Cytuj:
Teraz jestem prawie pewien że problem leży w powietrzu w paliwie. Załóż kolego kawałek przezroczystego wężyka tuż przed pompą i jeśli na WOLNYCH obrotach zobaczysz bąbelki powietrza w paliwie - jest źle.
Układ potrafi się sam odpowietrzyć pod warunkiem że nie ciągnie non-stop powietrza.
Źródła problemu: uszczelnienie podgrzewacza, filtra, dziurawe lub pęknięte wężyki między filtrem a pompą- szukaj aż znajdziesz.
PS: witam w klubie AFN`a quattro
Dzięki, za powitanie Baskecior, zwłaszcza że owocuje nadzieją na sukces.
Dałeś mi do myślenia, niestety wczoraj nie przeczytałem, ostatniej wiadomości, więc jeszcze nie sprawdzałem nic przy układzie paliw. ale przypomniałem sobie jeszcze że kiedy odpalam, i gaszę w tr. traktor, to rzuca silnikiem (wrażenie jakby ktoś mocno kopną w samochód) i dymi na biało, tak też było dziś rano, ale po przejechaniu kilkunastu metrów na niskich obrotach silnik się wyciszył i zaczął równo cykać(zimny!) temp. powietrza +6stC.
Mam pytanie w zw. z możliwymi usterkami, które opisałeś, sprawdzenie przewodów powinno pójść szybko, nie wiem natomiast co z podgrzewaczem, czy jest on integralną częścią pompy, bo jeżeli nie to wpiszę go zaraz na allegr. i będę wiedział jak wygląda.
Jeżeli natomiast jest spojony z pompą, to proszę o jakąś wskazówkę w której części go znajdę(tak jak pisałem jestem laikiem, ale szybko się uczę ).
Pyt. 2, czy ewentualny podgrzewacz jest sterowany przez jakiś przekaźnik (jak Ją kupiłem spalony był przek. podgrzew. świec, odpalała przy -15stC, ale silnik mało nie wyrwał z pod maski)
Pytam o podgrzewacz ponieważ wydaje mi się że temp. ma kluczowe znaczenie w tym przypadku, ponieważ jazda zimą przez pierwsze 30-40min to była masakra.
Skrobnij coś w wolnej chwili (z g d), a ja jutro skorzystam z Twoich wskazówek, i napiszę co ustaliłem.
PS
zrobiłem logi statyczne na kan. 000,001,003,004, 008, 010, 011, jutro wrzucę, PRZEMIK pisał o komplecie więc postaram się pozostałe, nie wiem tylko jak zlogować statycznie Basic Settings (mój nawigator też nie wie)
Pozdrawiam