w skrzyni, którą chcesz kupić ważne są 2 rzeczy:
1) musi mieć takie samo przełożenie. Masz nawet w etce 41/9 czy tam 37/9 (4,1111111) sprawdź jakie miałeś i takiego samego szukaj, by torsena nie rozerwało.
2) musi pasować skrzynia do silnika. Jeśli nie pasuje to dorabiasz flanszę, a to się wiąże z kolejnymi kosztami.
ps. oczywiście, że idzie wsadzić skrzynię od diesla do benzyny. Jest tylko kwestia by miała takie same przełożenia i palowała na flansze i łapy skrzyni. Najprawdopodobniej pierwsze 2-3 biegi będą takie same, a potem są już schody, że jakbyś jechał na ostatnim biegu do odcinki to pewnie z 400km/h być poleciał

Przykładowo dieslem na ostatnim biegu przy 2tys rpm masz 100km/h, to przy 4 tys miałbyś 200km/h, a benzyna to i się do 7 zakręci

druga sprawa to moc silnika, który nie da dary tyle usiągnąć, ale co codziennej jazdy skrzynia diesla w benzynia spokojnie wystarczy.