.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:17:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8 ABH] Nie pali na połowę baniaków
PostNapisane: 27.lis.2011 19:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
Witam,
jadę sobie grzecznie przez miasto a tu nagle autko zamuliło i zaczęło pracować jak traktor... Ciśnienie oleju OK, ładowanie OK, temperatura OK więc co się dzieje?

Zatrzymałem się i otworzyłem maskę, terepało silnikiem i śmierdziało paliwem więc pewnie nie pali na któryś garczek... Niewiele myśląc odłączyłem przewód WN z prawej strony i ku mojemu zdziwieniu nic się nie stało... silnik jak pracował tak pracuje nadal... Cewka jest sprawna bo iskrę daję porządną, rozdzielacz rozebrany i wyczyszczony, wszystkie przewody ok... Pracuje tak samo na benzynie jak i na LPG z różnicą zapachu...

Komputer zrestowany przed odłączenie akumulatora przy załączonej stacyjce...

Czy może to być uszkodzenie czujnika halotronowego? jego odłączenie także nie powoduje zmian pracy silnika, stało się to w sekundę, bez jakichkolwiek oznak... Na razie muszę podłączyć do kompa, ale to dopiero w przyszły weekend bo samochód stoi daleko od mojego miejsca zamieszkania a ja na razie poruszam się transportem publicznym...

Za wszelkie sugestię będę wdzięczny :)

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 22:25:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
xxxxxx
Warn za spam- temat oczyszczony z reszty syfu- emge


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 20:40:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
swiece sprawdzales?

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 20:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
enduroboy napisał(a):
swiece sprawdzales?


No właśnie, że nie miałem jak gdyż akurat do tego jest potrzebny specjalny klucz, ale wezmę inna świeczkę i po prostu sprawdzę zapłon na cylindrach, bardzo możliwe, że jest coś nie tak na drodze cewka - przewód - kopułka - palec bo innej możliwości nie widzę niestety...

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 04:49:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
k0niu86 napisał(a):
enduroboy napisał(a):
swiece sprawdzales?


No właśnie, że nie miałem jak gdyż akurat do tego jest potrzebny specjalny klucz, ale wezmę inna świeczkę i po prostu sprawdzę zapłon na cylindrach, bardzo możliwe, że jest coś nie tak na drodze cewka - przewód - kopułka - palec bo innej możliwości nie widzę niestety...


bardzo mozliwe to jest to ze swiece masz zawalone olejem i wystarczy je wymienic.

zaden specjalny klucz nie jest potrzebny odkrecasz siwece zwyklym uniewersalnym kluczem, tylko do wyjecia swiec potrzeba jakies dlugie szczypczyki a najlepiej przedluzke na magnesie. i po klopocie.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 08:35:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
To żeby była to wina świec jest raczej mało prawdopodobne bo zaczął wariować od razu, a nie stopniowo, a to że 4 świece na raz padły jest raczej niemożliwe...

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 09:24:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Sprawdź tego halla. Ew. włóż kolejno do każdej fajki jakąś pewną świecę i sprawdź, czy jest na niej iskra. Ale obstawiam halla.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 09:25:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
Dobra a jak sprawdzić halla? :P

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 09:28:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
1. Sprawdź czy ma zasilanie, i czy na trzecim kablu pojawi się napięcie (najlepsza dioda led).
2. Podmień aparat na sprawny ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 09:30:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
OK, zasilanie ma dostać przy włączonym zapłonie czy przy pracującym siliniku? na przewodach od samochodu sprawdzałem i nie ma zasilania przy przekręconej stacyjce, nie sprawdzałem na pracującym silniku...

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 09:48:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Zasilanie ma mieć już na włączonej stacyjce. ale co najistotniejsze - musi być na pracującym silniku.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 09:58:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lut.2010 16:18:40
Posty: 139
O widzisz, nie dostaje zasilania po stacyjce :) muszę przeglądnąć kable, robił ktoś to kiedyś?


Znalazłem informację o trybie testowania całego układu zapłonowego w instrukcji serwisowej, także na weekendzie się za to biorę ostro :) sprzęt pomiarowy już wykonany :P

_________________
Audi V8 1991r 4.2 ABH od 2010 roku

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: