.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2025 07:06:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: lampka smarowania zapal sie i wlancza brzeczyk...
PostNapisane: 07.lip.2005 16:24:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:16:20
Posty: 8
Lokalizacja: Trzebnica (woj.dolnosląskie)
od pewnego czasu na wyzszych obrotach lampka smarowania zapala sie . wymienilem czujnik smarowania na nowy , nic to nie dalo . w warsztacie sprawdzilem cisnienie oleju i okazalo sie ze parametry sa wrecz fabryczne - bardzo dobre . co moze byc przyczyna takich objawow ( moze elektronika , zegary ) prosze o podanie powodow - jak temu zaradzic .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2005 20:10:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Należy odkrecic ta pulke co jest pod kierownicą, znajdziesz tam pare przekaznikow jeden z nich jest bedzie taki dlugi, wyciagnij go i po klopocie.juz nic ci nie zawyje i nie zapali. Ja tak zrobilem chyba ze 2 lata temu i do tej pory machina jezdzi i na nic nie narzeka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2005 21:54:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
To chyba nie jest rozwiąznie problemu ;-) Według mnie przewód czujnika gdzieś masę łapie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2005 22:39:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
Te czujniki to juz jest choroba Audi. Tez mi sie zaswiecila kiedys moze ze dwa razy. Teraz juz nic sie niedzieje . Czort wie dlaczego

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: brzęczyk
PostNapisane: 08.lip.2005 10:41:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 13:47:08
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Witam! Miałem podobną sprawę u siebie, tyle że na biegu jałowym mi piszczało. Ciśnienie też mam jak fabryczne. Z tego co wiem to są dwa czujniki cisnienia oleju. Jeden jest załączany poniżej 2000 obr a drugi powyżej. Może wymieniłeś ten pierwszy :D... U mnie po prostu gościu przejrzał całą instalację od czujników aż do komputera, wyczyścił styki, konektory itd. I przestało. Jeszcze może być jedno, jest też sterownik, który przełącza między czujnikami. Może coś z nim jest nie tak.
Pozdro

_________________
____________
Audi 90 2.3 '87


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: