Witam
Mam problem z w/w silnikiem.
Po odpaleniu obroty strasznie falują 1300 rpm-1500rpm , jednak w momencie gdy odepnę silniczek krokowy obr spadają na 1100 rpm i nie falują (zaznaczam , że dzieje się tak tylko czasami bo nieraz gdy odepnę silniczek krokowy nie ma reakcji jeżeli chodzi o utrzymanie obrotów)
Od razu napiszę , że guma idąca od przepustnicy do roździelacza wydaje się być ok, przewody gumowe idące do silniczka krokowego sprawdzone (1 wymieniłem , drugi wydaje się być ok), guma od odmy też została założona nowa, świece wymienione, przewody zapłonowe wydają się być ok. Próbowałem sprawdzić czujnik obrotów jałowych za pomocą miernika, ale nie przewodził prądu mimo regulacji śrubką ( może złą kręciłem, byłbym wdzięczny jakby ktoś opisał którą należy regulować przepustnicę

)
Tak jeszcze spytam od razu , to normalne w tych silnikach że do 4 tyś wkręcają się tak "mułowato"? Sprawdzałem jak chodzi ramię przepływomierza i opada ono dość wolno w przeciwieństwie do dwóch pozostałych które mam . Zastanawiam się, czy jest możliwość przełożenia samej części roździelacza co jest połączona z tym ramieniem, bo roździelacze, które posiadam są od starszych cygar.
Mam nadzieje że ktoś może mnie naprowadzić gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny takiego zachowania silnika

Pozdrawiam