec ze te elementy wcale nie musza swiadczyc ze auto ma przejechane xxxxxx km.


2rafal7 napisał(a):
U mnie po 100tkm były już wytarte, ch....y materiał i tyle. Przed liftem tego nie ma bo tam nie sa pokryte tym gumowym czymś.

i tu masz odpowiedz.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 19:35:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2011 14:40:55
Posty: 21
Lokalizacja: Babice Stare
KUPIŁEM! :)

Szukałem, szukałem aż znalazłem. Rok 2003, 1,9 TDI 130 Avant. Może nie polska "igła" ha ha, ale jest po pierwszym serwisie i ogólnie jest ok. Rozrząd zrobiony, oleje, filtry też, no i parę innych drobiazgów.
Za legendarne przednie wachacze (dolne) zabiorę się w kolejnym etapie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 19:37:54 
ronnie77 napisał(a):
KUPIŁEM! :)

Szukałem, szukałem aż znalazłem. Rok 2003, 1,9 TDI 130 Avant. Może nie polska "igła" ha ha, ale jest po pierwszym serwisie i ogólnie jest ok. Rozrząd zrobiony, oleje, filtry też, no i parę innych drobiazgów.
Za legendarne przednie wachacze (dolne) zabiorę się w kolejnym etapie.

Pozdrawiam


W takim razie zapraszamy do działu TERAZ MY :peace:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 20:37:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
wklej jakas fotke jak to cudo wyglada :diabel:

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2011 20:59:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2011 14:40:55
Posty: 21
Lokalizacja: Babice Stare
Zegar, auto w garażu więc fotkę jutro strzelę.
MielewskiPoland. Zajrzałem do TERAZ MY i co widzę......auto zegara ha ha :) Już wiem o co biega w tym dziale.

W tej chwili moja niunia chodzi w butach: przód 235/45/17 tył 245/45/17 (felgi DOTZ Mugello). Wygląda bosko, ale ze względu czysto ekonomicznych na wiosnę wymienię z kimś na felgi 16....tak, tak wiem... rozmiar 16 to profanacja, ale z drugiej strony, słabo się prowadzi auto na takich szerokich kapciach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 09:36:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
ronnie77 napisał(a):
W tej chwili moja niunia chodzi w butach: przód 235/45/17 tył 245/45/17 (felgi DOTZ Mugello). Wygląda bosko, ale ze względu czysto ekonomicznych na wiosnę wymienię z kimś na felgi 16....tak, tak wiem... rozmiar 16 to profanacja, ale z drugiej strony, słabo się prowadzi auto na takich szerokich kapciach.


Jesli masz DOTZy w rozmiarze 17" cali, to szerokosc felgi na 99% masz 8 cali.
Proponuje Ci zalozyc oponke 225/45/17 (x4) i bedziesz zadowolony.
245 do 8-mio calowej felgi to duzooo moim zdaniem.

A fakt przejscia na 16-tki przemilcze :peace:

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 11:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2011 14:40:55
Posty: 21
Lokalizacja: Babice Stare
A do tej 17-tki mogę założyć 205 lub 215? Większość czasu będę jeździł po W-wie stąd też zależy mi na węższych oponach.

Zegar: Co ile km robisz zawieszenie? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 12:11:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
ronnie77 napisał(a):
A do tej 17-tki mogę założyć 205 lub 215? Większość czasu będę jeździł po W-wie stąd też zależy mi na węższych oponach.

Zegar: Co ile km robisz zawieszenie? :)


raczej nie, bo na 8mio calowych felgach beda bardzo naciagniete, wiec nie wiem czy to bedzie konfortowe.

Co do zawieszenia, mam ponad 200.000 i w marcu robilem przeglad to na szarpakach nic nie wyszlo. w rzeczywistosci nie puka, nie stuka.
ale to pewnie juz kwestia czasu...

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 12:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Jeśli chodzi o zawiesznie to nie martw sie, jesli robisz na oryginalnych cześciach to z wahaczami masz spokój na ok 200-220tkm, od nowości jeździłem na 235/45/17, na lato 235/40/18 (ja wymieniłem po 205tkm z tego co pamiętam, miał luz jeden wahacz, reszta było ok, ale wymieniłem już komplet na ori Audi).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 15:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Rafal, pamietasz moze ile zaplaciles za zawias?
Gdzie to mozna kupic? tylko aso?
Szukalem na allegro ale rozpietosc cen jest kosmiczna. :/

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 17:21:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
zegar napisał(a):
Rafal, pamietasz moze ile zaplaciles za zawias?
Gdzie to mozna kupic? tylko aso?
Szukalem na allegro ale rozpietosc cen jest kosmiczna. :/


Musze spojrzeć w faktury bo kupowałem też wtedy nowe amory i spręzyny (1BE). Ogółem wiem, że całość wyniosła mnie coś ok 10-12tyś, ale nie pamiętam już dokładnie. Najpiej wejdź na strone najbliższego dilera Audi w Twojej okolicy i zapytaj e-meilem wysyłając swój VIN, aby nie przedłużać dyskusji, ja dostałem odpowiedź po 10min dosłownie :).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 18:30:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2011 14:40:55
Posty: 21
Lokalizacja: Babice Stare
Trudno mi uwierzyć, że na tych aluminiowych wachaczach można przejechać nawet 200 k. Jeśli tak to luz.
Na przeglądzie mechanik stwierdził, że oba przednie dolne wachacze kwalifikują się do wymiany, choć jakiegoś niepokojącego stukania nie słyszę. I teraz pytanie czy wymieniać cokolwiek, tylko te dwa czy na wiosnę cały komplet?
Ile kosztuje kompletny przód na oryginale?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 19:09:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
ronnie77 napisał(a):
Trudno mi uwierzyć, że na tych aluminiowych wachaczach można przejechać nawet 200 k. Jeśli tak to luz.
Na przeglądzie mechanik stwierdził, że oba przednie dolne wachacze kwalifikują się do wymiany, choć jakiegoś niepokojącego stukania nie słyszę. I teraz pytanie czy wymieniać cokolwiek, tylko te dwa czy na wiosnę cały komplet?
Ile kosztuje kompletny przód na oryginale?


Poczekaj do wiosny i wymien cały komplet na lemfordera. Szkoda nowych wahaczy na zime, niech te sie wybiją już do końca. Mimo, ze nie miałem jakiś sporych luzów w zawieszniu jak i amorki i spręzyny były jeszcze ok to po zmianie wszytskiego na nowe poczułem się jak bym znowu przekroczył próg salonu :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 19:46:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Roonie, a Twoja furka ile ma na blacie przejechane?
moje a6 piec lat toczylo sie po francji, teraz jakies 4 po polsce i mysle ze ich dni beda juz policzone (ponad 200kkm)

lemforder szedl na pierwszy montaz czy to taki lepszy zamiennik?
na alle.. widze ze sa za okolo 1400 zl, ale to na przod czy przod + tyl?
bo nie widze nigdzie wahaczy na tyl?!

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2011 19:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2011 14:40:55
Posty: 21
Lokalizacja: Babice Stare
Nie mogę rozszyfrować jednej "usterki" w zawieszeniu. Na zimnych kołach słychać regularne "łupanie" co by wskazywało na łożysko, ale po jakimś czasie hałas ustępuje. To "łupanie" to takie obrotowe "łełełełe". Mechanik nie zdejmował koła i tarczy, ale twierdzi że to może być suchy przegub (przy wymianie rozrządu widział przegub i go nasmarował). Możliwe to? Jeśli tak, to jak doraźnie temu zaradzić lub co to może zepsuć?
Sprzedawca twierdził, że to łupanie jest od kół zimnych i faktycznie "trochę" przechodzi jak się rozgrzeją. Aczkolwiek nie do końca.

Zegar: Twoja ma 200 k po 9 latach ? No way :). Moja była serwisowana w Audi do 2008 (miała wtedy 180k) potem przerwa i w 2010 przyjechała do Polski. Podejrzewam, że ma ok. 300 k, choć na liczniku ma 200 k :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 06:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
niestety, ale nikt Ci nie wywrozy co Ci "lupie",
moze to byc lozysko, a moga to byc klocki trące o tarcze.
ja np tak milaem, skonczyl sie cylinderek i klocek delikatnie tarł o tarcze, myslalem ze oszaleje :/

tak moja ma nieco ponad 200kkm, kupilem ją jak miala jakos piec lat z przebiegiem 160kkm, z ksiazka serwisowa i papierami z napraw.
to jak tak malo ją ujezdzam, bo robie akurat tym autem okolo 10kkm rocznie.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 10:31:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ja jak miałem progi na tarczach to klocek mi non stop tarł, strasznie wkurzajace zjawisko :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Ostatnio edytowano 18.wrz.2011 11:09:10 przez 2rafal7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 11:02:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
2rafal7 napisał(a):
Jeśli chodzi o zawiesznie to nie martw sie, jesli robisz na oryginalnych cześciach to z wahaczami masz spokój na ok 200-220tkm, od nowości jeździłem na 235/45/17, na lato 235/40/18 (ja wymieniłem po 205tkm z tego co pamiętam, miał luz jeden wahacz, reszta było ok, ale wymieniłem już komplet na ori Audi).
Potwierdze na przykładzie ojca furmanki, auto kupiliśmy w 2005r. i od tamtej pory bodajże w drugiej połowie zeszłego roku wymienił ojciec dwa wahacze dolne z przodu, z tym że tylko jeden był bardziej "zużyty" i nadawał się do wymiany.
Auto miało zrobione w dniu zakupu około 165-170tys na polskich drogach zrobiło do wymiany tych 2 wahaczy jakieś 110tys, patrząc że poprzednik (francuz) nie wymieniał ich to mniej więcej 200tys jak nic w PL na naszych drogach można śmignąć bez wymiany w tym wypadku tylko dwóch wahaczy. Sam się dziwie, dlatego jak uzbieram kasę i będę miał pewną pracę to w przyszłości kupuje o ile znajdę zadbane C5 (ewent. coś "podobnego" ;) ), prowadzenie i praktycznie po 6latach zerowe naprawy wydaje mi się C5 idealnym samochodem lepszego nawet z innych marek nie znam (chyba że S8 ;) ) u ojca silnik bardzo dobry bezobsługowy ( ;) ) 2.4 zasmrodzony [LPG] od samego początku przez francuza i nic się tfu tfu nie dzieje. Dodam że jest tam multitronic teoretyczna zmora kupujących :diabel:
Ale jak się dba, tak się ma ;)

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2011 11:11:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Czakol mimo to, podejrzewam, że te nowe ori z ASO już nie posmigają tych 200tkm, jak te z pierwszego montażu - jednak te części sa najlepszej jakości. Szczerze nie miałem jeszcze takiego auta, w którym przez 200tkm nic nie robiłem w zawieszeniu.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: