.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 09:52:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 01:28:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam!
Ponownie jestem posiadaczem 4 kółek Audi OOOO
Nowe cudo:
AUDI A4 combi rok 1998
AFB 2.5 TDI Multitronic

POSZUKUJĘ:
- UCZCIWEGO
- PROFESJONALNEGO
- CIESZĄCEGO SIĘ DOBRĄ OPINIĄ

warsztatu lub osoby (byli lub obecni pracownicy ASO bardzo mile widziani) która zajmuję się (najlepiej) tylko Audi/VW
będę chciał wymienić rozrząd, sprawdzić pompę, diagnostyka komputerowa oraz przeprowadzić ewentualny serwis skrzyni
Teren: Olsztyn, Elbląg ewentualnie Trójmiasto (podjadę nawet do 200km od Olsztyna)

Auto ma jechać do UK na dłuższy okres także potrzebuję porządnie wykonanego serwisu autka :)
Bardzo proszę o pomoc!!!!!! Wyjazd mam 03.01.2012r. także czasu niewiele. Pozdrawiam!!! Adam
p.s. ONLY AUDI !!! :)

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 06:51:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
onet123 napisał(a):

POSZUKUJĘ:
- UCZCIWEGO
- PROFESJONALNEGO
- CIESZĄCEGO SIĘ DOBRĄ OPINIĄ


Hehehehehehehehe ... :D

Poszukaj na forum użytkownika o nicku Adadur - on jest z Elbląga, jeździ Audi i będzie wiedział kogo polecić.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 07:41:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Jak Kefir w Kętrzynie znajdzie czas , to Ci auto przejrzy... szukaj tam.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 11:56:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
primo :AFB i multitronic... no warsztat bedzie na bank potrzebny....
secundo : popraw nazwe tematu bo leci do kosza....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 12:24:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
przemik napisał(a):
primo :AFB i multitronic... no warsztat bedzie na bank potrzebny....
secundo : popraw nazwe tematu bo leci do kosza....


Już próbowałem ale nie potrafię chyba, nie wiem którą funkcją (szukałem w panelu sterowania możliwości edytowania postów ale bez skutku)

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 13:32:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
żaden szanujący sie mechanik nie wezmie tego na warsztat

:diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:
przemik napisał(a):
primo :AFB i multitronic... no warsztat bedzie na bank potrzebny....

:diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:

nie boisz sie wogle jezdzic tym samochodem ? nie nazwałbym tego nawet samochodem tylko wunderbaumem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 13:39:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Mógłbym prosić o jakikolwiek kontakt do Adadur-a lub Kefira
Z góry dzięki, mam problem z wysyłaniem wiadomości pw na forum, może ustawienia przeglądarki coś nie tak
Pozdrawiam serdecznie!

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 15:55:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Udało mi się skontaktować z Panem z Kętrzyna, niestety terminy, nie ma możliwości pomocy :(
Nadal gorąco proszę o jakiś inny kontakt
Pozdrawiam serdecznie!

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 16:48:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Zakupione elementy
Rozrząd
http://allegro.pl/rozrzad-skoda-vw-audi ... 19302.html
http://allegro.pl/pompa-wody-2-5-tdi-2- ... 54862.html
http://allegro.pl/termostat-wahler-vw-p ... 03441.html

zastanawiam się jeszcze nad:
http://allegro.pl/napinacz-rozrzadu-aud ... 65971.html
http://allegro.pl/napinacz-paska-vw-aud ... 17495.html
czy konieczna jest wymiana tych elementów?

Poza tym
059 903 137 H [pasek wielorowkowy] gates 80zl skf 84zl
059 903 341 A [rolka odwracająca] gates 63zl skf 90zl febi 62 ruville 68
059 903 341 [rolka odwracająca] ruville 112 gates 105 skdf 130 febi 105
059 145 276 [rolka odwracająca] ruville 106 febi 98 skf 120 gates 102
059 260 849 D [pasek wielorowkowy] gates 31 bosch 33
059 260 523 B [rolka napinająca] ruville 133 skf 167 gates 134 febi 127

Proszę o ewentualnie uwagi lub podpowiedzi :)
Pozdrawiam!

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 17:55:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Cześć,
To się obudziłeś :) Ciężko będzie znaleźć dobry warsztat, w ogóle warsztat z wolnym terminem w tak krótkim czasie.
1. Jeżeli jesteś zarejestrowany na forum A4 Klub Polska, to zapytaj w wątku spotów olsztyńskich o kolegę o imieniu Paweł, który prowadzi warsztat w Olsztynie. Też jest zarejestrowany, ale nie pamiętam jego nicku. Chłopaki będą wiedzieć o kogo chodzi. Serwisuje im kilka aut. Z tego co zauważyłem zawsze go chwalą.
2. Napisz do JuzkaV8, ma pojęcie chłopak. Również prowadzi warsztat pod Olsztynem.
3. W Dywitach jest zakład zajmujący się głównie naprawą automatycznych skrzyń biegów. Przy okazji wykonują inne mechaniczne naprawy. W warsztacie pracuje człowiek, który normalnie jest mechanikiem w serwisie AUDI/VW Palmowski Olsztyn, a po południu pracuje tam. Mogę Ci przesłać na PW numer do niego.
W każdym przypadku trzeba się umawiać wcześniej, bo są kolejki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 19:29:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 23:58:57
Posty: 51
Lokalizacja: lubuskie
audimen_elk napisał(a):
żaden szanujący sie mechanik nie wezmie tego na warsztat

:diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:
przemik napisał(a):
primo :AFB i multitronic... no warsztat bedzie na bank potrzebny....

:diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:

nie boisz sie wogle jezdzic tym samochodem ? nie nazwałbym tego nawet samochodem tylko wunderbaumem


Audimen:Przestan takie pierdoly pisac... Facet szuka serwisu a ty bzdety piszesz..
Sam mam AFB 99 rok oryginalne 305 tysiecy i jak do tej pory oryginalne walki..
szkrzynia tiptronic , chodzi bez zarzutu.

onet123: czy napewno mam skrzynie multitronic?? w 98 roku jeszcze chyba jej nie produkowano.
masz pewnie tiptronica jak ja ktory jest malo awaryjny . potrzebna jest tylko regularna zmiana oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 27.gru.2011 21:27:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
radko napisał(a):
Audimen:Przestan takie pierdoly pisac... Facet szuka serwisu a ty bzdety piszesz..
Sam mam AFB 99 rok oryginalne 305 tysiecy i jak do tej pory oryginalne walki..
szkrzynia tiptronic , chodzi bez zarzutu.

to super... walki i hydraulika kosztuja (czesci) chyba ze 2.5kola.... przez 300tys km liczac srednio 50pln/100km to auto przez bak w kosmos wysyla 150tys PLN - to jest prawdziwy dramat - jest je sens tankowac juz nie mowiac o naprawianiu? :peace:
radko napisał(a):
onet123: czy napewno mam skrzynie multitronic?? w 98 roku jeszcze chyba jej nie produkowano.

no specjalista to ustali :D
radko napisał(a):
masz pewnie tiptronica jak ja ktory jest malo awaryjny . potrzebna jest tylko regularna zmiana oleju

producent twierdzi, ze zadna wymiana nie jest potrzebna... nawet tego technologicznie nie umozliwil w normalny sposob - z zalozenia to miala byc skrzynia kompletnie bezobslugowa
W Tipach czasem wysikuje sie olej ze skrzyni po zapieczeniu panewki pompy oleju na szyjce konwertera i z laweta, olejem, regenerowanym konwerterem, nowa pompa i po tysiacu wymiana oleju przymusowa (warunek utrzymania gwarancji na usluge w 99% serwisow automatow) - lekko liczac 4 kola bez rachunku... taka mala przypadlosc ... cos jak walki - raz na zycie skrzyni sie trafi... 300tys to dobry przebieg na to :036:


Wracajac do tematu:
a) z tego "multitronic" wnioskuje, ze user jest zielony jak trawa
b) z a wynika, ze nie ma mozliwosci weryfikacji czy mechanik to taki "od klockow i oleju" czy taki kumaty wiec ryzyko nadziania sie na ciecia co bedzie sie motal ze wszystki (nerwy, czas i $) duze
c) jezeli przyjdzie w tym silniku wymienic rozrzad i naprawic cokolwiek (walki, wtrysk sterujacy, turbo, vp44) to mowimy o kosztach od 4 kola w gore
d) jezeli skrzynie trzeba naprawiac to liczmy 3-4,5 kola
e) z c i d wychodzi ze trzeba srednio zostawic 7 kola na ten samochod i bedzie dalej zarloczna krowa gdzie jak cos padnie beda koszta
f) z e wychodzi mi, ze jezeli c = true and d = true to najrozsadniej jest wymienic skrzynie i silnik na jakas 4 cylindrowke w manualu (zuzycie w miescie spadnie o 2-3 litry a na trasie 1-2L)
g) jezeli idziemy w wariant f to sprzedajac osprzet, glowice itp do AFB do odzyskania jest nawet pare tysiecy jak ktos aktywnie bedzie szukal kupcow na tipa, vp44, przeplywke, glowice, rozrusznik, alternator itp itd
lajf is brutal :peace:
Gdyby nie to, ze zona nie umie zmieniac biegow (i sie uczyc nie chce) to bym wrecz profilaktycznie zbieral graty na swapa - mimo, ze 80tys autem zrobilem i z silnikiem zadnych wiekszych problemow nie mialem (wycieki, 2x odma, alternator i cz. temp)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 28.gru.2011 11:27:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Rozwiązanie jest banalnie proste - porządny polecony serwisant

I tylko o to Was proszę!
Pzdr

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 28.gru.2011 12:31:09 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Ja mogę polecić serwis, ale z Torunia na ul. Chrobrego, nazywa się TOMCAR. Jest tam 2 gości, jeden zajmuje sie elektryką a drugi mechaniką, jeden z nich pracował w ASO w Toruniu (ten od elektryki). Tylko że do 3 stycznia to nie ma szans, sam chce odstawić tam moje dziecko i dostałem info że do końca roku są zawaleni robotą, dopiero w nowym roku są terminy wolne.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 28.gru.2011 12:36:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jedz na pierwsza lepsza stacje diagnostyczna na trzepaki, sprawdzenie hamulcow, luzow w zawieszeniu (to genetyczna wrecz choroba wszystkich starcyh audi/vw na wielow. zawieszeniu)... poszukaj "diagnostyka" "tunera" "elektronika" "dieslowca" ktory np na pytanie podchwytliwe "czy potrafi pan wykonac i zanalizowac logi np 001S, 011D - d jak dynamiczne!!!!" nie zrobi wielkich oczy - jak bedzie mial malutkie roztropne oczka to daj mu do zdiagnozowania koniecznie biorac w plikach logi ktore wykonal + lista bledow okolosilnikowych zapisanych w ECU!
Zapal auto, sciagnij wlew oleju i jak bedzie dmuchac to szukasz mechanika co na haslo "wymiana odmy" nie zrobi wielkich oczkow
Pompy vp44 nie naprawisz w tydzien ale nawet jak jest padaka a auto zapala i jezdzi to zanim sie wylozy wiele wiele tysiecy km przed nia do zgonu. Rankiem przed rozruchem po sniadaniu wyjdz do auta z kims i jeden patrzy na wezyki paliwowe do pompy a drugi zapala auto - jak zamiast paliwa bedzie duzo baniek powietrza (nie takie drobne ale takie 30-50% objetosci wezy) to szuaksz nieszczelnosci (czytaj mechanik z malymi oczkami co wymieni filtr paliwa i zweryfikuje czy zapowietrzanie minelo)
Idzie zima wiec jezeli ciezko zapala to zlec mechanikowi (albo samemu miernikiem) bez wykrecania!!!! sprawdzenie swiec zarowych oraz przy okazji diagnostyki -ustawienie kata wtrysku
Uwaga: pod zadnym pozorem uczniak nie moze wymieniac f.paliwa bo jak sciagnie go bez zalozenia zaciskow to zapowietrzy uklad paliwowy!
Skrzynia jezeli nie szarpie i rowno zmienia biegi sie nie przejmuj - w zalozeniu jest bezobslugowa co dotyczy rowniez wymiany oleju (nie zaprzeczam sensowi jej wymiany - sama wymiana jest prosta ale zabulisz za nia minimum 500zyla z olejem nie z aso)
Jezeli nie dmucha z wlewu oleju, auto jezdzi rowno, zapala dobrze zatankowac, poplakac nad zuzyciem paliwa, modlitwa by nic nie padlo i witaj wielki swiecie :peace:
Ten samochod bywa mina ze wzgledu na trudnosci serwisowe (dostep do podzespolow np alternator i wyzsze wymagania co do kumatosci mechanika) ale z doswiadczenie wiem, ze mozna nim jezdzic dlugo bezawaryjnie
masz pare dni... powodzenia - opisalem co trzeba zrobic bo mozesz miec klopoty ze znalezieniem mechanika co bedzie wszystko mogl zrobic
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 29.gru.2011 21:57:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2006 23:23:40
Posty: 7
Lokalizacja: Olsztyn
kolego w sprawie porządnego serwisu i serwisanta dzwoń do Henia on robi obecnie w ASO Palmowski a po godzinach w swoim warsztacie w Dywitach tu masz do niego numer 608145147. Co do terminów trzeba dzwonić ale jest opcja że zrobi ci auto na gwałt tylko musisz się liczyć że to dodatkowo płatne jest. W sprawie ewentualnych pytań pisz do serosc4 SERO. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 29.gru.2011 22:08:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Cześć Arkady. Kilka postów wcześniej pisałem właśnie o Heniu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 05.sty.2012 15:38:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam!
Udało mi się skontaktować i umówić na serwis z JuzkiemV8 spod Olsztyn miejscowość Purda.
I tak oprócz rozrządu + paski rolki (klimy, alternatora) - zapłaciłem 1350zł
wyszło kilka rzeczy:
- hydraulika (24x popychacze, dźwigienki, podkładki)
- uszczelki pod pokrywą zaworów x2
- osłona przegubu
- świece x6 (2 urwane podczas okręcania - dodatkowe koszta dla mnie 350zł gdyż tym zajął się inny zakład)
- napinacz oraz ramię napinacza
- zestaw naprawczy napinacza
- uszczelniacze
- filtry x4 (paliwo, olej, kabina i ?)
- olej
- kilka przewodów przelewowych
- płyn chłodniczy 2l

Po skończeniu roboty auto nadal nie nabrało mocy.
Następnie pomogło przeczyszczenie przepływomierza (około 20% mocy w górę!!!!).
Koszt 5000zł z częściami + moje części 1350zł = 6350zł
Następnego dnia podczas odpalania przeskoczył rozrząd (niby), auto kręci nie odpala, holowanie ponownie do Purdy.
Niby wadliwy nowy! napinacz. Wymiana i niby jest OK... ale nadal auto z rana ciężko pali.
Co o tym myślicie i gdzie dalej szukać przyczyny trudnego rozruchy o poranku.
Pzdr. Adam

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 05.sty.2012 17:20:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
forumowa zło-Wróżka napisał(a):
a) z tego "multitronic" wnioskuje, ze user jest zielony jak trawa
b) z a wynika, ze nie ma mozliwosci weryfikacji czy mechanik to taki "od klockow i oleju" czy taki kumaty wiec ryzyko nadziania sie na ciecia co bedzie sie motal ze wszystki (nerwy, czas i $) duze
c) jezeli przyjdzie w tym silniku wymienic rozrzad i naprawic cokolwiek (walki, wtrysk sterujacy, turbo, vp44) to mowimy o kosztach od 4 kola w gore
d) jezeli skrzynie trzeba naprawiac to liczmy 3-4,5 kola
e) z c i d wychodzi ze trzeba srednio zostawic 7 kola na ten samochod i bedzie dalej zarloczna krowa gdzie jak cos padnie beda koszta


Witam,
ja chyba sie zatrudnie jako wrozka na jakims 0700 - przepowiadam przyszlosc
Czy ja nie napisalem ze tak wyjdzie?
Myslales, ze jak pojdziesz do mechanika, zaplacisz to bedzie spokoj i bedziesz spokojnie auto uzytkowal bez problemow? Duzo rzeczy do zrobienie to duze prawd. ze machanik da doopy albo pechowo cos sie nie powiedzie/wyjdzie extra
Zasada prosta: jak jestes zielony to pod zadnym pozorem nie ma co sie pakowac w naprawe tego motoru (czy ja tego nie napisalem?) - tak juz jest, ze nie zawsze u mechanika wszystko sie wiedzie i nie na wszystkim sie mechanik zna.
Co sie moglo stac ze auto to dalej padaka? hmmm... moze "przeskoczenie rozrzadu" poskutkowalo spotkaniem sie zaworow z tlokami to plyniesz ponownie tysiace albo bierze to dzielnie na siebie mechanik co wzial pieniadze za wymiane rozrzadu? (moze jest ubezpieczony i bedzie odpowiadal za to?) - a pytanie czy byles na tyle "sprytny" by kupic samemu rozrzad i zatargac czesci do mechanika czy moze dales mu zarobic na tym pare stow coby nie bylo ping-ponga pozniej: mechanik zle wymienil rozrzad czy czesc dostarczona przez klienta byla wadliwa? (czyli potencjalna mozliwosc wykrecenia sie z odpowiedzialnosci... a sprzedawca czesci powie ze mechanik dal doopy)
Pewnie nie znasz sie kompletnie na diagnostyce vag-com? - pech... a mechanik sie zna? - jak nie to po2jny pech.... bo ktos musi zlogowac auto by teraz ocenic czy to ucieka np cisnienie z dolotu (bo wymieniajac rozrzad drugi raz cos zle podlaczyli tylko) czy korekcje sa po byku i moze trzeba glowice zrzucac? Jezeli mi napiszesz, ze mechanik "podlaczal komputer" i "nie bylo bledow" to ja powiem, ze nie ma nadziei...
Nie pytaj sie teraz co sie moglo stac tylko rekawy zakasac, wejsc w temat diagnostyki, wykonac logi i myslec co dalej
Nie jezdzic autem do wyjasnienia (jak cos mechanicznie slychac to nawet nie logowac tylko rozbierac)
Jezeli auto jezdzi normalnie a zle zapala mozliwe ze ustawiajac kat wtrysku przy pomocy sieci neuronowej zwanej mozgiem i przetwornika analogowo cyfrowego zwanego uchem nie udalo sie ustawic go dobrze (to wariant optymistyczny polegajacy na tym, ze mechanik nie robil tego przy pomocy "kabelka" tylko "na sluch")
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
miales do Angli jechac? a nie mozna bylo w jedna strone samolotem, tam kupic jakiegos starucha w dobrym stanie z okolic 2001r, wrocic na kolach i dac mechanikowi dwie padaki by zlozyl z tego jedno auto?

Nie ciesze sie, ze byles madrzejszy - ale to ze dales doopy to jasne - teraz trzeba wejsc w temat v6tdi glebiej niz tylko "gdzie jest wlew paliwa". Odiagnostyce jest na forum od groma lacznie z 2ma linkami w moim podpisie gdzie na bazie logow staralem sie wyjasnic pare mechanizmow w silniku wlasnie na bazie v6tdi

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDI V6] Poszukuję porządnego serwisu
PostNapisane: 05.sty.2012 20:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
hah , przeskoczył przy paleniu
pewnie dupnoł którys popychacz , spadła dzwigienka
a wystarczyło leciec samolotem . taniej by cie wyszedł samolot + strucel do wozenia sie po angli

:fuckyou2: 2.5 tdi :fuckyou2:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: