.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 20:28:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S5 8T 4.2 FSI V8 CAUA] za niski moment - przyczyny ?
PostNapisane: 26.lis.2011 13:32:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2011 13:19:16
Posty: 6
Lokalizacja: ślask
witam,
kilka miesięcy temu stałem się szczęśliwym posiadaczem S5 , rozczarowany jednak bezpłciowym brzmieniem oryginalnego wydechu postanowiłem go wymienić na MGmotorsport przed wymiana pojechałem na hamownie i tu dopiero nastąpiło rozczarowanie 330KM i tylko 377 Nm powiedziano mi ,ze przy wysokich obrotach następuje cofniecie zapłonu do granicznej wartości i prawdopodobnie występuje spalanie stokowe. Wymieniłem świece, sprawdziłem przepływomierz ,kazałem ściągnąć i wyczyścić kolektor (gdzieś czytałem ,że zbiera się straszny nagar w silnikach FSI) okazał się czyściutki , nalatane okolo 60000 km nie bierze oleju w silniku nic nie stuka , zapłon prawie ideał z tego co pamiętam tylko na jednym z cylindrów wypada tylko 2 na 1000

Z góry dziękuje za wszelka pomoc
Obrazek

Wiem ,że seria nie trzyma mocy ale bez przesady z takim spadkiem momentu


Ostatnio edytowano 26.lis.2011 16:36:13 przez apsik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2011 13:47:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zatankuj vpowera na shellu , pojeździj parę dni, i jeszcze raz na hamownię.
Co komputer mówi? jakieś błędy?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2011 14:52:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2011 13:19:16
Posty: 6
Lokalizacja: ślask
witam, zero błędów z kompa. Na hamowni tez mówili ,ze Vpower najlepszy ale czy benzyna może być przyczyna aż takiego spadku momentu , tankuje cały czas na jednej stacji BP 98 Ulitamte. Dzięki za rade ,czekam aż mi shella wyremontują koło mnie i faktycznie się przerzucę na Vpower Racing


Ostatnio edytowano 26.lis.2011 15:03:16 przez apsik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2011 14:56:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
to chyba nic nowego w tych silnikach, na streetracing wałkowali podobny temat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2011 14:58:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Umów sie w sportmile, a pewnie ogarną furę.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2011 15:44:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Któryś z napinaczy może hałasować, a czujniki stukowe mogą to interpretować jako spalanie stukowe, wtedy sterownik tnie zapłony.

Poczytaj wątki na racingforum. Problemów może być jeszcze kilka. Sprawdź na ori wydechu.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2011 15:48:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2011 01:43:05
Posty: 19
Lokalizacja: Jaworzno
sprawdź czy w ogóle te S5 trzyma serie jak wychodzi z fabryki , my hamowaliśmy już z 30 bmw M5 E60 która w serii ma 507ps najmocniejsza z hamowanych miała 477ps a standardem jest 440koni ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2011 16:02:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2011 13:19:16
Posty: 6
Lokalizacja: ślask
4.2 FSI nie trzyma serii 330 KM to w miarę przyzwoity wynik na hamowni Compsport obstawiali 300 max ale moment mnie dobija seria 440 Nm przy 3500 a tu zaledwie 377 w przyszłości chciałbym pogrzebać i przybliżyć się do 400 KM ale zanim coś zrobię chce żeby silnik w serii chodził idealnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 17:47:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Ten silnik to niestety kupa, temat opisywany niejednokrotnie na racingforum, czyszczenie kanałów dolotowych co 20-30 tys.km jest niezbędne (koszt około 2000zł) Zapewne zawory nie domykają się bo jest masa szlamu i cała moc idzie w gwizdek :/
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 606&st=260 tu masz fotki jak pięknie wyglądają kanały w RS4 B7 i co za tym idzie niuton podobny jak u Ciebie 376Nm,a moc... szkoda gadać

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 19:21:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Norbi,

apsik napisał(a):
Wymieniłem świece, sprawdziłem przepływomierz ,kazałem ściągnąć i wyczyścić kolektor (gdzieś czytałem ,że zbiera się straszny nagar w silnikach FSI) okazał się czyściutki , nalatane okolo 60000 km nie bierze oleju w silniku nic nie stuka , zapłon prawie ideał z tego co pamiętam tylko na jednym z cylindrów wypada tylko 2 na 1000

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 20:23:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Pawlo napisał(a):
Norbi,

apsik napisał(a):
Wymieniłem świece, sprawdziłem przepływomierz ,kazałem ściągnąć i wyczyścić kolektor (gdzieś czytałem ,że zbiera się straszny nagar w silnikach FSI) okazał się czyściutki , nalatane okolo 60000 km nie bierze oleju w silniku nic nie stuka , zapłon prawie ideał z tego co pamiętam tylko na jednym z cylindrów wypada tylko 2 na 1000
Nie no ok czytałem, ale gniazda zaworowe były czyste, to byłby ewenement...

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 20:42:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
ten silnik jest porazka , tylko wymiana xxxx i przejscie z oleju castrol na jakis markowy (musi bc jak woda) poskutkuje wiekszym wynikiem , te silniiki z fabryki wychodza juz bez seri ..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: