win75 napisał(a):
Wybierz najlepszy egzemplarz - łatwo napisać, pokaż mi jakikolwiek egzemplarz z silnikiem 2,4 np. w ogłoszeniach. Poza tym kupując A4 z V6 trochę trzeba zapłacić więc wolałbym wcześniej coś wiedzieć na temat danego motoru od ich użytkowników. Kolega Zagor udzielił mi, jak sądzę, wiarygodnych wskazówek na temat 3,0.
Nie wydaje mi się też aby ludzie z "Motoru" czy tez z "Auto Moto" pisali bzdury, bo cześć z tych informacji potwierdza się na forum, na którym to chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej i daleki też jestem od wyrabiania opinii na podstawie jednostkowych przypadków.
Moim zdaniem, źle to tego "zagadnienia" podchodzisz, gdybym ja kupując eSę zakładał że padnie na mnie i polecą
- fazatory
- tip
- tylny dyfer
- podpora wału
- coś z motorem - np. korba bokiem co się zdarzało w AQJ, w ANK nie słyszałem, ale to nic nie znaczy, zawsze mogę być pierwszy
- pęknie głowica - zawsze może
- i inne duperele
To kupiłbym ..... Dacię Logan Avant
, miałbym nowe i w d...ie że coś się wysra
eSa jest u mnie już jakieś 18 msc, przez ten czas nic z tych rzeczy wyżej, jedynie to o czym wiedziałem w dniu zakupu, zawias, rozrząd, opony letnie, wymiana oleju w tipie, tarcze, klocki, na wiosnę (bo na zimę szkoda
) wpadnie gwint, bo amory słabe, niby wytrząsarka mówi co innego, ale moja dupohamownia jest bardzo czuła, i wiem że czas na nie