.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 20:24:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR)
PostNapisane: 09.lut.2013 19:07:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam,
Wstep
rozchodzi sie o auto grupy VW sprzedawane pod nazwa handlowa seata exeo czyli stare audi A4B7 z silnikiem z A4B8 (w starym ciele mlody duch - silniki 2.0TDI CR)

Zaczne od konca
wykres
Run2 exeo 2.0tdi CR 143ps CAGA z dolozonym drugim intercoolerem + turbo od CAHA, jest filtr czastek stalych i niemodyfikowany sterownik
Run1 to co powyzej + czip
Obrazek

Intercooler
Exeo TDI podobnie jak A4B7 byl z jednym lub 2ma IC (2xSMIC posiada wersja 170ps /oznaczenie silnika CAHA/ oraz 143ps /oznaczenie silnika CAGA/ produkowane do 08.2009r)

Silnik 2.0tdi CR w Exeo zostal "ozeniony" z intercoolerem/intercoolerami SMIC z A4B7 (w A4B8 jest "frontowy"/FMIC/)
W poczatkach produkcji exeo do 08.2009 byly 2 intercoolery (takze dla wersji 143ps!) znane z 2.0TDI PD 170ps (te same numery katalogowe czesci). Po tej dacie (tak mialem w moim przypadku) w silnikach 143ps zastapiono IC po stronie pasazera "elegancka rurka plastikowa"*)
Obrazek
*) W przypadku A4B7 "jednointercoolowych" jest troche inaczej przod rozwiazany i dolozenie 2giego SMICa to zdecydowanie wiecej zabawy!

Zarowno w A4B7TDI 170PS jak i w exeo TDI 170ps po stronie pasazera montowano seryjnie (jezeli oczywiscie auto go posiadalo) intercooler z A4B7 TFSI i taki tez zostal zamontowany w moim aucie w ramach "modu" (poza intercoolerem potrzebny jest taki metalowy "wieszak" i plastikowa "kierownica powietrza*) kierujaca powietrze na ten drugi IC/ten plastik jest inny w exeo i a4b7 bo i zderzaki oba auta mja inne)
(w A4B7 2.0TDI PD szly dwa rodzaje ICkow od strony pasazera a w EXEO jeden rodzaj ale akurat ja montowalem ten niby inny/tez plug&play w exeo - ten exeowy byl w koncowce produkcji A4B7 tylko... nie znalazlem)
Po zamontowaniu IC pozostal problem z zaslepka przy halogenie (wersja bez IC nie miala dziurek w "plastrze miodu")
Obrazek
(ja wydlubalem otworki w kratce/mozna ja chyba za okolo 150pln zamowic w aso seata "z dziurkami")

*)to ta plastikowa wkladka widziana w zderzaku zbierajaca powietrza na ICka z wiekszej powierzchni
Turbo
Silniki CAGA/143ps i CAHA/170ps maja troche inna T (montazowo takie same ale CAHA ma troche szerszy wirnik strony zimnej)
Turbina wkladana w silniki montowane wzdluznie (moze poprzeczniaki maja inna T - nie wiem) wyglada tak
Obrazek
Obrazek
- pomierzona srednia wewn "wejscia" powietrza do T... adekwatnie wirnik strony zimnej jest szerszy w CAHA
Obrazek
("muszle" w stronie zimnej trzeba bylo delikatnie przekrecic/jest regulacja na srubkach/- moze tym wstepnym ustawieniem oryginalne T od Exeo roznia sie od T seryjnie wkladanych do A4B8? u mnie A4kowa chodzi po przekreceniu plug&play)

Uwaga!
VW stosowal na poczatku produkcji CRow inne wyprowadzenia na rure intercoolera (a w zasadzie na "adapter-tlumik") - jakby komus przyszlo do glowy zmieniac T powinien na to zwrocic uwage (poczatkowe CRy mialy metalowy adapter a pozniejsze plastikowy)
Obrazek
Obrazek
(plastikowy adapter jest dla wyjscia "z grzybkiem" a metalowy dla plaskiego - nowsze to plastik)

Auto po zalozeniu T od CAHA i drugiego intercoolera chodzilo "na oko" bez roznicy (przejechalem tak z 1.5 tysiaca zanim poszlo do czipowania)

inne roznice CAGA/143 vs CAHA/170
wg ETKI pompa CR, wtryski CR jak i caly silnik sa identyczne (to upraszcza sprawe wzgledem PDkow majacych inne pompki) za wyjatkiem pompy wody... ale w zamienniku i tak juz producenci nie robia rozroznienia wiec ta operacja silnik CAGA zostal uCAHAcony mechanicznie

sprzeglo
wg etki w exeo sprzeglo jest z a4b7 (B8 ma inne sprzeglo!) i zarowno 2mas jak i tarcza sa identyczne dla wersji 143 i 170ps... inny jest jednak docisk sprzegla w 170tkach
- ja po calosci operacji narazie zadnych anomali nie zauwazylem (padnie... bede sie martwil)

Po czesci mechanicznej auto poszlo na czipa (wykres powyzej)

T laduje na okolo 2570 w szczycie... wiem, ze ciagna BRD do 2600 (CRy jeszcze sie nie rabia i malo kto to loguje wiec nie wiem jak to inni w CRach robia) i zakladam, ze podobnie CRy mozna teoretycznie pociagnac... obstawiam wiec, ze przy wymontowaniu halogenow zaslaniajacych oba ICki i dociagnieciu T do 2600 pewnie okolice 205ps sa do wycisniecia
W aucie mam filtr cz stalych, przebieg troche ponad 100tys, 2010r... chodzi zauwazalnie zwawiej
Skusily mnie troche niskie ceny T nowych na aledrogo (ja zbieram rachunki VAT) a i uzywki sa po "klocek z hakiem"... ICek od strony pasazera jest towarem troche rarytasowym (czytaj: oferta na alegroszrotowa jest znacznie ubozsza niz ICek od strony kierowcy), reszta to drobiazgi

Mozliwy do osiagniecia koszt (jak ktos ma czas na polowanie)
T uzywka CAHA od 1200pln
ICek uzywka od 250pln
Wieszak ICka - 50-100pln albo "dorobic sobie"
Inne czesci (uszczelki, srubki) - 100pln
Czip - od 800 w gore
Robota montazy ICka i T: 400 w gore
Plastikowa kierownica powietrza: 160 nowa w ASO (nie jest niezbedna/ja kupilem/... mozna cos samemu pokombinowac)
W zaslepce halogenowej w ramach prac domowych dziurki wykonac mozna sobie "gratis"
.... idzie sie zmiescic w 3 kolach bez rachunkow (z tym, ze to wersja optymistyczna - trzeba liczyc 4kola w uzywkach i liczac czipa za np 1200)

W exeo ICek wlazl latwo bez sciagania zderzaka...w A4B7 140 PD trzeba wiecej sie napalowac bo 140tka na inny przod niz 170 PD (lacznik rurowy we wzmocnieniu czolowym z A4B7140ps jest inny niz w a4b7 170ps)
...i to by bylo na tyle
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
A4B7 2.0TDI PD (podobnie jak A4B8 CRy produkowane do 10.2009) maja naped pompy oleju na zabierak 77mm... gdyby ktos mial pecha i uwalilby silnik to mozna rozwazyc montaz silnika 2.0TDI CR... co automatycznie sprawia, ze moze pojsc "moja droga" i przy podobnym poziomie cenowym miec te okolo 200ps...

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 10.lut.2013 22:43:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Fajny opis. Zawsze mi się te Seaty podobały, bo kosztują mniej niż Audi, a darują za to całkiem sporo. Montaż drugiego IC polegający na zastąpieniu rury chłodnicą P&P to marzenie każdego dłubacza. :d

Jak oceniasz możliwy przyrost bez ruszania turbulum - tylko drugi IC i program?
Jak kształtuje się spalanie w tej budzie z tym silnikiem - seria/program.


Pozdrawiam i gratuluję :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 11.lut.2013 09:15:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
pierwsza sprawa to exeo to tylko ....zapchajdziura :peace: - nie mozna tego porownywac z innymi seatami, ktore maja jakas "logike marki"
Zwroc uwage, ze seaty to pologolfy z gorsza tapicerka - tansze zawieszenie mcperson i silnik poprzeczny. Exeo ma silnik wzdluznie i wielowahacz (czyli dla mechanika z aso seata "to nowosc") "powstal" tylko dlatego, ze po zakilowaniu toledo ktos z marketingu szmelcgrupy polapal sie, ze w salonie seata mozna zaproponowac jedynie "rodzinnego" leona (pomijam gimbusa alhambramba czy jakos tak). Ze akurat zmieniano model w audi a widocznie maszyny nie zuzyly sie do konca to przetransportowali linie produkcyjna do Hiszpani i tluka stara A4ke z nowym silnikiem. Reklama modelu nie istnieje (wiec sprzedaje sie lepiej reklamowana octavia ewidentnie gorszy technologicznie samochod o podobnje cenie... ale z reklama) Tam nawet tapicerka jest z A4ki dla zmylki z cabrio (oczywiscie jest pare ulepszen jak np navi czyta wieksze karty pamieci itp)+ brzydszy zderzak upodabnijacy auto do np ibizy... zywot modelowi wroze krotki bo zakiluja exeo pewnie jak tylko wejdzie do sprzedazy "rodzinny seat toledo"

Jak wspomnialem pierwszym exeo w wersjach 143ps "gratisem" trafily sie intercoolery (oba) 1:1 z 2.0TDI PD 170ps...i takie exeo poddawane czipowi przez seata (rozni tunerzy w pl ich czipuja) z zachowaniem gwarancji wychodzily na 400 z haczykiem moment i 185ps... obstawiam, ze "maderfaker" czip dalby okolo 190ps
Dzis pewnie jakbym sie cofnal nie zmienialbym turbiny bo to najdrozszy element tylko zamontowal drugi IC, czip i zmiescilbym sie w calosci w okolicy 1700pln z robota montazy (przyrost ponad 40ps jak za darmoche)
Widzialem, ze chyba ktos z BRD??? w A4B7 montowal gt17 (z 3.0tdi?) /nie wiem z jkim IC czy z filtrem cz st itp/ i cos okolo 240ps wyszlo... mozna bylo sie pokusic:).... tyle, ze jak nie masz "na wzor" T by spokojnie dorobic flansze itp to takie operacje uziemiaja auto na 2 tygodnie a ja jezdze po 4+tys/miesiac sluzbowo i musialem wziac rozwiazania plug&play
Jest ibiza sport (a moze fr???) z 143ps.... gdyby w takiej zrobic to co ja zrobilem to jest zalkiem dynamiczny maluch
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jakby sprzeglo sie zaczelo walic co najlepiej zrobic? (auto bedzie szlo za rok do zony wiec ciezko chodzace sprzeglo "bo we wzmocnionym docisku sloneczko jest po2jne" w aucie na miacho to porazka)
Pasuja sprzegla kompletne (z 2masem) z 3.0tdi Q do A4ek fwd?

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 11.lut.2013 10:25:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemekk74 napisał(a):

Zaczne od konca
wykres
Run2 exeo 2.0tdi CR 143ps CAGA z dolozonym drugim intercoolerem + turbo od CAHA, jest filtr czastek stalych i niemodyfikowany sterownik
Run1 to co powyzej + czip
Obrazek



patrząc na wykres to to auta w serii ma 220 nm przy 2000 rpm [tyle co seryjny 110-konny AFN :d ] i zaledwie 270 nm po programie przy 2000 rpm

z takimi parametrami to ten Seat do 2200 rpm jeździ gorzej niz 15 letni kiblowaty AFN po programie ... :D

nie to zebym sie czepial ale albo auto jest niesprawne albo pomiar na hamowni nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia ....

p.s dla przypomnienia 2.0 TDI 143 PS CR ma w serii 320 nm przy 1800 rm jak dobrze pamietam ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 11.lut.2013 14:56:43 przez spanky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 11.lut.2013 13:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Ciekawy temat, rurka zamiast IC, mistrzostwo w cięciu kosztów :peace:
Dla porównania mój seryjny afn:

Obrazek

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 11.lut.2013 13:53:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie bylem przy pomiarze, nie wiem na jakim biegu itp byl robiony (oddalem - odebralem)... auto od wcisniecia buta potrzebuje 1s (jezeli to wcisniecie bedzie przy 1200 na 6tce to moze i byc 10sekund oczekiwania) na mocniejsza reakcje (zakladajac ze przed wcisnieciem jechalo bez gazu) co oznacza, ze na 2ce beda to ze 2.5tys a na 5tce 1800 (niestety nigdy wczesniej nie sprawdzalem/zastanawialem sie jak auto uzytkowalem przed czipomodami(AFN wyzej chyba niestabilnie laduje)
Innym efektem ubocznym jest jakby szelest przy cofnieciu gazu ... na postoju przy przygazowkach tego nie ma, natomiast w czasie jazdy da sie to uslyczec przy cofnieniu nogi z gazu. W sumie maski nie zdazylem podniesc po czipie ale nie sadze ze to nieszczelnosc (na postoju bym tez to musial zauwazac)
Przed czipomodami jezdzil mniej wiecej (+- 0.1s pewnie do setki) jak A6C5 2.8??? LPG powerded (taki co mial niby 160ps wolnossacy benzyna - pewnie ze 150 w realu)... a teraz jezdzi zdecydowanie szybciej - momento mori jest wiekszy niz subaru impreza 2.5 WRX STI
Jak znajde czas to zloguje auto i zmierze osiagi jakimis aplikacjami typu "al'a GTECH" na komorke - pewnie na wiosne
Niestety nie mam pomiaru na ori 1xSMICu i ori turbinie (sprawe robilem w 2 etapach - osobno sprawa mechaniki i osobni czip)
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
w A4B7 2.0TDI PD 140PS nie zastepowano ICka plastikowa rurka... bo czegos czego nie bylo nie trzeba zastepowac
W A4B7 byly 2 wersje przodow (inna dla 140 i inna dla 170ps)... w exeo jest jeden co sprawia ze dolozenie drugiego IC to 1h pracy

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 11.lut.2013 16:36:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Wyniki cyfrowe ładne, mod też sprytny, ale przebieg wykresu mi się nie podoba, jedyną zaletę jaką posiada, to oszczędzanie sprzęgła i dwumasa.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 11.lut.2013 20:03:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ale jakie oszczedzanie sprzegla jak to auto na wykresie serii nie ma .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 11.lut.2013 23:26:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
myśle ze daleko by mi nie uciakł - a u mnie tylko ALH pod maską :)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 11.lut.2013 23:54:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
spanky napisał(a):
ale jakie oszczedzanie sprzegla jak to auto na wykresie serii nie ma .... :):


Po programie prawie ma. ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 12.lut.2013 18:55:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
spanky napisał(a):
ale jakie oszczedzanie sprzegla jak to auto na wykresie serii nie ma .... :):

Drogi Spanky,
ja sie nie pytam jak robiles wykresy, na jakim biegu, jak rozgladales sie na drodze czy policji nie, czy bylo z gorki i co za wage wpisywales do "hamowni" bedacej tarczka na kole z kabelkiem do laptopa
Tak "nietrzymajace serii" auto zachowuje sie po dodaniu gazu na 2jce
Obrazek
Wiem... AFNy powered by Spanky objezdzaja (bezdymnie oczywiscie i ze zuzyciem paliwa -1L) a siostry zakonne pytaja sie czy nie popchac

A tak wyglada turbodziura na 6tym biegu do 200 haczykiem (mam opony do 195 wiec nie cisnalem do konca)
Obrazek

Jak widac na zalaczonym obrazku auto szybciej podnosi obroty z 1500 do 2000 niz np 2500-3000 czy jakis inny przedzial
Wiem, wiem... jak 6tki nie masz to sprobuj na wstecznym
Test robiony z pelnym bakiem paroma bagazami i mna
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jak startujesz w wielki swiat tuningu zawodowego to buduj marke na wlasnych osiagnieciach (moze powazniejszych niz modyfikacja EDC15) i zainwestuj w sprzet a nie obsmiewaj innych (zrobisz lepsze wrazenie - przynajmniej na mnie)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 12.lut.2013 19:24:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemekk74 napisał(a):
spanky napisał(a):
ale jakie oszczedzanie sprzegla jak to auto na wykresie serii nie ma .... :):

Drogi Spanky,
ja sie nie pytam jak robiles wykresy, na jakim biegu, jak rozgladales sie na drodze czy policji nie, czy bylo z gorki i co za wage wpisywales do "hamowni" bedacej tarczka na kole z kabelkiem do laptopa
Tak "nietrzymajace serii" auto zachowuje sie po dodaniu gazu na 2jce
Obrazek
Wiem... AFNy powered by Spanky objezdzaja (bezdymnie oczywiscie i ze zuzyciem paliwa -1L) a siostry zakonne pytaja sie czy nie popchac

A tak wyglada turbodziura na 6tym biegu do 200 haczykiem (mam opony do 195 wiec nie cisnalem do konca)
Obrazek

Jak widac na zalaczonym obrazku auto szybciej podnosi obroty z 1500 do 2000 niz np 2500-3000 czy jakis inny przedzial
Wiem, wiem... jak 6tki nie masz to sprobuj na wstecznym
Test robiony z pelnym bakiem paroma bagazami i mna
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jak startujesz w wielki swiat tuningu zawodowego to buduj marke na wlasnych osiagnieciach (moze powazniejszych niz modyfikacja EDC15) i zainwestuj w sprzet a nie obsmiewaj innych (zrobisz lepsze wrazenie - przynajmniej na mnie)


Widzisz gdybys czytal ze zrozumieniem to bys zauwazyl drobny szczegol w moich wypowiedziach, a mianowicie slowo " na wykresie" auto nie ma serii

spanky napisał(a):
ale jakie oszczedzanie sprzegla jak to auto na wykresie serii nie ma .... :):


nie wiem jak jedzie w rzeczywistosci bo niby skad mialem to wiedziec ,

spanky napisał(a):

nie to zebym sie czepial ale albo auto jest niesprawne albo pomiar na hamowni nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia ....



No ale widze ze mocno Cie to urazilo ze jednak nie wszyscy klaszcza jak zagrales , bo jednak niektorzy nie patrza na maksymalne wartosci na wykresie ktore akurat sa malo wazne .Taki jestes och i ach, zawsze piszac posty o tuningu starasz sie uswiadomic ze to nic trudnego i zadna wielka wiedza , czesto krytykujesz innych a nawet sie nasmiewasz , a wychodzi na to ze banalnego wykresu z dwoma krzywymi w dwoch kolorach nie jestes w stanie ocenic czy jest ok czy nie (poszukaj na necie, moze poznasz tajniki tych magicznych linii) . Mial byc fajny i ladny wykres zeby mozna bylo wkleic i sie pochwalic, a jest kpina i kupa smiechu i w dodatku za to zaplaciles . ( to jest w tym najlepsze ;) ) I Ty probujesz pisac cos na temat "tarczki na kolo z laptopem " jak Ty o hamowaniu auta bladego pojecia nie masz . :)

O mnie i moj biznes sie nie martw , zacznij sie martwic o auto skoro tak jest shamowane to ciekawe jak zrobiona jest reszta .

Z mojej strony koniec i zamiast brnac dalej i sie pograzac jedz shamuj to auto porzadnie dla samego siebie bo jak widac po Twoim przykladzie co z tego profesjonalnego sprzetu na ktorym byles , skoro wartości na wykresie są z księżyca.

p.s ja sie nie nasmiewam [w przeciwieństwie do Ciebie] , tylko probuje dojsc co jest nie tak [auto czy wykres] , bo chyba po to wstawiles na forum zeby mozna bylo ocenic.

I na koniec zeby wszyscy widzieli o czym pisze i gdzie jest zle , prawidłowy wykres silnika CAHA przed i po modzie [Twoj po zmianach mechaniczncyh to to samo co CAHA]

Obrazek

seria 1800 rpm ~ 320 Nm / u Ciebie ~ 200 Nm
seria 2000 rpm ~ 335 Nm / u Ciebie ~ 230 Nm

program 1800 rpm ~ 330 Nm / u Ciebie ~ 240 Nm
program 2000 rpm ~ 380 Nm / u Ciebie ~ 270 Nm

:okulary:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 13.lut.2013 00:05:47 przez spanky, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 12.lut.2013 23:35:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
hehe faktycznie beka niezła i dalej podtrzymuje ze moje ALH w golfie objedzie twoje "a4" 200 konne, zaznaczam ze u mnie nie ma 200-tu koni a auto po czasach z twojego filmu przyspiesza 2 razy szybciej od 140 -180 Km/h o dole to juz nie wspominam - jak Spanky napisał nie masz sie co obrazać tylko szukaj przyczyny co jest nie tak bo napewno jest coś zpiep...

Odnośnie kolegi Maćka czyli spanky to o jego renomie mozesz sobie poczytac taż na innych forach np na forum.vwgolf, czy na forum seata - tam maja zgoła inna opinie od twojej a jego kreski wybitnie pokazują w którym miejscu jest jako tuner - mysle ze na tą chwile to spokojnie pierwsza 5 w całym woj, mazowieckim oraz to jakie projekty hamował - twój seat to modyfikacyjnie stary kapiszon a w dodatku niewypał (choć auto samo w sobie bardzo fajne zeby nie było)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 00:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
spanky napisał(a):
I na koniec zeby wszyscy widzieli o czym pisze i gdzie jest zle , prawidłowy wykres silnika CAHA przed i po modzie [Twoj po zmianach mechaniczncyh to to samo co CAHA]

.... auto przy 2.5tys ma niecale 150ps a u mnie jest okolo 160 (porownujac wykresiki oczywiscie)
Nie wiem czy to takie osiagniecie na aucie, ktore ma teoretycznie lepszy intercooler (bo nie sa ta smici pochowane za halogenami)
Dodatkowo typowo "zdrowa seria sie trafila" (175ps? - zawsze mnie zastanawialo czy to zdrowa seria czy "zdrowy" pomiar...nie wiem, zastanawiajace...)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 08:16:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Widzisz kolego przemekk74, jakiś czas temu pisałeś o firmach robiących chip tuning,
"wgrywają gotowce, nie sprawdzają stanu silnika, podzespołów" i generalnie po co
przepłacać jak można wgrać gotowca za "200zł".
Pokazałeś właśnie na swoim przykładzie jak to u Ciebie wygląda.
Widać my robimy softy u innych tunerów i przepłacamy ale za to mamy moment i moc
w zakresie obrotów użytkowych a nie tak jak u Ciebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 09:08:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ernieball napisał(a):
Widzisz kolego przemekk74, jakiś czas temu pisałeś (powaznie pisalem??????) o firmach robiących chip tuning,
"wgrywają gotowce, nie sprawdzają stanu silnika, podzespołów" i generalnie po co

A możesz to przytoczyć (żeby nie było, ze ściemniasz w odwecie za wytykanie bzdur) (poniżej link)
viewtopic.php?f=27&t=119994
bzdura Ernieball napisał(a):
Nie wiem jak w A3 ale w A4 ostatnie przełożenie jest takie samo przy szóstce skrzyni jak i przy piątce.
Czyli jadąc np. 120km/h mamy takie same obroty silnika przy skrzyni szóstce i piątce.

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 09:13:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
przemekk74 napisał(a):
ernieball napisał(a):
Widzisz kolego przemekk74, jakiś czas temu pisałeś (powaznie pisalem??????) o firmach robiących chip tuning,
"wgrywają gotowce, nie sprawdzają stanu silnika, podzespołów" i generalnie po co

A możesz to przytoczyć (żeby nie było, ze ściemniasz w odwecie za wytykanie bzdur) (poniżej link)
viewtopic.php?f=27&t=119994
bzdura Ernieball napisał(a):
Nie wiem jak w A3 ale w A4 ostatnie przełożenie jest takie samo przy szóstce skrzyni jak i przy piątce.
Czyli jadąc np. 120km/h mamy takie same obroty silnika przy skrzyni szóstce i piątce.

Pozdrawiam,
Przemek


Proszę bardzo viewtopic.php?f=8&t=111156

ps.
co do skrzyni w A4B6 to miałem rację więc nie wprowadzaj forumowiczów w błąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 09:14:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Panowie, please... ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 09:17:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Proponuję zamknąć temat bo będzie lincz za ten wykres.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 12:03:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ernieball napisał(a):
Widzisz kolego przemekk74, jakiś czas temu pisałeś o firmach robiących chip tuning,
"wgrywają gotowce, nie sprawdzają stanu silnika, podzespołów" i generalnie po co
przepłacać jak można wgrać gotowca za "200zł".
...
Proszę bardzo viewtopic.php?f=8&t=111156

popatrz co ja znalazlem
przemekk74 napisał(a):
do tak oklepanego silnika poszukalbym w okolicy goscia robiacego czipy (nie malpy co bezmyslnie wgrywa gotowce lub mody przygotowane przez innych!) i juz

wiec....klamiesz by oczernic/przeinaczasz/czytasz bez zrozumienia (nie znam przyczyny)



ernieball napisał(a):
co do skrzyni w A4B6 to miałem rację więc nie wprowadzaj forumowiczów w błąd.

brniesz? prosze symbole tych skrzyn 6 biegowych "majacej takie same przelozenia" jak 5tka ... moge dac minimum klika kodow skrzyn boegow majacych 6tke z innymi przelozeniami niz 5tka
Kazdy kto umie czytasz wezmie poszuk pierwsza lepsza dokumentacje, ksiazke "sam naprawiam" itp by latwo to zeryfikowac. Palnales glupote i nie mogles sie z twarza wycifac wiec brnales
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: