.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 22:45:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 29.maja.2012 17:21:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 19:43:58
Posty: 4
Mam silnik BPW 2.0 TDI z 2007 roku.Na liczniku 253000km.Jednostka pracuje idealnie i mam zacząć grzebać przy silniku z powodu rzekomych kłopotów z jakimś imbusem?
Wybaczcie chłopaki, z całym szacunkiem ale przeróbki typy wywalanie niektórych podzespołów i poprawianie inżynierów z Audi to lekka przesada.Wiem, wiem zaraz ktoś napisze ,wkrótce się zdziwisz itp ,trudno być może ,mimo wszystko obstaję przy swoim.Oczywiście pamiętając o regularnej obsłudze i oleju z właściwymi parametrami.Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 29.maja.2012 18:01:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
Mam silnik BPW 2.0 TDI z 2007 roku.Na liczniku 253000km....i mam zacząć grzebać przy silniku z powodu rzekomych kłopotów z jakimś imbusem?
....i poprawianie inżynierów z Audi to lekka przesada.



1) nikt Ci nic grzebac nie kazal... statystyki sa jakie sa - to nie jest kwestia czy zawiedzie ale kiedy
2) Twoj silnik z duzym prawdopodobienjstwem zostal wyprodukowany w Polkowicach z zakladach z wielkim logiem VW... audi to taki znaczek, ktorym niektore auta grupy vw sa oznaczone. maszyny co natlukly tysiace "a4 b6/b7" dzis tluka tysiace przypadkiem podobnych aut sprzedawanych jako seat exeo (cale szczescie z innymi silnikami)
a teraz bedzie szok.... usiadz najlepiej
3) inzynierowie "ałdi" poprawili sie - a stare czesci od dnia 1.1.2010r, ktore masz w silniku nawet do Twojego silnika nie sa juz oferowane...z oczywistych wzgledow
Obrazek
(ceny sa w euro - to tlumaczy dlaczego ludzie kombinuja z wycinaniem tego czy tez regeneracja)
4) na koniec pocieszenie..... mozna przy okazji wyciagnac imbusik, sprawdzic stan gniazda walka i przy odrobinie szczescia zlozyc gdyz do zgonu daleko (albo odwrotnie... od razu naprawiac zanim cisnienie pompy oleju gdzies daleko od domu zaniknie)
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
daleko na wakacje bym sie nie wybieral....

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 29.maja.2012 18:40:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
hannab napisał(a):
Wybaczcie chłopaki, z całym szacunkiem ale przeróbki typy wywalanie niektórych podzespołów i poprawianie inżynierów z Audi to lekka przesada.

Inżynierowie zaprojektowali tak, jak oczekiwali tego o nich księgowi. Więc nie ufaj bezgranicznie "znaczkowi" bo jak coś jest od Audi to musi być świetne, gdyż nieźle się na tym możesz przejechać.

Cena części w Polsce to prawie 4.5 tyś zł
Obrazek

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 29.maja.2012 20:08:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 19:43:58
Posty: 4
przemekk74 napisał(a):
3) inzynierowie "ałdi" poprawili sie - a stare czesci od dnia 1.1.2010r, ktore masz w silniku nawet do Twojego silnika nie sa juz oferowane...z oczywistych wzgledow
.

Nie zgadzam się. Dzwoniłem do serwisu Audi już wcześniej podając numer nadwozia , rok produkcji i symbol mojego silnika. Brak częśći zamiennych dotyczy aut starszych z napędem łańcuchowym.

A teraz najlepsze.Właśnie złe wspomnienia mam z silnikem 1.9 TDI z mojego wcześniejszego Audi ( min naprawa turbo)ale to był samochód z 2002 r. ja jeździłem nim od 2009-2010 więc chyba po prostu zużycie materiału.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 30.maja.2012 06:35:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
hannab napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
3) inzynierowie "ałdi" poprawili sie - a stare czesci od dnia 1.1.2010r, ktore masz w silniku nawet do Twojego silnika nie sa juz oferowane...z oczywistych wzgledow
.

Nie zgadzam się. Dzwoniłem do serwisu Audi już wcześniej podając numer nadwozia , rok produkcji i symbol mojego silnika. Brak częśći zamiennych dotyczy aut starszych z napędem łańcuchowym.

nie o to chodzi, ze trzeba zezlomowac grata ale o to, ze do tego auta o tych numerach nadwozia oferowane sa zmodyfikowane czesci stosowane fabrycznie w silnika 2.0TDI CR od 10.2009r...
czesci oryginalne o numerach katalogowych takich jak montowane na pierwszy montaz wg ETKI nie sa oferowane co zaznaczylem na czerwono

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 30.maja.2012 07:03:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 19:43:58
Posty: 4
przemekk74 napisał(a):
nikt Ci nic grzebac nie kazal... statystyki sa jakie sa - to nie jest kwestia czy zawiedzie ale kiedy


Jeżdżę dość dużo a jakoś nie rzucają mi się w oczy kolumny samochodów AUDI , VW i innych z tymi "strasznymi" silnikami ,stojące na poboczu i czekające na pomoc techniczną.
Dajcie spokój bo za chwilę staniemy się pośmiewiskiem "szczęśliwych" posiadaczy Fiatów Panda czy Uno i innych "wynalazków"

Mimo wszystko uważam, że to całe " czarnowidztwo" dotyczące silników 2.0 ma oblicze cokolwiek histeryczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 30.maja.2012 10:27:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
hannab napisał(a):
Mimo wszystko uważam, że to całe " czarnowidztwo" dotyczące silników 2.0 ma oblicze cokolwiek histeryczne.


Owszem, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Posiedzisz w aucie z "bezolejowym" silnikiem i sam będziesz "ciemnopatrzył".

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 02.lip.2012 17:49:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2008 20:19:34
Posty: 21
Witam,
nadszedł czas na wymianę tego badziewia na pompę z kołami zębatymi. Wiem już kto dokonuje takiej modyfikacji. Mam jedynie problem ze znalezieniem serwisu, któremu można zlecić taką wymianę. Mieszkam w Bydgoszczy. Może ktoś już zlecał komuś taką wymianę i z czystym sumieniem może polecić ten serwis? Żeby nie było nachalnej reklamy to może być na priv.
Pozdrawiam wszystkich zdesperowanych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 09.lip.2012 13:44:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
przemekk74 napisał(a):
hannab napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
3) inzynierowie "ałdi" poprawili sie - a stare czesci od dnia 1.1.2010r, ktore masz w silniku nawet do Twojego silnika nie sa juz oferowane...z oczywistych wzgledow
.

Nie zgadzam się. Dzwoniłem do serwisu Audi już wcześniej podając numer nadwozia , rok produkcji i symbol mojego silnika. Brak częśći zamiennych dotyczy aut starszych z napędem łańcuchowym.

nie o to chodzi, ze trzeba zezlomowac grata ale o to, ze do tego auta o tych numerach nadwozia oferowane sa zmodyfikowane czesci stosowane fabrycznie w silnika 2.0TDI CR od 10.2009r...
czesci oryginalne o numerach katalogowych takich jak montowane na pierwszy montaz wg ETKI nie sa oferowane co zaznaczylem na czerwono



Przemekk74 czyli kupując B8 naCR z 07.2009 VIN WAUZZZ8KXAA036357 i przebieg 130 tys można się spodziewac awarii??

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 26.lip.2012 07:56:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2012 12:57:22
Posty: 15
Znajomy mechanik miał identyczną przypadłość w SuperB`ie. 167 tyś km przebiegu. Na szczęście trzeźwo-myślący kierowiec natychmiast zgasił silnik jak mu tylko zaświeciła się kontrolka - niestety 2800 obr zrobiło swoje. Nim silnik się zatrzymał podjechało turbinę (co się okazało dopiero po naprawie silnika że ten zaczął żreć olej). Ale panewki i wał - OK. Napęd pompy siadł - pomógł tuning garażowy żeby nie wpędzać w koszta. Klucz imbusowy 8mm BETA odpowiednio przycięty i przyszlifowany wbity w wyrobione już gniazda. Skoda dobiła do 200 tyś i została sprzedana także nie wiem na ile trwałym okazał się ten patent.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 01.sie.2012 12:27:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Pytanie do znawców, czy BMR jest wolny od przypadłości napędu pompy oleju? Na teraz ma 193 tys km i jeździ, ale jeżeli ma zaraz paść, to lepiej zapobiec już teraz.

edit:
z wątkiem jestem na bieżąco, nigdzie nie było informacji o silniku z tym kodem.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 09.sie.2012 16:23:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2012 09:29:23
Posty: 21
Lokalizacja: Koszalin
Auto: Audi a4b9 2,0 TDI 2017 r
też obserwuję wątek na bieżąco i nikt mi nie odp jak jest z silnikiem 2,0 TDI BMM w audi a 3 . Może ktoś udzieli info . Pozdrawiam wszystkich

_________________
był citroen AX 1,4D oszczędny mało awaryjny najechane 200tkm
Peugot 206 1,4 HDI b. oszczędny troszkę więcej awaryjny najechane 190tkm
jest audi a3 2,0TDI BMM 2008. 01 kupione 2011.08 150tkm zobaczymy jak będzie mam nadzieję ,że nie gorzej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 09.sie.2012 19:32:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
w tanszych autach szmelcgrupy raczej nie bylo walkow wyrownujacych tylko naped bezposrednio przez lancuch z waluc na pompe oleju (jak w 1.9). Jak sie wysilisz i sciagniasz etke to sprawdzisz na 100%

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 09.sie.2012 19:57:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
No dobra, etka mówi, że BMR ma imbusa. Czyli kicha?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 09.sie.2012 20:15:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
rodzynek napisał(a):
No dobra, etka mówi, że BMR ma imbusa. Czyli kicha?

jezeli to silnik 2.0TDI PD i ma naped przez zabierak to wiadomo ze to kicha*) (naped pompy przez zabierak jest tez w wiekszosci silnikow w ukladzie V takze benzynowych tyle ze 2.0TDI PD i pierwsze 2,0TDI CR maja takiego pecha ze jest to zrobione zle)
Pozdrawiam,
Przemek
*)za wyjatkiem aut ktore zostaly naprawione w 2010r czesciami sprzedawanymi obecnie gdzyz teraz nie sprzedaja juz czesci, ktore byly wkladane oryginalnie tylko nawet do PDkow sprzedaja czesci ktore sa montowane w autach obecnie sprzedawanych

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 20.wrz.2012 23:06:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2012 23:00:52
Posty: 11
Witam wszystkich forumowiczów.
Tak czytam i się przeraziłem.
Posiadam Audi A3 2.0 TDI DSG automat.
Posiadam książkę niemiecką.
Wyczytałem, że mam: silnik AZV
Skrzynia: GYN
VIN: WAUZZZ8P34A...
Co z tych informacji możecie wyczytać? Czy ten silnik należy do tych - co pada pompa oleju i koszty >3000zł??

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 20.wrz.2012 23:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
w tej klasie (a3, octavia, golf) nie ma walkow wyrownujacych ... pompa oleju nawiasem mowiac nie pada ale jej naped

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 21.wrz.2012 09:24:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2012 23:00:52
Posty: 11
przemekk74 napisał(a):
... pompa oleju nawiasem mowiac nie pada ale jej naped

Mógłbyś sprecyzować?
Czyli napęd pompy oleju jest inny? Napęd czy pompa- nie ważne- ;P Ważne jest co jakie skutki ;/
Czyli nie muszę się obawiać jakiś wałków itd?
Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 24.wrz.2012 09:05:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
20rafalo2 napisał(a):
Mógłbyś sprecyzować?
Czyli napęd pompy oleju jest inny? Napęd czy pompa- nie ważne- ;P Ważne jest co jakie skutki ;/
Czyli nie muszę się obawiać jakiś wałków itd?
Z góry dzięki.


czego nie zrozumiałeś? wszystko Ci wyjaśnił przecież

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.0 TDI] Pad napedu pompy oleju... UWAGA!!
PostNapisane: 24.wrz.2012 10:33:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2012 23:00:52
Posty: 11
Po krotce, czego się jeszcze obawiać w moim silniku? ;P
PS nie jestem obeznany w tych silnikach... ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: