Hi,
imbusik ma sie nijak do tego czy masz czipa czy nie chyba, ze ktos limitery obrotow w gore poprzesuwa + palowanie ale klasyczni czip pt "niech turbo dmucha a koks sie leje strumieniami" nie ma na to wplywu
z 2008r masz rozwiazanie "stage2" pt zamiast lancucha zebatki ale krotki imbusik... piszesz, ze wymieniles to pewnie wiesz w jakim stanie bylo gniazdo... jak bez sladow zuzycia to pewnie sie nie wywali jeszcze dlugo... jak byly scianki zjechane juz troche w walku to raczej bym sie martwil (zakladam ze masz PDka ale mozesz miec CRa
)
W CRach pierwszych do okolo 10.2009r tez jest tak samo ale jak narazie nie ma psioczenia ze tez sie uwala wiec jest to wynikiem spokojniejszej pracy silnika CR wzgledem PD albo moze pochodna tego ze do CRow wlewaja olej W30 (bardziej sikowaty niz W40 wiec moze pompie oleju latwiej pchac) a moze malo aut na rynku - ciezko powiedziec
Jak robilem research kiedys bo szukalem auta to pamietam, ze ogolnie tez jakas wtopa byla z jakimis tam pompowtryskami (simensa czy cos tam)... wiec ten temat tez zgleb w ramach samozamartwiania
Jakbys mial do 150tys przebiegu to wystarczylyby 2 kola na to uzbezpieczenie od awarii (realizowane przez aso seata - oferta dla aut ze szmelcgrupy) i spalbys spokojnie
Wszystko sie kiedys psuje
Pozdrawiam,
Przemek