"rodzynek"
Dzieki wielkie za info!
"zioolko"
Dzięki za info z tą spinką
Dobrze wiedzieć
Przypilnuje tego tematu
Co do podzybia... Już rozmawialem że wyjmą starą szybę na miejscu (u lakiernika który przeprowadzi konserwację tych miejsc) a np na drugi dzień przyjada wkleić
kurcze a co do Nordglass... Wspomnę o tym że nie chcę nordglassa
"maly v8"
Czyli mówisz że starą uszczelkę da się zachować? W sensie że po oczyszczeniu itd da się ją jeszcze zastosować? A co z chromami? Nie powyginaja się? Nie popekają? A przy wyciąganiu nie będzie większe ryzyko uszkodzenia karoserii bo jak wspomniałeś wyciągałeś na złomie a tam raczej nie było trzeba uważać zbytnio na karoserie ;P
"zioolko"
Właśnie tego się obawiam, że nie wyciągną tego tak by dało się odratować starą
Ale o tym pisałem kawałek wyżej
"Marianb"
Tak przez moment zastanawiałem się kiedy ktoś się o to zapyta
4.2l w D11 z 1989r wzięło się chęcią większych osiągów auta poprzedniego właściciela z Niemiec ;P Także jakiś szanowny Niemiec włożył tam 4.2l na kompie MTM ;P Wszystko potwierdzone dokumentami niemieckimi
Już w niemczech zostało zarejestrowane jako 4.2l
Co oczywiscie wcale mnie nie smuci ;P
Dzięki wszystkim za pomoc! Jak zwykle można na Was liczyć
I to mi się bardzo podoba
Pytanie tylko jeszcze czy da się wyjąć starą uszczelkę tak by nadawała się do ponownego zastosowania
Szczególne dzięki dla "rodzynka" który już w przeszłości wiele razy mi pomógł
Pozdrawiam.