.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 20:25:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 100 2.3 AAR]Jakie powinny byc obroty jalowe?
PostNapisane: 27.kwi.2012 11:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
Wykrecilem srubke podpierajaca przepustnice i teraz jalowy mam calkowicie zalezny od krokowego, jaki na rozgrzanym silniku powinny byc obroty kiedy steruje nimi silniczek krokowy?

_________________
bylo - C4 2.3AAR AUTOMAT BLOS 1991 2011/2013
jest - E46 M52TUB20 Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 100 2.3 AAR]Jakie powinny byc obroty jalowe?
PostNapisane: 27.kwi.2012 11:22:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
AAR ma niskie jałowe jak dobrze pamiętam 750obr/min


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 100 2.3 AAR]Jakie powinny byc obroty jalowe?
PostNapisane: 27.kwi.2012 11:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
hubos21 napisał(a):
AAR ma niskie jałowe jak dobrze pamiętam 750obr/min


potwierdzam, katalogowo są podane takie;
w różnych żródłach czasami jest rozjazd +/-10obr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 100 2.3 AAR]Jakie powinny byc obroty jalowe?
PostNapisane: 27.kwi.2012 13:47:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
hubos21 napisał(a):
AAR ma niskie jałowe jak dobrze pamiętam 750obr/min



Pytam bo jest pewiem problem. W drugim aucie gdzie mam LPG na mikserze po wykreceniu srubki podpierajacej przepustnice na benzynie auto chodzi bezblednie. Na jalowym 750, zapinam D spadaja na 700 i wskakuja na 750. Natomiast na gazie tez ma 750 ale jak zapne D to robi sie 600 - 650 i nie wskakuje na 750. Nie gasnie ale duzo nie brakuje. Nieprzyjemnie sie z tym jezdzi. Nie da sie tez tego wyregulowac poprzez Bingo. Zastanawiam sie w czym problem. Te obroty na gazie spadaja tak nisko jak wlacze swiatla. Jak bym jechal bez swiatel to na LPG ladnie trzyma 750. Na benzynie bez znaczenia ze swiatlami czy bez jest 750.

_________________
bylo - C4 2.3AAR AUTOMAT BLOS 1991 2011/2013
jest - E46 M52TUB20 Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 100 2.3 AAR]Jakie powinny byc obroty jalowe?
PostNapisane: 27.kwi.2012 15:25:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
przypominam sobie jak 5 lat temu kupiłem moją C4 pojechałem do gazownika, bo kosmiczne ilości gazu paliła, na tzw regulację to pierwsze kazał włączyć światła jak ustawiał bo obroty zawsze lekko spadną, taka już przypadłość tych silników, jedyne rozwiązanie to sztuczne podtrzymanie obrotów stabilizatorem, warto też sprawdzić jakie jest napięcie w układzie elektrycznym bo każde obciążenie obciążenie alternatora, który jest w kiepskiej kondycji też powoduje takie cyrki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 100 2.3 AAR]Jakie powinny byc obroty jalowe?
PostNapisane: 27.kwi.2012 16:02:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
hubos21 napisał(a):
przypominam sobie jak 5 lat temu kupiłem moją C4 pojechałem do gazownika, bo kosmiczne ilości gazu paliła, na tzw regulację to pierwsze kazał włączyć światła jak ustawiał bo obroty zawsze lekko spadną, taka już przypadłość tych silników, jedyne rozwiązanie to sztuczne podtrzymanie obrotów stabilizatorem, warto też sprawdzić jakie jest napięcie w układzie elektrycznym bo każde obciążenie obciążenie alternatora, który jest w kiepskiej kondycji też powoduje takie cyrki



mam taki stabilizator jalowego z dawnego auta, podpialem go dzis ale efekt jest niezodawalajacy, udaje mi sie podniesc obroty tym urzadzeniem, jak krece potencjometrem to czuje jak krokowy syczy (puszcza wiecej powietrza chyba) podnosza sie obroty ale co z tego jak po kilku sekundach pracy na podniesionych obrotach znow stabilizuja sie jak przed podniesieniem..., dziwna sprawa

_________________
bylo - C4 2.3AAR AUTOMAT BLOS 1991 2011/2013
jest - E46 M52TUB20 Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 100 2.3 AAR]Jakie powinny byc obroty jalowe?
PostNapisane: 28.kwi.2012 21:57:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Za ubogo na wolnych na gazie... Co nie znaczy, że jak podkręcisz mieszankę, to będzie lepiej, może to wynikać np. z charakterystyki miksera albo nieszczelności.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4 100 2.3 AAR]Jakie powinny byc obroty jalowe?
PostNapisane: 29.kwi.2012 05:33:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
wordeck napisał(a):
Za ubogo na wolnych na gazie... Co nie znaczy, że jak podkręcisz mieszankę, to będzie lepiej, może to wynikać np. z charakterystyki miksera albo nieszczelności.

Pozdrawiam



wg afr na jalowym jest 14 wiec w sam raz
zadnych nieszczelnosci nie ma

_________________
bylo - C4 2.3AAR AUTOMAT BLOS 1991 2011/2013
jest - E46 M52TUB20 Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron