.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:45:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 AAR]Prosba o sprawdzenie czujnika temperatury plynu
PostNapisane: 05.lis.2011 11:46:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
Poprosze o pomoc, czarny dwupinowy czujnik temperatury plynu, wiatraki chodza - rezystencja 380, wg tabelki sporo za duzo na zimnym (7-8 stopni) 9500 wiec chyba tez za duzo

czy moglby ktos sprawdzic u siebie jaka ma rezystencje ten czujnik jak juz sie wiatraki zalacza i na zimnym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2011 22:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2011 21:08:55
Posty: 17
Lokalizacja: mazury
Witam kolegę,
Ten czarny dwu pinowy czujnik temperatury to są dwa niezależne czujniki zespolone w jednej obudowie które podają temperaturę do sterownika KE i VEZ, rezystancje mierzy się pomiędzy pojedynczym pinem a masą pojazdu, obydwa wskazania omomierza powinny być zbliżone do siebie. Przy +20 C powinno być około 2.2 - 2.8 kohm, zaś przy +80 C około 290 - 370 ohm.
Jeśli chodzi o załanczanie wentylatorów a konkretnie tego elektrycznego, to robi to również czujnik dwu pinowy zamocowany do pokrywy zaworów nad 5-tym cylindrem. Przy temperaturze +85 C zamyka obwód przekaźnika wentylatora (umieszczony w czarnej skrzynce pod maską) a ten uruchamia wentylator. To tak w skrócie, ale nie zrozumiałem dokładnie o co pytasz? Jeśli napisałem coś nie tak proszę mnie poprawić.

_________________
Audi 100 C4 2.3 Kat AAR KE-Jetronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 07:44:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
mateu_sz napisał(a):
Witam kolegę,
Ten czarny dwu pinowy czujnik temperatury to są dwa niezależne czujniki zespolone w jednej obudowie które podają temperaturę do sterownika KE i VEZ, rezystancje mierzy się pomiędzy pojedynczym pinem a masą pojazdu, obydwa wskazania omomierza powinny być zbliżone do siebie. Przy +20 C powinno być około 2.2 - 2.8 kohm, zaś przy +80 C około 290 - 370 ohm.
Jeśli chodzi o załanczanie wentylatorów a konkretnie tego elektrycznego, to robi to również czujnik dwu pinowy zamocowany do pokrywy zaworów nad 5-tym cylindrem. Przy temperaturze +85 C zamyka obwód przekaźnika wentylatora (umieszczony w czarnej skrzynce pod maską) a ten uruchamia wentylator. To tak w skrócie, ale nie zrozumiałem dokładnie o co pytasz? Jeśli napisałem coś nie tak proszę mnie poprawić.


dzieki za info, wsio zrozumialem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: