hubos21 napisał(a):
Na Twoim miejscu napierw bym ściągnął głowice i zobaczył jak to wygląda. Nie jest powiedziane, że wszystkie zawory do wymiany
Zioolko skąd ta cena za planowanie głowic?

Ceny podałem Wrocławskie.
Za jedną głowicę biorą około 200 zł wzwyż (planowanie, szlifowanie przylgni, docieranie gniaz), do tego nowe uszczelki pod głowicę dojdą $)
Tak więc myśle że 500 zł to nie cena z kosmosu za obie
Widełki podałem Warszawskie

wliczając w cenę maksymalną ewentualne spawanie ewentualnie pękniętych glowic.
Odnośnie wymieniania tylko uszkodzonych zaworów, to chyba sztuka dla sztuki, nie sądze żeby te, które siedzą od nowości (a w szczególności wylotowe) były jak złoto. Jak robić to po całości.
Raz w życiu dałem się nabrac na naprawę silnika po zerwaniu paska rozrządu - nauczyło to mnie dwóch rzeczy - wymieniać pasek rozrządu na czas, nie naprawiać po zerwaniu paska (koszty będą nieadekwatne do osiągniętego wyniku, partacze po drodze i tak coś skiszą)
No i sokor kolega mówi, że pasek jest dziwny, ale cały to jeżeli się nie podwinął to może poleciał łańcuszek napędzający wałek?