Witam!

Jestem nowym forumowiczem i posiadaczem AUDI 80 B4 z silnikiem ABK, w którym przeprowadziłem kapitalny remont silnika.
W aucie zostało zrobione:
1. Głowica, nowe zawory, nowe uszczelniacze.
2. Nowe popychacze.
3. Szlif bloku na 1szy szlif.
4. Nowe nad wymiarowe tłoki i pierścienie [Goezte]
5. Nowe wszystkie uszczelki.
6. Nowe szpilki.
7. Nowe sprzęgło [SACHS].
8. Nowy Hallotron [BOSCH].
9. Nowy palec [BOSCH].
10. Nowa kopułka [BOSCH].
11. Nowe przewody zapłonowe [BOSCH].
12. Nowe świece [BOSCH].
13. Nowa Sonda Lambda [BOSCH].
14. Regeneracja koła zamachowego (Szlifowanie + wyważanie].
15. Czujnik Temperatury [BOSCH].
16. Kompletny nowy rozrząd.
17. Komplet nowych filtrów [FILTRON]
Wiąże się z autem na długo i dlatego też mam kilka pytań.
1. Silnik został zalany olejem MOBIL 1 10w40 na pierwszy tysiąc kilometrów.
Bardziej polecany był CASTROL ale o tym już się trochę naczytałem i zdecydowałem się na MOBIL. Czy MOBIL to dobry olej?
2. Czy po przejechaniu 1000km mogę zmienić 10w40 na 5w40 czyli na pełen syntetyk?
3. Czy silnik będzie dobrze pracował na oleju syntetycznym czy lepiej pozostać przy półsyntetyku?
4. Przez ile km docierać silnik i w jaki sposób to robić? (Wiem, że należy jeździć delikatnie ale boje się, żeby silnik nie zrobił się mułowaty i by brakowało w nim życia)
5. Po przejechaniu ilu kilometrów mogę założyć Sekwencyjną Instalację LPG?
6. No i kolejna sprawa...
Czy można coś dłubnąć po jakimś czasie przy silniczku żeby dało to kilka kucyków więcej?
Jakie modyfikacje byście proponowali?
Wiem, że trochę tego dużo, ale proszę o odpowiedź.
Proszę pamiętać, że jestem nowym użytkownikiem forum

Pozdrawiam!
