W audi niema normy na awarie no moze z wielozawiasem to jest norma 100Kkm i wymiana na fabrycznym.
No wiec tak...
Co do ostrzętu 4,2 to bym go pancernym nie nazwał używaliśmy z wspólnikiem 2xA8 4.2 przez 4 lata obie przy sprzedaży miały !ORYGINALNE! przebiegi jedna 323 kkm druga 331kkm. W obu zdychały przepływki, wisko, inne dziwne popierdółki ogólnie w audi jak się robi 40kkm rocznie zawsze coś zdechnie z drobiazgów. Natomias tiptroniki w obu działały do końca nienagannie, oczywiscie co 90kkm wymianka oleum obowiązkowo.
Autka serwisowane u Sserwis. Bardzo przyzwyczaiłem się do auftomatu i manuala skreśla na wstępie.
4.2 ma swoje wady i zalety jak każdy motor wogóle nie podatny na modyfkacje to prawda niestety bo potencjał duży a możliwości żadne, no ale jak ktoś chce modować 4.2 to nic tylko szukać RS6 tak zabawa jest nieograniczona gorzej z gotówką...
Co do 2.7BT to pewnie Młody Sopa mi tam jakiegoś wirusika zaraz wrzuci..

on tam jest oblatany w tym temacie.
Teraz troche o moich potrzebach i oczekiwaniach..
ogolnie mój styl poruszania się wygląda następująco
dzienie 25km z domu do pracy i powrót czy 50km praktycznie trasa kulanie sie 100km/h tempomacik. Chyba ze mam humor wtedy 200km/h tryb sport ale powiedzmy ze przyjmujemy za standard opcja emeryt.
czasem wyjazd katowice - kraków lub inna traska 100-200km.
Miasto powiedziałbym max 30% i tez spokojnie za autobusem ze świateł ruszam czyli znając charakterystyk silników Turbo jazda do 2 max 2,5 tyś/obr.
Nie piszcze mi tu tylko że mam se kupić 1.6 bo kulam się jak emeryt jak ma humorek to Porszaki odpadają...
I teraz pytanie przy takim stylu użytkowania ile te wturbione 2.7 spali.???????
przy takim kulaniu się wykręcałem 11l PB w A8 czytaj 13-14 LPG w lato z uwagi na klime i gorszy gaz około 15LPG. Może trochę koloryzuje z tym emerytem bo standardowa prędkość przelotowa w A8 to było 160km/h tym po prostu nie szlo jadzić wolniej.
Co do kosztów Turbo to hmm akurat mam chyba to szczęście że kuzyn zajmuje sie regeneracją turbin i ma nawet chyba jeden z lepszych zakładów na Śląsku wiec jak dla mnie regeneracja kilka stówek/szt chyba coś tak wspominał po prostu zwrot za części a ma jakieś tam kosmiczne wyważarki i daje chyba gwarancje czy jakoś tak, nieważne turbo to nie kłopot. Co do Tiptronika to nie jest ten sam co w 4,2 ????? do jakości i wytrzymałości tamtego nie miałem najmniejszych zastrzeżeń.
Co do znalezienia ładnej sztuki to fakt niema lekko ale da się tylko to wymaga czasu i niestety ładna sztuka to nie najtańsze z allegro a tak z doświadczenia widzę że ładne znaczy +50% ceny najtańszego jeżdżącego na allegro.
Tak w kwestii okazji z allegro żeby się pośmiać:
http://otomoto.pl/audi-s4-audi-s4-avant-3-0-tfsi-C23849454.htmlniech mi ktoś powie w jakim kolorze jest ta skórzana tapicerka bo kurde niewidzie.????
i czy na tej kierownicy multifunktyjnej są łopatki do tipa czy nie...???
