zegar napisał(a):
Dziewczyny, dajcie juz spokoj z tym spalaniem
Moze jakies inne wady i zalety owych silnikow ?
Bilo - tluczesz swoje C6 po drogach, jakies naprwy 3.0 poza klapami?
Posiadam a6 3.0tdi dpf 2007r., obecnie około 240 tys i około 130 tys po programie i jak dotąd wymiana łożysk z przodu i wymiana prawego kolektora, bo wywalało błąd z niedomknięciem klapki, wymiana żarówek ksenonowych(padły około 09.11r ), i wymiana tylnego 3ciego światła stop, a tak to tylko olej(8 litrów
) klocki, tarcze i rura
autko głownie użytkowane w mieście, czasami jakaś trasa się w trafi.
DPF wyświetlił się przy przebiegu około 180 tyś i znikł
Ja od siebie mogę powiedzieć że polecam ten silniczek, ani razu mnie nie zawiódł i jestem z niego bardzo, bardzo, bardzo zadowolony
Spalanie zależy od wielu czynników ale trasa 8-10, miasto 10 - 12 (Warszawa)
2.0tdi to tylko CR, koledze w a4 b7 2.0tdi PD nagle się zatrzymał samochód na trasie no i była lipa (zatarł się bez żadnego powiadomienia, trochę dziwne)
kupił 3.0D e60 jeździł zadowolony do czasu kiedy mu kolektor wydechowy nie pękł no i pojechał kupić nowy