Demagodzy heh przyganiał kocioł garnkowi

Wezmy auta 1.9 TDi, kazdy o przebiegu 300 tys B4, B5, B6
Silnik
B4 -mocna szkopska konstrukcja w miare rozwojowa,najslabsza ze wszystkich ale najabardziej ekonomiczna technologicznie zapozniona ale nie technicznie!!!,silnik ktory przy tym przebiegu czuje się jak po dotarciu - sporadyczne awarie zwiazane
z zanieczyszczonym nastawnikiem
B5 - rownie mocny silnik dosc rozwojowy,spokojnie radzi sobie z budą B5, ekonomiczny, - awarie nastawnika, zapiekajace sie notorycznie turbiny VTG
B6 - dobry silnik, mooocno rozwojowy, technologicznie "na czasie" najmniej ekonomiczny z tych trzech ale ma tez najwiekszą moc - zapiekajace sie turbiny VTG, awarie pompowtrysków, sporadycznie pekajace glowice, awarie pompy tandemowej, cieknące nagminnie EGR...
Nadwozie - zdecydowana przewaga B4 najbardziej odporna na korozje i najlepsza jakosc samej blachy jak i lakieru, B5 i B6 - to samo drugie miejsce... 10 letnie, a nawet młodsze egzemplarze(b6) potrafią "kwitnąć" na potęge.
Zawieszenie - zdecydowana przewaga B6 i B5 - wielowachacz daje niesamowite wrazenia z jazdy - niestety jest duzo drozszy w utrzymaniu, B4 - prosto i duzo mniej komfortowo ale za to tanio w utrzymaniu.
Wnętrze - jesli chodzi o materialy i jakość wykonania kolejnosc jest oczywista - B4 - po prostu wzór na tamte i na dzisiejsze czasy, B5 - gorzej od B4 ale jeszcze w normie, B6 - juz tylko gorzej, Technologicznie jesli chodzi o wnetrze... wiadomo zupelnie odwrotnie.
Od siebie... mialem B4 i kilka B5, jezdzilem i znam dobrze B6. B4 jest u mnie caly czas "number one".
Nastepnym moim autem bedzie :
A4 B6 Avant 1.9 TDi q
lub
80 B4 Avant V6 q
lub
S4 B5 Avant
Pzdr