A czy to nie jest tak, że przez pierwsze 5 minut auto jedzie normalnie bo płynu jest w normie, a potem jak się przegrzeje lub zejdzie mu płyn poniżej czujnika w zbiorniczku to wchodzi w tryb awaryjny ? Taką ilość wody może "zjeść" mała dziurka w chłodnicy, jak wiatrak na wiskozie rozpyla płyn na gorącym silniku to tego płynu nawet nie zobaczysz (na pierwszy rzut oka). Po zejściu wody ze zbiorniczka powinien się zapalić na FIS wykrzyknik i wtedy to już nie żarty, wyłączasz silnik a nie go gotujesz.
_________________ JEST Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego , tuning na 240KM 520Nm) SPRZEDANE : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]
|