.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.sty.2025 13:48:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 10:35:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
znajdź ;)

jest ich dużo mniej niż tiptroników, a już znaleźć godne uwagi to wiesz...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 10:43:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
spalanko 2,8 30v powinno udac sie zamknac w 15 l/ lpg, taryfiarze w c4 na klimie pala kolo 16l/100km po miescie, ale o tych 15l/100 w miescie w 2,7 bit to zapomnij...bardzo nie realne , nie mowiac juz o kosztach utrzymania, jakies odmy , doloty, termopary, to juz wszystko idzie w setkach a i zamiennikow praktycznie brak :/

p.s. Leo bywaja bywaja, jezdzilem a6 na manualu z softem by CS, ale s4 Bola lepiej zapina :D

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 11:02:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
takie moje OT, bo nie rozumiem czemu służyć ma ten zakup

konieczne quattro, konieczne 300 Nm (najlepiej też 300 koni), spalanie lpg max 15 litrów (przy rozsądnej jeździe).

Moje pytanie jest następujące - jak ktoś planuje jeździć rozsądnie i mieć małe spalanie, to po kiego mu q, 300 kucy, 300 niutów?
Albo nastawiam się na frajdę z jazdy i wiem, że ją okupię $ na stacji
Albo też nastawiam sie na oszczędzanie i kupuje lekkie auto z napędem na przód/tył i parametrami które pozwalają na bezbolesną jazdę (wyprzedzanie w trasie, etc.), a maszynę do zapitalania kupuje jako drugie auto weekendowe, albo też oglądam na zdjęciach w prasie moto ;).

Jakiś miesiąc temu jechalem z kolegą A4 B8 2.7 fwd tdi, na autobahnie spalanie 7l/100 przy prędkości ok. 180-200 km/h zdarzyło nam się wyminąć S8 D3, którego kierownik (mniej więcej w naszym wieku) leciał prawym pasem i ćwiczył oszczędzanie paliwa (tak na oko to pędził max 120 km/h).
Ja dziękuje za tak okupione oszczędności. Po kiego kupować S8 D3, jak się jest w trasie przez wszystkich objeżdżanym (bo paliwo drogie i wir baku - V10)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 11:27:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Basket , 2.7 bT to nie fura na której się oszczędza i patrzy na spalanie podczas jazdy ...
szukasz ekonomi i mocy - tak nie ma ... albo rybki albo akwarium ...
wolnossące 2.8 30V w Q to pomysł z doopy , bo to ani super moc , ani jakaś tam wielka ekonomia ...
albo podejmujesz męską decyzję i uderzasz w 300 PS z dwoma turbinami ze świadomością że będzie Cię to trzepać mocno po kieszeni ale i frajda z jazdy niesamowita, albo w dalszym ciągu telepiesz się TDI

kompromisów tutaj nie ma ... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 11:39:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
zioolko napisał(a):
takie moje OT, bo nie rozumiem czemu służyć ma ten zakup

konieczne quattro, konieczne 300 Nm (najlepiej też 300 koni), spalanie lpg max 15 litrów (przy rozsądnej jeździe).

Moje pytanie jest następujące - jak ktoś planuje jeździć rozsądnie i mieć małe spalanie, to po kiego mu q, 300 kucy, 300 niutów?
Albo nastawiam się na frajdę z jazdy i wiem, że ją okupię $ na stacji
Albo też nastawiam sie na oszczędzanie i kupuje lekkie auto z napędem na przód/tył i parametrami które pozwalają na bezbolesną jazdę (wyprzedzanie w trasie, etc.), a maszynę do zapitalania kupuje jako drugie auto weekendowe, albo też oglądam na zdjęciach w prasie moto ;).

Jakiś miesiąc temu jechalem z kolegą A4 B8 2.7 fwd tdi, na autobahnie spalanie 7l/100 przy prędkości ok. 180-200 km/h zdarzyło nam się wyminąć S8 D3, którego kierownik (mniej więcej w naszym wieku) leciał prawym pasem i ćwiczył oszczędzanie paliwa (tak na oko to pędził max 120 km/h).
Ja dziękuje za tak okupione oszczędności. Po kiego kupować S8 D3, jak się jest w trasie przez wszystkich objeżdżanym (bo paliwo drogie i wir baku - V10)


A niby skąd wiesz, że ćwiczył oszczędzanie paliwa, to widać po twarzy, po wieku kierownika??
Może delektował się ciszą w aucie, muzyką płynącą z B&O, brzmieniem V10 na niskich obrotach?, czy wychodzisz, z założenia, że skoro ma V10 pod maską to nie może dopuścić żeby coś się zbliżało z tyłu, bo w końcu S8 zobowiązuje ;)
Już dawno wyrosłem z udowadniania czegokolwiek komukolwiek, i pewnie ten pan też już miał to za sobą.
I do tego służy 3xx PS i Nm, do spokojnego przemierzania km dróg, nie do zapie.... 2xx km/h, ale zawsze jest tam pod butem jeszcze 70% mocy i jak będzie chciał to może, ale nie to że MUSI :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 11:43:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Myślę, że Basket się wyleczył już z 2.7 biT

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 11:46:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Zagor napisał(a):

A niby skąd wiesz, że ćwiczył oszczędzanie paliwa, to widać po twarzy, po wieku kierownika??
Może delektował się ciszą w aucie, muzyką płynącą z B&O, brzmieniem V10 na niskich obrotach?, czy wychodzisz, z założenia, że skoro ma V10 pod maską to nie może dopuścić żeby coś się zbliżało z tyłu, bo w końcu S8 zobowiązuje ;)
Już dawno wyrosłem z udowadniania czegokolwiek komukolwiek, i pewnie ten pan też już miał to za sobą.
MUSI :)

Przypominam do jakiego celu służą autostrady - do szybkiego przemieszczania się. (delektować to się można mruczeniem młodej cycatej blondzi ;) )

Do delektowania się ciszą, krajobrazem i przyjemnością z jazdy są malownicze drogi na prowincji (bynajmniej nie polskiej jabolowej)
Odnośnie B&O to w A4 B8 sie nią właśnie delektowaliśmy .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 11:57:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
zioolko napisał(a):
Zagor napisał(a):

A niby skąd wiesz, że ćwiczył oszczędzanie paliwa, to widać po twarzy, po wieku kierownika??
Może delektował się ciszą w aucie, muzyką płynącą z B&O, brzmieniem V10 na niskich obrotach?, czy wychodzisz, z założenia, że skoro ma V10 pod maską to nie może dopuścić żeby coś się zbliżało z tyłu, bo w końcu S8 zobowiązuje ;)
Już dawno wyrosłem z udowadniania czegokolwiek komukolwiek, i pewnie ten pan też już miał to za sobą.
MUSI :)

Przypominam do jakiego celu służą autostrady - do szybkiego przemieszczania się. (delektować to się można mruczeniem młodej cycatej blondzi ;) )

Do delektowania się ciszą, krajobrazem i przyjemnością z jazdy są malownicze drogi na prowincji (bynajmniej nie polskiej jabolowej)
Odnośnie B&O to w A4 B8 sie nią właśnie delektowaliśmy .


Autostrady służą jak napisałeś do szybkiego przemieszczania się, ale czy szybko to ??
- 120 km/h
- 150 km/h
- 200 km/h
- 250 km/h
- 300 km/h
- 300+ km/h

Dla jednego szybko to pierwsza wartość, dla innego ostatnia to też będzie wolno :(, a póki co nie ma obowiązku jechania autostradą z prędkością wyższą niż xxx km/h.

I nie gadaj że z tego B&O coś było slychać przy 200km/h przy akompaniamecie R4TDi i szumu opływającego powietrza, chyba że słuchaliście Behemota ;)
Koniec OT, bo zaraz się mody czepią.
Co do 2.7BT i ekonomii...
Oczywiście można, moje V8 w trasie przy normalnej jeździe spala ok 16ltr LPG, jak się puszczę po autostradzie ekonomicznie (110-120 z tempomatu), to 12-13ltr, bądź co bądź jest sporo większe i cięższe niż A4 B5, dane z ostatnich przelotów zimą z trumną na dachu - więc IMO te 15 średnio jest w stanie użyskać - ale w mieście na zużycie poniżej 18ltr LPG bym nie liczył.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Ostatnio edytowano 07.lut.2012 12:03:01 przez Zagor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 11:59:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Leo napisał(a):
Myślę, że Basket się wyleczył już z 2.7 biT


poszedł do garażu i przeprosil się ze swoim TDI .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 12:03:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no, lepsze zło znane niż nieznane ;)

hehehe

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 12:12:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Basket a nie rozważałeś np. 1.8T 180KM + wirus? Moc i moment będzie coś pomiędzy 2.8 a 2.7, czy koniecznie ma być V6?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 12:13:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dziękuję wszystkim za zabranie głosu.
Zimna kalkulacja wskazuje jednak na ACK i pewnie tym się zakończy.
Najchętniej oczywiście szukałbym AVF q i modził, ale jak wspomniałem ceny ON są po prostu drańskie.

Kolejne pytanie: jaką instalkę gazu sugerujecie do ACK ?
1,8 T nie biorę pod uwagę.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 12:22:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
sekwencyjną :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 12:39:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
A dużo droższy od ACK jest 3.0 220 PS ??

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 12:43:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
j@cek napisał(a):
A dużo droższy od ACK jest 3.0 220 PS ??


w zakupie jest sporo droższy, bo to juz buda B6 ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 12:47:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
spanky napisał(a):
j@cek napisał(a):
A dużo droższy od ACK jest 3.0 220 PS ??


w zakupie jest sporo droższy, bo to juz buda B6 ....

To fakt :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 13:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Baskecior napisał(a):
Dziękuję wszystkim za zabranie głosu.
Zimna kalkulacja wskazuje jednak na ACK i pewnie tym się zakończy.
Najchętniej oczywiście szukałbym AVF q i modził, ale jak wspomniałem ceny ON są po prostu drańskie.

Kolejne pytanie: jaką instalkę gazu sugerujecie do ACK ?
1,8 T nie biorę pod uwagę.


Drogo - PRINS
Taniej - Landi Renzo
jeszcze taniej STAG + 2xACR01+Hana+.....

To co wyżej będzie poprawnie dzialało, taniej niż STAG + ..... się da, ale nie będzie działało ;)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 13:08:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Zagor napisał(a):

I nie gadaj że z tego B&O coś było slychać przy 200km/h przy akompaniamecie R4TDi i szumu opływającego powietrza, chyba że słuchaliście Behemota ;)

2.7 tdi nie robią w R4 :).
Szum jak szum - w A4 poziom hałasu jak golfie :peace: (przy 200 km/h słucham AC/DC)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 13:41:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jesli wątek dalej bedzie zbaczał z tematu... zostanie zamkniety...
Dziekuje za uwage.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 15:47:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
ernieball napisał(a):
Jak to mówi Owsiak"róbta co chceta" podałem tylko inną możliwość czerpania frajdy z jazdy Audi.



Seba a ty co tak sie gnojówki czepiłes? - ja tam jednak wole s4 2,7 z dobrym softem pieknie to jezdzi wiem co mówie , jedyny minus ze to już leciwe auto bedzie
ale chociaz sąsiedzi zmiany u Przemka nie zauważą :)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSN [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: