raczej mało prawdopodobne jest aby krzywo fotele stały , auto przeciez mozna pomierzyć , są dopowiednie punkty pomiarowe gdzie od punktu do punktu musi byc tyle a tyle , kazdy dobry blacharz ci to ogarnie (który ma rame),mozesz róniez wyjąc fotele zdjac wykładzine podłogowa i zobaczyc w jakim jest stanie podłoga i tunel , szczerze powiem ze jesli nawet auto mialo wstawianą całą cwiartke i zostało naprawione nie do konca zgodnie ze sztuka to fotele nie maja prawa byc skrzywione az tyle , moze byc taka sytuacja ze sam fotel ma wykrzywiony stelaż po wypadku (siły G działające na fotel są naprawde duże ) i wtedy sam stelaz jest do wymiany, jesli podłoga wyglada zacnie i geometria wyjdzie dobrze to wydaje mi sie ze jests przewrazliwiony , na drugi raz jak kupujesz auto po wypadku po mimo doradztwa "fachowców" nie jestś pewien jezdz wtedy na diagnostyke komputerową , jak bedzie słabo to zawsze wyjdzie a jak robota była wykonana dobrze to nawet bardzo dobry diagnosta sie nie pozna
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
co do kierownicy to faktycznie uderzenie musiało byc spore , spradż magla jak ci tu kolega podpowiada i cały układ kierowniczy - lub wspomnij o tym diagnoście i razem popatrzcie , jesli bedzie cos skrzywione napewno bedzie widac , z drugiej strony moze wcale nie było tragedi w tym uderzeniu ze nawet im sie nie chciało zawieszenia naprawic i ustawic geometrii