obudowa mechanizmu zmiany biegów jest zgrzewana z podłogą. miałem to u siebie pare tygodni temu. Pod spodem okazalo sie ze mam też zerwaną gumę w gnieździe kulistym do wybieraka dźwigni zmiany biegów, ale to nie to bylo powodem owego luzu. Profilaktycznie kupilem uzywany w bdb stanie lewarek wraz z gniazdem od C4. Masz 2 wyjscia: spawanie obudowy do podłogi, albo przykręcenie do podłogi wkrętami. Ja mam Q, wiec pospawalem. Zeby sie tam dostac musisz w zasadzie wyjąć, albo miec 'luzna' konsole srodkowa, ja zdjalem linki od ogrzewania i wyjalem calkiem dla wygody, dopiero wtedy masz podejscie do dalszych manewrów. Zeby odkrecic caly lewarek od dzwigni, odkrecasz dwie nakretki z ciezarkami z gory, oraz wlasnie ten imbusik, uwazaj bo siedzi w srodku w tulejce, mozna latwo zgubic. I wtedy masz juz zdjety lewarek
|