przemik napisał(a):
Silnik to BPW.
Potrzebowałem logi statyczne tego samochodu... a nie nic nie warte odczyty... jedyne co mozna z tego wywnioskowac to to ze poziom zapelnienia FAPa... powinien wymusić wypalanie podczas jazdy.
Co tlumaczyloby powodowanie dowtrysku i podwójny stan oleju.
Rozmawiałem z kolegą ( mechanikiem ) i mnie zmartwił

............On twierdzi że to są logi co mi przesłał.........
Przeczytałem mu to Co Kolega "przemik" napisał .........wysłałem mu tez na maila z linkiem z innego forum z logami:
http://imageshack.us/photo/my-images/20/statyczne3.jpg/oraz treśćz forum jak to sie robi:Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych].
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a. próba statyczna
warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].
grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.
grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:
- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;
- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];
- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START;
- grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie - powinna poruszać się tak, jak na filmie**.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiedziałem mu ,że nie chce kwestionować twojej wiedzy ,ale skoro ktoś z forum twierdz,i ze to są tylko odczyty to chyba wie co pisze nie sądzisz/???
Odp.kolegi:
-To niech kolega z forum powie co trzeba zrobić , pracuje u nas w warsztacie chłopak który robił w serwisie kilka lat i on też to widzi pierwszy raz..............( CHODZI O TEN LINK CO MU WYSŁAŁEM )
Co mam zrobić??
sam tego nie potrafię:-(
Da radę mu jakoś to wytłumaczyć??
to co mu wysłałem powyżej to odpowiednia jest instrukcja??
bedę wdzięczny za odpowiedź