Kolego
Spooky Fox, jeśli chcesz diesla w kasie, którą podajesz, w dodatku autko ma być rzadkim klientem mechaników, odporne na nasze warunki drogowe, to rozsądnym rozwiązaniem wydaje się być szukanie zadbanej
A6 C4 2.5TDI AEL skrzynia manual 6
Owszem trudno jest znaleźć dzisiaj jakiekolwiek zadbane, dobrze utrzymane auto, ale nie jest to niemożliwe. Trzeba tylko cierpliwości.
Auta mają pancerne zawieszenie, pancerne silniki, są praktycznie bezawaryjne, tylko w większości przypadków sprzedawane egzemplarze są nadto wyeksploatowane...
Jesienią nosiłem się z zamiarem sprzedaży swojego i powrotu do S6, jednak, jak to kolega
zioolko napisał o swoim autku, nie miałem zamiaru robić ludziom prezentu, poza tym zapowiedzi wzrostu cen paliw ostudziły mój zapał do eSy, na razie
Jak pisał
various, moje spalanie zimą waha się właśnie w granicach 7L, latem mniej, więc by benzyniak mu dorównał, trzeba by brać 2.8V6 B+G, wyjdzie podobnie
Oczywiście ktoś może uważać inaczej, jak już
przemik napisał
Od co najmniej 2 miesięcy szukam A6 C4 2.5TDI dla znajomego, któremu rozbili poprzednią A6-tkę, też 2.5TDI R5 i mówi, że innego nie chce...
Z racji tego, że znajomy chce tylko sedana (jakby Avant wchodził w grę, już dawno by nie szukał

), na razie nic nie trafiliśmy. Nawet auta sprowadzone, wystawiane za 13-14tyś., nie były warte tych pieniędzy. Żeby nie było, nie szukamy tanich aut, najgorsze, że i w tych w wyższym przedziale cenowym, szału nie ma
Było auto, które nagrał mi kolega z forum, jednak sprzedający się rozmyślił i na razie nie sprzeda...
Proponuję Ci nastawić się na jeden model, z jednym silnikiem i cierpliwie czekać na ten właściwy

Choć powiem Ci szczerze, że jak jakiś rodzynek się pojawia, to nikt nie pyta na forum, czy warto jechać po to auto, tylko siada i jedzie, bo czasu mało i ktoś może nas uprzedzić
Choć pamiętaj, że nie ma co się napalać na fotki itp, tylko na chłodno podejść do tematu, żeby później nie płakać...
Pozdrawiam...