.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 10:51:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [AFB A4 B5 2.5TDI] Znikanie płynu chłodniczego i brak mo
PostNapisane: 06.sie.2012 09:02:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wyglada na uszczelke pod ktorąs glowicą...zakladam ze uklad szczelny...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AFB A4 B5 2.5TDI] Znikanie płynu chłodniczego i brak mo
PostNapisane: 08.sie.2012 11:23:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
A czy to nie jest tak, że przez pierwsze 5 minut auto jedzie normalnie bo płynu jest w normie, a potem jak się przegrzeje lub zejdzie mu płyn poniżej czujnika w zbiorniczku to wchodzi w tryb awaryjny ?
Taką ilość wody może "zjeść" mała dziurka w chłodnicy, jak wiatrak na wiskozie rozpyla płyn na gorącym silniku to tego płynu nawet nie zobaczysz (na pierwszy rzut oka).
Po zejściu wody ze zbiorniczka powinien się zapalić na FIS wykrzyknik i wtedy to już nie żarty, wyłączasz silnik a nie go gotujesz.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AFB A4 B5 2.5TDI] Znikanie płynu chłodniczego i brak mo
PostNapisane: 08.sie.2012 22:15:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2012 17:26:27
Posty: 68
Auto: Audi A6 C5 4.2
odkręc zbiorniczek od płynu (tylko na zimnym silniku bo moze ci chlapnąć i poparzyc jak jest przedmuch) i popatrz czy w płynie wydostaje sie powietrze czyli bulgocze płyn, jak tak to uszczelka pod głowica. najlepiej od razu do fachowca bo bedziesz kombinował a sie nie znasz i silnik przegrzejesz i po zawodach. zobacz stan oleju bo moze plyn i do oleju ci spływa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: