Witam
Silnik był bardzo słaby, często łapał notlauf. Wyczyszczone było turbo. Przez jakieś 2 miesiące wszystko było dobrze. Potem znów było coraz gorzej. W końcu przy 100 miałem notlaufa za każdym razem. Zrobiłem logi, na jednym z portali dowiedziałem się, że mam dziurę w dolocie. Zaczęło się szukanie.
Rozebraliśmy cały dolot, łącznie z intercoolerem. Wyczyściliśmy i złożyliśmy. Wymieniliśmy wszystkie wężyki podciśnieniowe. Wyczyściliśmy ECU z oleju.
Nadal bez zmian. Zabraliśmy się za turbo. Okazało się, że pracuje w bardzo małym zakresie. Kierownice były znów zapieczone. Wyczyściliśmy wszystko. Poskładaliśmy i zanim podłączyliśmy VAG-a widać było, że coś jest nie tak. Przy dodaniu gazu wszystkie rury od turbo są miękkie. Obserwowaliśmy sztangę od kierownic. Zaraz po dodaniu gazu redukuje ciśnienie. Podmieniliśmy N75 z N8. Bez zmian. Padło podejrzenie, że T jest źle poskładane. Uruchomiliśmy silnik i ręcznie sterowaliśmy kierownicami by sprawdzić czy T pompuje. Vag pokazał że bez problemu pompuje do 2200 (BS-011).
Zrobiłem logi. Widać wyraźnie, że na samym początku ciśnienie jest zbijane przez N75
Log (18 - 003)Log (19 - 011)