.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:23:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2011 21:02:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
zioolko napisał(a):
hubos21 napisał(a):
Na Twoim miejscu napierw bym ściągnął głowice i zobaczył jak to wygląda. Nie jest powiedziane, że wszystkie zawory do wymiany

Zioolko skąd ta cena za planowanie głowic? :D

Ceny podałem Wrocławskie.
Za jedną głowicę biorą około 200 zł wzwyż (planowanie, szlifowanie przylgni, docieranie gniaz), do tego nowe uszczelki pod głowicę dojdą $)
Tak więc myśle że 500 zł to nie cena z kosmosu za obie
Widełki podałem Warszawskie ;) wliczając w cenę maksymalną ewentualne spawanie ewentualnie pękniętych glowic.

Odnośnie wymieniania tylko uszkodzonych zaworów, to chyba sztuka dla sztuki, nie sądze żeby te, które siedzą od nowości (a w szczególności wylotowe) były jak złoto. Jak robić to po całości.

Raz w życiu dałem się nabrac na naprawę silnika po zerwaniu paska rozrządu - nauczyło to mnie dwóch rzeczy - wymieniać pasek rozrządu na czas, nie naprawiać po zerwaniu paska (koszty będą nieadekwatne do osiągniętego wyniku, partacze po drodze i tak coś skiszą)

No i sokor kolega mówi, że pasek jest dziwny, ale cały to jeżeli się nie podwinął to może poleciał łańcuszek napędzający wałek?




To chyba opłaca się auta u nas w gdańsku naprawiać :) Planowanie głowic z tym co piszesz kost 280 pln ;)

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2011 21:13:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
rony10 napisał(a):
a slychac cos w ogole jak tloki uderzaja w zawory?? czy jak sie taki rozrzad przestawia albo urywa i uszkadza sie silnik to nic nie slychac??


Zwykle słychać. Jeżeli słyszysz metaliczne stukanie albo cykanie, to była kolizja. Ale jest szansa, że jeśli rozrząd tylko przeskoczył o 3-4 ząbki i nic nie stuka, to tłok się nie spotkał z zaworem to "nic się nie stało". Zacznij od założenia innego paska (proponuję używkę, żeby nie generować kosztów, to i tak na próbę), zakręcenia rozrusznikiem, a jak będzie ciśnienie i będzie cicho, to odpalaj... Jeżeli po odpaleniu wszystko będzie oki, to nowy rozrząd i tyle.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2011 22:27:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
rony10 przestań pisać poematy tylko w końcu weź sie za ten silnik, sprawdź, rozkręć itp itd bo stoisz w miejscu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2011 08:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2010 19:42:13
Posty: 37
jak jechalem to samochod po prostu zgasl, nic nie bylo slychac. podczas krecenia tez nic nie slychac, a w recz slabiej slychac, takie puste krecenie.
wezme sie za robote ale zeby sie za nia wziasc musze miec kapital uzbierany, tzn musze byc przygotowany na najgorsze.
a dlaczego zakladac uzywke a nie odrazu normalnie wymienic rozrzad, sprawdzic i pozniej ewentualnie zabrac sie za reszte??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2011 08:53:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
rony10 napisał(a):
jak jechalem to samochod po prostu zgasl, nic nie bylo slychac. podczas krecenia tez nic nie slychac, a w recz slabiej slychac, takie puste krecenie.
wezme sie za robote ale zeby sie za nia wziasc musze miec kapital uzbierany, tzn musze byc przygotowany na najgorsze.
a dlaczego zakladac uzywke a nie odrazu normalnie wymienic rozrzad, sprawdzic i pozniej ewentualnie zabrac sie za reszte??


dlatego jak koedzy wyżej pisali, najpierw ustaw rorząd może nic sie nie pogieło, ale jak jest przestawiony to zawory sie otwierają i zamykają nie w tym momencie i też będzie takie jak to nazwałeś "puste kręcenie"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2011 10:32:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Bo nie powinno się (w zasadzie) 2x zakładać tego samego paska. Dla zasady... Tzn. zakład może się kwasić na kwestie gwarancyjne, jak im każesz założyć a później rozbierać i na tych samych częściach składać jeszcze raz.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2011 13:01:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
A ile chcesz za tą s8.
Podaj cene z tym uszkodzonym motorem na pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2011 16:43:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2010 19:42:13
Posty: 37
samochod nie jest na sprzedaz. uwielbiam ten samochod, nie sprzedalbym go bo nic lepszego za ta cene, a nawet podobnego nie kupie. a nie mam kasy zeby dolozyc np do a8 w nowej budzie.
dzieki bardzo chlopaki za wyczerpujace odpowiedzi. jak to zrobie to napisze co i jak, czy udalo sie jednak obyc bez mega kosztow czy jednak nie skonczylo sie najlepiej, napisze tez w jakiej sumie sie zamknalem.

pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 08:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2010 18:43:05
Posty: 4
zioolko napisał(a):
[

:edit

silnika słabo szukałeś, da się na spokojnie wyszukać poniżej 2 tyś z gwarancją rozruchową. Na allegro co chwila się w dobrych cenach przewijają.
Za 4 tyś to sobie ściągnij S8 w angolu, przerzuć silnik, resztę gratów wystaw na alledrogo i jeszcze do przodu będziesz.


tym stwierdzeniem z angolem to dowaliłeś
jak załatwisz mi takie s8 w angolu za 4tys albo silnik do niego za 2tys to biore 5sztuk z miejsca :peace:

zaworów do S8 340 nie ma zamienników ASO 145zł/szt
do A8 4.2 owszem okolo 30zł/szt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 09:20:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
przepraszam :) ...kto rozdaje S8 w angolu po 4 tys...ja też chcę :-)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2011 19:45:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2010 19:42:13
Posty: 37
wczoraj zostala wstawiona moja s8 na warsztat, pewnie na dniach sie dowiem dokladnie co i jak...
mam nadzieje ze mialem farta :D
chodz nie licze na to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2011 20:07:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
J@rek napisał(a):
przepraszam :) ...kto rozdaje S8 w angolu po 4 tys...ja też chcę :-)


chodziło mi za tą cenę o bite z prostą komorą silnikową.
Przedfity na chodzie są z tego co patrzyłem w necie od grubo poniżej 2 do 3 tyś funtów. To ile bity powinien kosztować ?

Jak ktoś chce przeliftową padlinę z kierownicą po złej stronie (mimo że Clarcson mówi, że to right side)
proponuje policytować tego z poniższego linka jest 3 dni do końca i chwilowo 670 funciaków :)

http://www.ebay.co.uk/itm/1998-AUDI-S8- ... 2a14ebb11d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2011 17:04:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2010 19:42:13
Posty: 37
witam
tak jak obiecywalem pisze co i jak bylo z rozrzadem mojego s8:)
pewnie niektorzy sie tego spodziewali, ale okazalo sie ze silnik mojego s8 jest bezkolizyjny :)
takze wszystko w temacie :)
dzieki za pomoc. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2011 22:44:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
rony10 napisał(a):
witam
tak jak obiecywalem pisze co i jak bylo z rozrzadem mojego s8:)
pewnie niektorzy sie tego spodziewali, ale okazalo sie ze silnik mojego s8 jest bezkolizyjny :)
takze wszystko w temacie :)
dzieki za pomoc. pozdrawiam



Po prostu Ci się udało :D

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2011 22:50:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2010 19:42:13
Posty: 37
to prawda :D :D :D :D :D :D
fart niesamowity. juz myslalem ze 5tys nie moje, a tu niespodzianka :D

wymiana "paska" i jedziemy dalej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2011 14:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Kazda S8 ma bezkolizyjny silnik czy jakis kod silnika temu odpowiada ??

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2011 19:35:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
podłączam się do pytania :D zastanawiam się czy moje ANK to ten typ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: