.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 19:25:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 22.lis.2012 09:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
*Robi* napisał(a):
Synchronizacji nie robiłem a z tego co doczytałem to widać że ważna rzecz bo rożne cyrki się dzieją. Więc na pewno to sprawdzę.
Dzięki za info z pompą.
Ale sie z tego zrobiła dupna zagadka. A najgorsze jest w tym że test można zrobić tylko raz z rana :/


zrob log 004 statyczny i bedzie wiadomo co z synchronizacja ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 22.lis.2012 13:39:22 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
są logi wyżej

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 22.lis.2012 13:56:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
spanky napisał(a):

zrob log 004 statyczny i bedzie wiadomo co z synchronizacja ...



arthurr napisał(a):
są logi wyżej


Proszę 004 -> http://vaglog.rtnet.pl/artur.jr1_103692.html <-
Nie znam się ale według "instrukcji" synchronizacja powinna znajdować sie na 0 lub jak najbliżej zera.Więc u mnie jest ok, tam mi się zdaje. Ale czytałem że w praktyce roznie bywa. Jednemu na 0 się zamula a super chodzi na -.,+ 2,3 i odwrotnie...

Czekam na konkretnie info co do logów.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 22.lis.2012 18:42:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Kąt sychro jest dobry..... ale ja bym dla testów sprobował ustawic tak w granicach... -2.... zobaczysz czy poprawi się odpalanie... instrukcja regulacji jest na forum A4.... czynnosc jest bardzo prosta...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 24.lis.2012 13:44:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Dzisjaj z rana przestawiłem kąty. Temp 7stp
Najpierw przesunąłem w granicach -2.2 auto kręciło i załapało po około 4 sek.. troszku potrzepało.. dym szary gryzący ...

kolejna zmiana w drugim kierunku. Stawiam że kat był na jakies -3 i miał problem z odpaleniem ... kreciłem chyba z 8 sek i nie łapał.

Wiec zaś zmiana na -3.0 -3.2 coś w tej granicy. Odpalił po 2 sek , brak szarego dymu. Czarny po przegazowaniu i czuć diesla.. Nie wiem czy załapał bo juz był wczesniej kręcony czy ten minus mu pomógł.

Odczucia, jakby auto zbierał się gorzej. Zrobiłem tez logi dynamiczne.

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105792.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105795.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105797.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105794.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105793.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105799.html


Dynamiczne dla starego porownania
Grupy: 003,008,011,003,008,011,003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105686.html

Te dla mnie ino, dla porównania z dniem jutrzejszym.
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105796.html
Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105798.html

Jutro chyba zejde na -2 bo jakiś przymulony jest..

EDIT 25.11.2012 Temp 5stp

Zaobserwowane. Pali tak samo jak palił. Jedynie róznica jest w w dymie:
Wczoraj odpaliłem go drugi raz to dym szedł na czarno.( kat ustawiony na -3,0)
Dzisjaj:
Pierwszy raz zadymil na biało ale mało (kąt ustawiony na -3.0)
Drugi raz to dym dalej biały ale jakby go więcej (kąt ustawiony -1,5)
Trzeci raz odpalony i dym biały i żrące opary ( kąt ustawiony 0.0)

Potem zaś ustawienie na -3.0 i logi do porownania z ustawieniem -1.6
Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105903.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105911.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105904.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105906.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105905.html
Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105908.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105907.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105909.html

Ustawienie kąta -1,6
Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105916.html
Grupy: 004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105912.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105917.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105915.html
Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105914.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105910.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_105913.html

Zatankowany do pełna V powerem, pompa cała zanurzona, więc jak nie odpali to odpada wersja że zaciaga gdzieś powietrze przy pompie.
Dolany specyfika STP niebieski do czyszczenia wtrysków.

I chyba to na tyle. Logi zrobiłem dla porównania pod ustawienia kątów... będę się fakultetował :D

Jutro jeszcze jeden test dwóch rzeczy na zimnym i jak nie zatrybi to mam go w dup... tyłku ;)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 27.lis.2012 11:49:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
I co dalej w temacie? Została już chyba tylko pompa tandem?

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 27.lis.2012 17:21:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Biedron napisał(a):
I co dalej w temacie? Została już chyba tylko pompa tandem?


Wstępnie na 99% usterka namierzona, potrzeba tylko czasu żeby to ogarnąc i wtedy będzie potwierdzona... ale to tak między nami. Bo podobno psiącze na ten model a nie wypada :peace:

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 27.lis.2012 17:45:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
*Robi* napisał(a):
Biedron napisał(a):
I co dalej w temacie? Została już chyba tylko pompa tandem?


Wstępnie na 99% usterka namierzona, potrzeba tylko czasu żeby to ogarnąc i wtedy będzie potwierdzona... ale to tak między nami. Bo podobno psiącze na ten model a nie wypada :peace:


Nie bądź zły Misiaczku :fuckyou2:
Ja poważnie trzymam kciuki ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 27.lis.2012 20:19:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
*Robi* napisał(a):
Biedron napisał(a):
I co dalej w temacie? Została już chyba tylko pompa tandem?


Wstępnie na 99% usterka namierzona, potrzeba tylko czasu żeby to ogarnąc i wtedy będzie potwierdzona... ale to tak między nami. Bo podobno psiącze na ten model a nie wypada :peace:

Trzymam kciuki. Poza tym ustaw synchro angle zgodnie ze sztuką - idealnie tak jak ma być.
Temu autku brak paliwa po tym co zobaczyłem na filmie. Podejrzewam osobiście że padła pompa tandemowa.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 27.lis.2012 21:34:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
*Robi* napisał(a):
Biedron napisał(a):
I co dalej w temacie? Została już chyba tylko pompa tandem?


Wstępnie na 99% usterka namierzona, potrzeba tylko czasu żeby to ogarnąc i wtedy będzie potwierdzona... ale to tak między nami. Bo podobno psiącze na ten model a nie wypada :peace:


uchyl rabka tajemnicy ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 28.lis.2012 09:44:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Objawy pasują do słabej pompy w zbiorniku...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 03.gru.2012 21:28:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
4 dni temu zalałem go po korek i następnego dnia palił bez więszkszych problemów. Kolejnego tak samo, po około 2 sek łapał, delikatne trzepnięcie autem. Czekam do momentu kiedy zaś zacznie żle palić. Albo słaba pompa, albo jakaś rozczelniona.
Przez 3 dni palił w miare dobrze. kolejne 2 dni tragedia a wiele nie przejechane.
Dolałem do pełna, po korek i nastepnego dnia kolejna próba. Pali bez zmian, źle. Kupiłem tandem pompę i podmianka dzisjaj.
Wymieniona i dalej to samo.
Teraz ciekawostka dla magików.
Patrząc na silnik od sciany grodziowej mamy taki widok:
Tandem pompa, po lewej wchodzą do niej 2 węże(ropa) a z prawej wychodzi jeden wąż ( powietrze).
Pod pompa idzie od lewej do prawej jeden wąż ( woda) .

Pare dni temu wyczułem gdzieś tam pod palcem ropę. Myślę sobie, pompa puszcza, wytargałem, uszczelnilem zamontowałem.Zaś 2 dni temu namierzyłem częsciowo wyciek. A mianowicie na tym wężu wodnym. Po nocy wisi taka kropelka tylko w tym miejscu. Nigdzie indziej nie ma żadnego sladu ropy. Dzisjaj wytargałem tandem pompę i oglądałem węża. Jest on mokry, spocony od dołu, gdyby on zasilał ropą, to miałbym podejrzenia ze gdzies puscił od środka, ale to jest woda. Obadałem go dokładnie i widać jakby sciekało z lewej strony, czyli od strony powrotu ropy. Ale powrót jest duzo niżej. A na pompie nie widać nigdzie rozszczelnienia. Pompa wyciagana na zimnym i ciepłym silniku...

Zaczynam nie ogarniać tej kuwety...

przemik ja to rozumiem tak. Że jesli byłby problem ze słaba pompą, to ona powinna np: przepuszczać i paliwo powinno się cofać. Ale ja zaraz po wyjsciu z baku zamontowałem zawór zwrotny, więc paliwo od silnika do zaworu nie ma prawa sie cofnąć, po za zaworem owszem. I teraz kręcąc rano to powinnien załapać paliwo z przed zaworu, ewentualnie powinno nim zabujać po chwili jakby zaciągnął powietrze z pompy. Czyli -> paliwo, powietrze, paliwo<-

A tutaj jest tak jakby tego paliwo brakowało na starcie, i nawet kilkakrotne przekręcanie stacyjki w celu podgrzania swiec, oraz nabicia paliwa nie pomaga.

A ten czujnik na powrocie, to jest czujnik temp paliwa :?:

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 04.gru.2012 09:40:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Tak to czujnik temperatury paliwa.
Montowanie zaworka to taki troche sredni pomysł(pomoc nie pomoze ale na pewno nie zaszkodzi).... uklad paliwowy w PD jest tak zaprojektowany zeby sam utrzymywał wymagane cisnienie w ukladzie... odpowiadają za to zawór zwrotny (mala pompa) i zawor spietrzajacy(duza pompa).

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 04.gru.2012 14:52:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Przez noc miałem zainstalowany przezroczysty weżyk od filtra paliwa do tandem pompy, w celu podglądu czy czasem nie zaciąga gdzieś przy filtrze powietrza.
Nie było ani jednego pęcherzyka powietrza, więc na tym odcinku zapowietrzenie nie wchodzi w grę. Sam wpuściłem specjalnie powietrze i po przekreceniu stacyjki w celu nabicia ciśnienia przez pompe w baku pęcherzyk przesunał się o jakis 1 cm, kilka takich prób i stał w miejscu.

Powinien iśc dalej? , np na przelew? Czy dalej juz nie pójdzie bo układ jest nabity ciśnieniem ?
Potem podmieniłem węże na ori, które były zapowietrzone i odpaliłem. Nawet nim nie zabujało a przecież w wężu było powietrze...


Ale bardziej mnie interesuje grupa 004.
Wskazania są takie:
Obrazek
konkretnie rozchodzi się o kąt początku wtrysku:
Wartość wymagana 1 przed GZP do 2,5 po GZP a u mnie jest -0,6 ZGMP .
Zaś w bloku 000 kąt mieści się w wartości wymaganej(124-134) bo jest 129.
Jak się to ma w praktyce do bloku 004 ? Jest opcja przestawienia go w wymagane wartości ?
Tutaj w linku mamy 1v do 2n http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_PD.html

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 04.gru.2012 23:51:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Regulowalny jest tylko kąt synchro... i nic więcej... reszta jest zapisana w mapach i zalezy od ECU.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 05.gru.2012 22:09:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
No to mam kolejna zagadkę :peace: Poniżej foto z weżem ktory idzie pod tandem pompą z prawej strony do lewej. W wężu znajduje sie ciecz chłodząca.
Obrazek

Nad wężem zamontowana jest tandem pompa. podczas obserwacji zauważyłem że ten wąż od dołu jest jakis mokry tłusta substancją. Ciężko po zapachu wyczuć co to może być. Tak było na starej tandem pompie i tak samo jest na nowej tandem pompie.
Nie widać nigdzie śladów gdzie na pompie ropy itd, w okolicach a wąż jest mokry od dołu tak jak na focie ..
Obrazek

w tym miejscu . Akurat tutj mi mogła poleciec ropa po wężu przy demontazu pompy , ale tam zawsze po nocy jest mokre i jest kropelka tego płynu, stawiam na ropę, takie oleiste. Ale skąd :?: Pojechałem umyć silnik i zobacze jutro rano. Mokry silnik z tyłu miałem od zakupu..

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 07.gru.2012 14:53:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Ten wąż to wygląda jakby ktoś go naprawiał czy mi się tylko wydaje? Tak jakby jakaś łata była nagrzana. Ale gdyby nawet ten wąż puszczał to z odpalaniem to nic wspólnego nie ma.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 07.gru.2012 19:45:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
To jest takie wzmocnienie w niektórych miejscach narażonych na przetarcie. Gdyby tam była ropa to bym go wymienił, bo może puscił od środka,ale tam idzie plyn chłodniczy a wąż jest tłusty, mokry :/ Dlaczego :?: i skąd to leci jak wszystko do około suche....

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 10.gru.2012 11:41:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
*Robi* napisał(a):
To jest takie wzmocnienie w niektórych miejscach narażonych na przetarcie. Gdyby tam była ropa to bym go wymienił, bo może puscił od środka,ale tam idzie plyn chłodniczy a wąż jest tłusty, mokry :/ Dlaczego :?: i skąd to leci jak wszystko do około suche....


mam taką zagwozdkę. Dumam nad tym czy rozrząd nie przeskoczyl o jeden ząbek, a mial kiedys okazje do tego. Tylko czy wtedy kat synchronizacji by sie zgadzal? Jest mozliwosc sprawdzenia rozrzadu bez sciagania przodu?

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI] ATJ, cieżko odpala z rana i przerywa LOG
PostNapisane: 10.gru.2012 12:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Pisalem na samym poczatku czy napewno masz rozrzad dobrze ustawiony , kat synchro moze byc ok a rozrzad nie .
Sprawdz czy jak masz 0.0 synchro to czy regulacja na fasolka jest po srodku , jezdli sa skrajne to duze szanse ze rozrzad o zab rozjechany .

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: