Hehe,
dzięki za wypowiedzi.
Właśnie quattro to też coś co mnie robi w sumie...fajna sprawa.
Jesteśmy na forum audi i zdaję sobie sprawę że większość fanów jest zakochana w tej marce.
podszedłem do tematu wczoraj,
przerobiłem sporo artykułów specyfikacji technicznych itp itd....
Jeśli chodzi o gabaryty, miejsce w bagażniku (ważne dla mnie
miejsce wewnątrz auta są dla mnie jednakowe (5mm różnicy mi nie robi)
Muszę jeszcze się przejechać allroadem, zobaczyć jak wykonanie wewnątrz, jakie materiały itd - nie ukrywam że jak przesiadłem się z IBIZY sport do E39 byłem w ciężkim szoku
jak fajnie można wykończyć wnętrze.
Z drugiej strony wg mnie Seat to tańsza wersja VW a VW to tańsza wersja AUDI - więc audi powinno być na poziomie jakiego oczekuję.
Fakt zawias to może być zmora, turbo też temat....cóż...mam i miałem diesle z TURBO nie było tragedii - samo turbo jest do przejścia.
W dieslu to wtryski itd... więc benzyna + turbo... myślę że podołam.
Pytanko - to zawieszenie pneumatyczne to samo się zestraja, czy manualnie ustawiamy poziom zależnie od tego czy latamy w terenie czy na trasie.
Za alroadem przemawia również do mnie ładniejsza linia karoserii oraz świeższy wygląd wewnątrz.
E39 to klasyk, i wnętrze poza navi nie zmieniło się od 1998 roku można powiedzieć...
no i te 6 zegarów audi.... w ibizie miałem dodatkowe (temp oleju i ładowanie) i bardzo mi się to podobało...
A jak by się allroad 4.2 trafił to już wogóle by było bajeczka....
ale nie ma ich a wiele, nawet na rynku zachodnich "dostawców"
Idzie weekend,
trzeba będzie ruszyć w trase po komisach, może stargard...może się coś trafi,
przejechać się, dotknąć itp itd.
Jeszcze jedno pytanko - sie rozpisałem - jeśli nie trafię na allroada - czy A6 Avant ma podobe (takie samo) wnętrze ?
zwracam uwagę na jakość wykonania materiałów.
Dzięki