.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 17:57:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 01.sty.2012 15:13:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2010 09:34:39
Posty: 294
Lokalizacja: Wrocław
B4 jak kupować to tylko w quattro...A znaleźć u nas coś co nie jest po przejściach to długa droga... :/
Kolega wyżej poleca V6, a dla mnie moc aż tak się nie liczy,byle była buda i silnik zdrowe.
Zawsze lubiałem silniki 5 cylindrowe i jakoś nawet ten egzemplarz mi się spodobał ;)
http://otomoto.pl/audi-80-quattro-C22244698.html

_________________
było Audi 80 Quattro b2 motor KK rocznik 1984...
było Audi 90 Quattro b2 motor KV rocznik 1986...
jest Audi A6 C4 Quattro Avant 2.5 TDI AEL...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 01.sty.2012 15:41:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
no nie najgorsza ale moc słaba

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 16.sty.2013 16:07:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2013 15:45:45
Posty: 5
Witam, nigdy nie byłem posiadaczem audi, jeździłem parokrotnie jako pasażer. Najlepiej wspominam jazdę audi 100 z lat '90tych ale nie o tym..
Sentyment do dobrych starych aut się uruchomił, takich bez nadmiaru elektroniki, prostoty budowy, działania i porządnego tworzącego klimat wnętrza.

Konkretniej chodzi o audi 80,90, 100 quattro z lat 80-90.
Dlaczego napęd na 4 koła ? nigdy takiego auta nie miałem a czuję, zwłaszcza zimą jego brak.
Rozglądam się i mam na oku modele, są to audi 80,90,100 z silnikiem 2.0 (140 PS ) i 2,3 (130 PS )
Chcialbym aby koszty zużycia paliwa ( możliwe zagazowanie ) były tylko nieco wyższe od diesla ;)
Jak sobie poradzą te dwa silniki zagazowane ( jakie instalacje zastosować )
podam linki ( mysle, ze to nie jest traktowane jako reklama aut ) którymi jestem zainteresowany.
http://tablica.pl/oferta/sprzedan-audi9 ... db00;r:6;s:

http://tablica.pl/oferta/audi-80-audi-8 ... df2fc;r:;s:

http://tablica.pl/oferta/sprzedam-audi- ... df2fc;r:;s:


Prosze o pomoc na co zwrócić uwagę przy oględzinach, jeździe próbnej w tych modelach, czego się wystrzegać itp.
Czytałem, że niektóre modele ( karoseria ) byly podwójnie ocynkowane, będę szukał właśnie takiego bezwypadkowego modelu ( proszę o pomoc w modelach, roku produkcji itp. )

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 17.sty.2013 00:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
peżociarz napisał(a):
Witam, nigdy nie byłem posiadaczem audi, jeździłem parokrotnie jako pasażer. Najlepiej wspominam jazdę audi 100 z lat '90tych ale nie o tym..
Sentyment do dobrych starych aut się uruchomił, takich bez nadmiaru elektroniki, prostoty budowy, działania i porządnego tworzącego klimat wnętrza.

Konkretniej chodzi o audi 80,90, 100 quattro z lat 80-90.
Dlaczego napęd na 4 koła ? nigdy takiego auta nie miałem a czuję, zwłaszcza zimą jego brak.
Rozglądam się i mam na oku modele, są to audi 80,90,100 z silnikiem 2.0 (140 PS ) i 2,3 (130 PS )
Chcialbym aby koszty zużycia paliwa ( możliwe zagazowanie ) były tylko nieco wyższe od diesla ;)
Jak sobie poradzą te dwa silniki zagazowane ( jakie instalacje zastosować )
podam linki ( mysle, ze to nie jest traktowane jako reklama aut ) którymi jestem zainteresowany.
http://tablica.pl/oferta/sprzedan-audi9 ... db00;r:6;s:

http://tablica.pl/oferta/audi-80-audi-8 ... df2fc;r:;s:

http://tablica.pl/oferta/sprzedam-audi- ... df2fc;r:;s:


Prosze o pomoc na co zwrócić uwagę przy oględzinach, jeździe próbnej w tych modelach, czego się wystrzegać itp.
Czytałem, że niektóre modele ( karoseria ) byly podwójnie ocynkowane, będę szukał właśnie takiego bezwypadkowego modelu ( proszę o pomoc w modelach, roku produkcji itp. )

pozdrawiam




Witam Kolegę

Od pięciu lat używam b3 2.0 16v i tyle co mogę o tym aucie mogę to :
prostota w obsłudze , bardzo tanie części - prosta elektryka - drobne naprawy sam zrobisz
po odpowiednim wyregulowaniu auta tj. świece, kopułka przewody ,filtry, sonda zszedłem do 7 lit Pb na trasie gdzie auto było załadowane do około 400 kg. W mieście zamykam się w 9-10 litrach. Zabawa tym autem zaczyna się po 3500 rpm , tutaj masz filmik gdzie to auto <rzecz jasna po lekkiej modyfikacji> robi setkę w 7sek
http://www.youtube.com/watch?v=SIfdtr-N_3c
więc raczej zdechłym kapciem nie jest . W kosztach rozrządu na dobrych częściach zamkniesz się do hmmm 130 zł ?? maks filtry będą Cię kosztować max 50 zł - pakiet startowy bardzo tani .
Co do tego auta :
bardzo fajny kolorek - butelkowa ziele w metalicu po wypolerowaniu ładnie się błyszczy. Widać że nie bita-ale to tylko widać , komplet listew - sprawdź progi auta , sprawdź przednie nadkola - ranty przednich błotników tam lubi czaić się rdza - kamyczki spod opon robią swoje - jeżeli tak jest to papier ścierny podkłąd i farba w spreyu dorobiona pod kolor auta za 45 zł załatwią sprawę . Ja tak zrobiłem u siebie i jest cacy nie widać nic - zwłaszcza w zimie . sprawdź ranty dolne drzwi po odpryskach od kamyczków robią się małe punkciki korozji - wydłubujesz to i zalewasz bazą - później polerujesz to pastą tempo . Widać że auto ma oryginalne dokładki to też dobrze świadczy. Silnik widać że czysty , odpal go na zimno - wtedy będziesz wiedział czy masz do zrobienia popychacze . Jak usłyszysz takie ciche stukanie młoteczków to jest ok :) powinno to zniknąć gdy olej się rozgrzeje i dobrze nasmaruje silnik. na zimnym powinno równo w miarę trzymać obroty coś koło 1000 rpm ,1100 - jak się rozgrzeje i wyłączy się ssanie powinno spaść na 850 - 900 rpm - zależy jak jest wyregulowany. Na pewno obroty nie powinny falować , falowanie może świadczyć o jakiejś nieszczelności w układzie wydechowym , albo jakiś wężyk jest pęknięty. .Jak rozgrzejesz auto to na wskaźniku ciśnienia oleju przy 90 stopniach .powinno być około 1.5 - 2 barów.Wiadomo że im bardziej rozgrzany olej to ciśnienie spada . Przy 2000 rpm ciśnienie powinno wchodzić na podziałkę do 5 barów. Zobacz czy pod korkiem płynu chłodniczego nie ma plam oleju , masła. Jak zgasisz rozgrzane auto to odkręć korek oleju i powąchaj czy nie czuć mocno benzyną - jak czuć mocno benzynę to znaczy że przelewa paliwo.i Wtedy albo pierścienie padają , albo sonda albo nie wyregulowany jest , albo wtryski - lub wszystko po troszku :d Sprawdź wydech , powinien być w dobrej kondycji , jak będziesz to naprawiał to nie wkładaj byle czego , bo zdławisz auto. Ja u siebie zostawiłem katalizator , tłumik środkowy i końcowy i jest cicho.Dopiero przy 160 km z tyłu słychać że jest głośno. nie wkładaj tego tłumika pośredniego - cholerstwo jest drogie i w sumie nie jest aż tak potrzebne . Zresztą wjedziesz na kanał to zobaczysz jak to wygląda. To wiekowe auto i trzeba mu kilka grzechów wybaczyć . Widać że ma pod maską wszystkie kapselki od kielichów i ogólnie jest porządek . W tych autach lubi zapiekać się ręczny , tylne zaciski korodują i nie odbijają - jak to w tym aucie działa to cud . To może też być podstawą do negocjacji ceny . Może to będzie ciężko sprawdzić , ale zobacz czy włącza się drugi bieg wiatraka chłodnicy . pierwszy coś załącza się koło 97 stopni , drugi przy około 105 stopni. Tapicerka widać że cała , chodź nie widać fotela kierowcy , ładna kierownica,nie poprzecierana .Przydało by się zrobić geometrię aby wiedzieć co w trawie piszczy wiedz że czasami auto ściąga na prawo mimo ,że nie bite. Skrzynia powinna płynnie chodzić , połączenia wał-skrzynia powinno być bez wycieków. Tylni zawias lubi piszczeć i łapać luzy - naprawa tylnej zawiechy może troszkę kosztować .Dobre amory licz jakoś 1.5 raza więcej niż zwykłe, tak samo końcówki na tył . Auto fajnie wyposażone, wszystko działa także bym się nie zastanawiał zbyt długo . Dlatego przed zakupem odżałuj te kilka złotych i wjedź na kanał, na trzepaki na stacji kontroli - diagnosta prawdę Ci powie . i może uchronisz się przed sporym wydatkiem na naprawie . Oczywiście to będzie podstawą do negocjacji ceny . To auto warto kupić , wytrzyma jeszcze bardzo wiele przede wszystkim widać że nie bite - przód ładnie licuje , ładnie jest spasowany . Jak o nie zadbasz to bardzo Ci się odwdzięczy.

pozdrawiam Łukasz

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 18.sty.2013 09:37:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bez zbędnego pitolenia.
Pisałes, ze bedziesz szukal bezwypdakowego egzemplarza. O taki teraz (zwłaszcza z napedem quattro) jest bardzo ciezko.
Te trzy linki ktore pokazałes... to tylko wsad hutniczy... szukaj dalej.
A i napisz jeszcze z jaką iloscią gotowki chcesz się rozstać ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 18.sty.2013 12:51:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2013 15:45:45
Posty: 5
Wiem, będzie cięzko o taki aby nie był wsadem ;-)
Najchętniej klasyczny diesel ( ew. turbo), auto nie będzie jeździć na OS'ach.
Kwota to ok 5 tyś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 22.sty.2013 14:30:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2013 15:45:45
Posty: 5
Luki147 jeszcze raz podziękuję za bardzo cenne informacje.

Co Państwo powiedzą w temacie tego samochodu Audi 90 quattro 1,9 Dti ?

http://tablica.pl/oferta/audi-90-quattr ... e68a3;r:;s:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 11.sie.2013 21:58:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2013 15:45:45
Posty: 5
witam, zima za pasem, temat quattro powoli wraca ;-)
Chyba wyleczyłem się z diesla w quattro, przynajmniej w 80 ;-)
Od czasu do czasu coś przeglądam, nie chciałbym trafić na wsady hutnicze i wiem, że fachowiec już wstępnie po dobrych zdjęciach rozpozna taki materiał...
Do rzeczy, wstępnie upatrzone:

http://tablica.pl/oferta/audi-80-quattr ... 94efacaafa
silnik 2,0 pod gaz ponoć niezle

http://tablica.pl/oferta/audi-90-b3-qua ... 6f29711c55
silnik 2,3 pod gaz ponoć gorzej

http://tablica.pl/oferta/audi-80-b4-2-8 ... 6f29711c55

2,8 z gazem, chyba najlepszy z ofert

pomożecie, lub coś na temat tych autek wiecie ? ;-)

:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 12.sie.2013 07:14:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Jako silnik to najlepiej 2.8 wiadomo, 2.3 to b3 ja bym odpuścił (brak bagażnika) i zabawy z gazem, 2.0 wygląda najlepiej (choć słabawy to może warto).
Ta 2.8 ma zwykły przód nie od wersji z V czyli złożył bez głowy czy tam bez kasy jak pisze.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 12.sie.2013 23:12:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
peżociarz napisał(a):
witam, zima za pasem, temat quattro powoli wraca ;-)
Chyba wyleczyłem się z diesla w quattro, przynajmniej w 80 ;-)
Od czasu do czasu coś przeglądam, nie chciałbym trafić na wsady hutnicze i wiem, że fachowiec już wstępnie po dobrych zdjęciach rozpozna taki materiał...
Do rzeczy, wstępnie upatrzone:

http://tablica.pl/oferta/audi-80-quattr ... 94efacaafa
silnik 2,0 pod gaz ponoć niezle

http://tablica.pl/oferta/audi-90-b3-qua ... 6f29711c55
silnik 2,3 pod gaz ponoć gorzej

http://tablica.pl/oferta/audi-80-b4-2-8 ... 6f29711c55

2,8 z gazem, chyba najlepszy z ofert

pomożecie, lub coś na temat tych autek wiecie ? ;-)

:-)




Może coś takiego


http://tablica.pl/oferta/audi-80-b4-qua ... 98dcf0c47c
... rzecz jasna do sprawdzenia ;)

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 12.sie.2013 23:38:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
peżociarz napisał(a):
witam, zima za pasem, temat quattro powoli wraca ;-)
Chyba wyleczyłem się z diesla w quattro, przynajmniej w 80 ;-)
Od czasu do czasu coś przeglądam, nie chciałbym trafić na wsady hutnicze i wiem, że fachowiec już wstępnie po dobrych zdjęciach rozpozna taki materiał...
Do rzeczy, wstępnie upatrzone:

http://tablica.pl/oferta/audi-80-quattro-1992-CID5-ID3pvO3.html#94efacaafa
silnik 2,0 pod gaz ponoć niezle


http://tablica.pl/oferta/audi-90-b3-qua ... 6f29711c55
silnik 2,3 pod gaz ponoć gorzej

http://tablica.pl/oferta/audi-80-b4-2-8 ... 6f29711c55

2,8 z gazem, chyba najlepszy z ofert

pomożecie, lub coś na temat tych autek wiecie ? ;-)

:-)


W 2.0 116KM siedzi tez mechaniczny wtrysk, wiec chyba srednio z gazem.
2.0 90KM sa polecane do gazu, ale takowe z quattro chyba w B4 nie wychodziły?!

Ps. od wrzesnia tez zaczynam poszukiwania I-go w zyciu quattro. Autko ma sluzyc tylko i wylacznie do zabaw na sniegu.
Mysle wlasnie o B3 1,8 ze wzgledu na prosty i najlzejszy motor, dostepnosc i ceny czesci.

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 13.sie.2013 08:16:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Luki147 napisał(a):
Może coś takiego


http://tablica.pl/oferta/audi-80-b4-qua ... 98dcf0c47c
... rzecz jasna do sprawdzenia ;)


kurcze same fanty z auta prawie tyle warte :)
Silnik bardzo fajny (z budy B3).

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 13.sie.2013 09:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2003 12:46:55
Posty: 579
Lokalizacja: sulechow woj.lubuskie
Auto: audi
w tym 2.0 nie bedzie czasem ABK 115km? pod gaz sekwencyjny
Moze facet sam nie wie co pisze

_________________
THA REAL HUNDRET DONT DIE

BYLO 100C2 1MILOSC 1.6 LPG
BYLO 100C3 1.8 (2004-2007)
BYLO KRÓTKO COUPE 2.3
Bylo 100C3 2.3LPG (2006-2010)
Bylo COUPE B3 2.3E (2006-2012)
BYLO 100 C3 1.9 5R,TYLKO POL ROKU
BYŁO IVECO DAILY 2.8
BYŁA SKODA FELICIA 1.9D JEDZIE SIE TANIO
BYŁO C4 2.5 TDI AAT AUTOMAT(2012-2016)
JEST SPRINTER 2.3D MALY DZIELNY OSIOŁEK DO PRACY
JEST A6 C5 02R 1.9 TDI AWX AVANT

MOGŁOBY BYC COS INNEGO GDYBY BYLO WIĘCEJ TEGO $$$$


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 13.sie.2013 10:13:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2013 15:45:45
Posty: 5
W tym 2,0 właściciel sam nie wie jaki to silnik, w każdym bądź razie na pewno na wtrysku. Najładniej wygląda.
Tego 2,3 - 170 KM trochę się boję nawet oglądać ;-) = skomplikowany, może boleć przy serwisie.
Taki 1,8; 2,0 nawet w benzynie będzie chyba najtańszy i najsprawniejszy przy pokonywaniu niedużej liczby km. ( trzeba tylko wiedzieć na jakie silniki zwrócić uwagę)
Czy któryś z silników ma rozrząd na łańcuszku ?. Po zakupie używanego i tak wypadałoby wymienić rozrząd, oleje...

Blisko mnie, gdyby ktoś chciał na części, albo do zrobienia B4 2,8 gaz : http://tablica.pl/oferta/audi-b4-2-8-4x ... 545d20b64b


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 13.gru.2013 18:28:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Przepraszam, że odgrzewam, ale takie dręczy mnie pytanie. Jaki silnik w B4 80 quattro sedan wybrać, jeśli zależy nam na jak najlepszych własnościach prowadzenia i terenowych.
Nie wiem czy V6 tutaj jest dobrym wyborem, czy nie lepiej sprawdziłaby się tu rzędówka, czwórka 2,0 lub piątka np.2,3 Ng.
Może ktoś bardziej doświadczony mógłby mi coś więcej w tym temacie naświetlić

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 13.gru.2013 18:59:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
2.8 aah

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 15.gru.2013 13:19:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
A nie uważasz, że 2,8 AAH jest ciężkim silnikiem i wtedy rozkład masy nie jest optymalny?

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 15.gru.2013 13:26:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Jak chcesz idealny rozkład mas to cup corvette, cywilne audi nigdy nie zbliżało się nawet do czegokolwiek zwanego ideałem rozkładu mas. Zawsze masz problem z płużeniem z przodu przy q.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 quattro] jaki silnik wybrac ??
PostNapisane: 11.sty.2014 23:34:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
dario9z napisał(a):
Przepraszam, że odgrzewam, ale takie dręczy mnie pytanie. Jaki silnik w B4 80 quattro sedan wybrać, jeśli zależy nam na jak najlepszych własnościach prowadzenia i terenowych.
Nie wiem czy V6 tutaj jest dobrym wyborem, czy nie lepiej sprawdziłaby się tu rzędówka, czwórka 2,0 lub piątka np.2,3 Ng.
Może ktoś bardziej doświadczony mógłby mi coś więcej w tym temacie naświetlić


2.0 16V ACE w Avancie w quattro ma podejżewam najlepszy rozkład masy. Na elektronicznym wtrysku masz moc jak ABC a na wałkach jak AAH (tylko moment na obrotach) a jak zaturbisz to już wogóle inna liga

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: