Leo napisał(a):
Przyjacielu, niestety nie wiem dlaczego mi interfejs nie działał, być może udało mi się go podpiąć odwrotnie - i go spaliłem, tego nie wiem, dowiem się jak doprowadzę do porządku laptopa i spróbuję na aucie , które już vagowałem. Przykro mi że się nie udało.
Co do stronki, o której mówiłem - tutaj jest link :
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... cufv8.html Wszystko ładnie napisane, jak zdiagnozować V8 PT. Trzeba tylko znać angielski.
Do pozostałych - pomóżcie Koledze, bo sporo ma w tym aucie do zrobienia. Kolega chyba zapomniał wspomnieć , że ma gaz, podobno sekwencję, niestety, z racji nocy już, nie było możliwe zajrzenie pod maskę i sprawdzenie dokładnie co i jak.
Co mogę powiedzieć - auto wg mnie przebiera na cylindrach, sporo pary z wydechu, ale ja zwalam to na gaz jak i na to, że zimno i widać parę.
Nie było czasu i miejsca na jazdę próbną.
Myślę, że to auto wymaga sporo pracy.
Czy możecie podpowiedzieć, gdzie w tym modelu ( w której wtyczce) są wyprowadzone linie L i K ? Bo na SJM w linku powyżej, nie napisali...
Czy ktokolwiek diagnozował V8kę vag-comem ?
Ja swoją diagnozowałem vag-comem
przecież w twoim linku jest zdjęcie z opisem
czarną wtyczkę podłączasz pod czarny pierwszy pin
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... ml#fcthreebialą jak podłączysz pod drugi czarny to diagnozujesz silnik i skrzynię
białą jak podłączysz pod brązowy to diagnozujesz zegary, etc
jak masz niepewny uwalony kabelek mogę swój nieodpłatnie użyczyć, (ew. odsprzedać jakby użyczenie miało być długoterminowe

) gdyż chwilowo jest mi zbędny - do golfiny i roka tylko vcds
:edit - wtyczka jest po stronie pasażera pod dywanikiem
:edit 2 - jak jest kupa pary, a siedzi dalej katalizator to jest pewnie już zabity wodą.