wg etki
a4 b8 2010 dla silnika caha, caga, cagc cahb tlok kompletny: 03L 107 065 G
blok silnika, korby, panewki, wal i sprzeglo tez wg etki sa identyczne
Wersja 170 (caha) ma inna turbina od slabszych i takze inna pompe wody (z tym, ze w zamienniku juz nie ma rozroznienia)
Identyczne sa wydechy, pompy CR, wtryski
Zmiana turbiny + wizyta u tunera i juz nie do odroznienia *)

Wracajac do pytania:
silnik 2,0TDI CR nie powstal od zera jako nowa konstrukcja ale na bazie 2.0TDI PD - przynajmniej jezeli chodzi o dol bardzo podobny..
Pierwsze 2.0TDI CR (do okolo 10.2009r) mialy (jezeli mowa o silniku z walkami wyrownujacymi a takie byly w a4+wyzsze modele) dokladnie taki sam naped pompy oleju jak 2.0TDI PD z konca produkcji i co za tym idzie mozna spodziewac sie dokldanie tych samych problemow z naglym zanikiem cisnienia oleju w wyniku wyrobienia sie gniazda w walku wyrownujacym (pozniej zmieniono pompe oleju, walki, zabierak i kola posrednie) - krotko: po 200tys wszystko mozliwe...
Pozdrawiam,
Przemek
*)za bledy nie odpowiadam ale roznic na szybko w etce nie zauwazylem