.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 00:29:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 12:09:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
przemekk74 napisał(a):
ernieball napisał(a):
Widzisz kolego przemekk74, jakiś czas temu pisałeś o firmach robiących chip tuning,
"wgrywają gotowce, nie sprawdzają stanu silnika, podzespołów" i generalnie po co
przepłacać jak można wgrać gotowca za "200zł".
...
Proszę bardzo viewtopic.php?f=8&t=111156

popatrz co ja znalazlem
przemekk74 napisał(a):
do tak oklepanego silnika poszukalbym w okolicy goscia robiacego czipy (nie malpy co bezmyslnie wgrywa gotowce lub mody przygotowane przez innych!) i juz

wiec....klamiesz by oczernic/przeinaczasz/czytasz bez zrozumienia (nie znam przyczyny)



ernieball napisał(a):
co do skrzyni w A4B6 to miałem rację więc nie wprowadzaj forumowiczów w błąd.

brniesz? prosze symbole tych skrzyn 6 biegowych "majacej takie same przelozenia" jak 5tka ... moge dac minimum klika kodow skrzyn boegow majacych 6tke z innymi przelozeniami niz 5tka
Kazdy kto umie czytasz wezmie poszuk pierwsza lepsza dokumentacje, ksiazke "sam naprawiam" itp by latwo to zeryfikowac. Palnales glupote i nie mogles sie z twarza wycifac wiec brnales
Przemek


oczywiście ze są skrzenie 5 z bardzo podobnym przełożeniem do skrzyń 6 - z poprzeczynch silników to ona chyba miała kod GGU jesli pamietam

sam miałem a4 b6 AWX z taką skrzynią porównywałem obroty ze skrzynią 6 AVF-a i na 5 biegu przy 140 mieliśmy prawie dokładnie takie same obroty - zresztą był juz temat na ten temat i finalnie zostało to potwierdzone o czym mówie

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 13:01:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Kolego przemekk74
a to kto niby napisał jak nie ty?
"haslo "przygotowanie czipa pod stan silnika" "indywidualne strojenie" to takie dyrdymaly by przyciagnac klientow.

Więc jeżeli według Ciebie auta nie są indywidualnie strojone to o czym w ogóle tu rozmawiać.

Dałeś ciała na przykładzie własnego auta a teraz próbujesz się ratować.
"Tonący brzytwy się chwyta" - wyciągasz jakieś tematy o skrzyniach biegów gdzie nie ma to żadnego związku z
twoim exeo niby a4b7 :D

Trzymajmy się tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 15:31:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
a to kto niby napisał jak nie ty?
"haslo "przygotowanie czipa pod stan silnika" "indywidualne strojenie" to takie dyrdymaly by przyciagnac klientow.

zeby zrozumiec, ze te indywidualne strojenie to taka sciema to wystarczy zlogowac auta i zrozumiec dokldanie co widzisz w logach - jezeli tego nie potrafisz... to rozumiem, ze ciezko przyjac do wiadomosci, ze do zaczipowania EDC15 wystarczy gosciu co sie zna i to zrobi bo wciskania kitow (w kazdym wiekszym miescie bedzie kilku takich). Wystarczy sobie pojsc "na grupowy cziptuning", podzielic czas przez ilosc czipowanych i masz wymiar indywudualnosci (po odliczeniu czynnosci zwiazanych z ustawieniem auta na hamowni doslownie liczony w minutach)
Upierasz sie nad co chlapnales, wciskasz mi slowa, ktorych nie wypowiedzialem.... powiedzmy malo wiarygodny jestes?
Bedziesz mial samochod co nie ma 300tys nabite, przeglad techniczny nie bedzie dawal corocznych emocji (teraz ida zmiany w przegladach... emocje zwrosna) to pogadamy kto ma popsuta padake. Chwilowo to Twoja "bryka" do piet nie dorasta bezpieczenstwem bezawaryjnoscia, przyspieszeniem ani vmaxem mojemu "prawie A4" (rozumiem, ze to moze bolec - flustracja?)... moge powiedziec, ze mam swieze (ciagle - mimo nabicia pond 100tys) auto co ponad 200koni z momentem obrotowym wiekszym niz subaru impreza sti.. a Ty mozesz przytaczac slowa, ktorych nigdy nie wypowiedzialem - i kto wyglada zalosnie?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 15:36:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Kolejne wycieczki osobiste oraz "opluwanie" nie swoich fur... spowoduje zamkniecie watku i ukaranie co bardziej krewkich pisarzy.
PS
Przemo
Poka logi dynamiczne tego samochodu... po modzie i przed.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 20:24:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
przemekk74 napisał(a):
Cytuj:
a to kto niby napisał jak nie ty?
"haslo "przygotowanie czipa pod stan silnika" "indywidualne strojenie" to takie dyrdymaly by przyciagnac klientow.

zeby zrozumiec, ze te indywidualne strojenie to taka sciema to wystarczy zlogowac auta i zrozumiec dokldanie co widzisz w logach - jezeli tego nie potrafisz... to rozumiem, ze ciezko przyjac do wiadomosci, ze do zaczipowania EDC15 wystarczy gosciu co sie zna i to zrobi bo wciskania kitow (w kazdym wiekszym miescie bedzie kilku takich). Wystarczy sobie pojsc "na grupowy cziptuning", podzielic czas przez ilosc czipowanych i masz wymiar indywudualnosci (po odliczeniu czynnosci zwiazanych z ustawieniem auta na hamowni doslownie liczony w minutach)
Upierasz sie nad co chlapnales, wciskasz mi slowa, ktorych nie wypowiedzialem.... powiedzmy malo wiarygodny jestes?
Bedziesz mial samochod co nie ma 300tys nabite, przeglad techniczny nie bedzie dawal corocznych emocji (teraz ida zmiany w przegladach... emocje zwrosna) to pogadamy kto ma popsuta padake. Chwilowo to Twoja "bryka" do piet nie dorasta bezpieczenstwem bezawaryjnoscia, przyspieszeniem ani vmaxem mojemu "prawie A4" (rozumiem, ze to moze bolec - flustracja?)... moge powiedziec, ze mam swieze (ciagle - mimo nabicia pond 100tys) auto co ponad 200koni z momentem obrotowym wiekszym niz subaru impreza sti.. a Ty mozesz przytaczac slowa, ktorych nigdy nie wypowiedzialem - i kto wyglada zalosnie?
Pozdrawiam,
Przemek



Cholera... już dawno nie widziałem na tym forum (i pewnie jeszcze kilku innych) gościa z większym ego... Konfrontacja w większości wypowiedzi, iriona w co drugim zdaniu, brak przyjmowania jakiejkolwiek krytki, a nawet jakaś drobna uwaga traktowana osobiście i jako atak... Przy Tobie lepiej się nie odzywać... bo i po co... strata czasu... jesteś jak większość naszych wspaniałych polityków w telewizji, najmądrzejszy i nieomylny, tylko dla odmiany występujesz jako internetowa alfa i omega. Ta skrupulatność w odnajdywaniu, zapamiętywaniu i zapisywaniu faktów życia forum... przezabawne... :D I ten wspaniały samochód... lepszejszy i szybciejszy... ba ! najlepszejszy i najszybciejszy, a teraz dodatkowo najlepiej stuningowany !

Och, aż drżę z ciekawości na odpowiedź Psze Pana. Może być wielokrotnie cytowana, a co !


P.S. Przemik, to niestety niezbędny komentarz do tej wspaniałej i merytorycznej dyskusji o tuningu. ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 13.lut.2013 21:55:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Sprinter napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
Cytuj:
a to kto niby napisał jak nie ty?
"haslo "przygotowanie czipa pod stan silnika" "indywidualne strojenie" to takie dyrdymaly by przyciagnac klientow.

zeby zrozumiec, ze te indywidualne strojenie to taka sciema to wystarczy zlogowac auta i zrozumiec dokldanie co widzisz w logach - jezeli tego nie potrafisz... to rozumiem, ze ciezko przyjac do wiadomosci, ze do zaczipowania EDC15 wystarczy gosciu co sie zna i to zrobi bo wciskania kitow (w kazdym wiekszym miescie bedzie kilku takich). Wystarczy sobie pojsc "na grupowy cziptuning", podzielic czas przez ilosc czipowanych i masz wymiar indywudualnosci (po odliczeniu czynnosci zwiazanych z ustawieniem auta na hamowni doslownie liczony w minutach)
Upierasz sie nad co chlapnales, wciskasz mi slowa, ktorych nie wypowiedzialem.... powiedzmy malo wiarygodny jestes?
Bedziesz mial samochod co nie ma 300tys nabite, przeglad techniczny nie bedzie dawal corocznych emocji (teraz ida zmiany w przegladach... emocje zwrosna) to pogadamy kto ma popsuta padake. Chwilowo to Twoja "bryka" do piet nie dorasta bezpieczenstwem bezawaryjnoscia, przyspieszeniem ani vmaxem mojemu "prawie A4" (rozumiem, ze to moze bolec - flustracja?)... moge powiedziec, ze mam swieze (ciagle - mimo nabicia pond 100tys) auto co ponad 200koni z momentem obrotowym wiekszym niz subaru impreza sti.. a Ty mozesz przytaczac slowa, ktorych nigdy nie wypowiedzialem - i kto wyglada zalosnie?
Pozdrawiam,
Przemek



Cholera... już dawno nie widziałem na tym forum (i pewnie jeszcze kilku innych) gościa z większym ego... Konfrontacja w większości wypowiedzi, iriona w co drugim zdaniu, brak przyjmowania jakiejkolwiek krytki, a nawet jakaś drobna uwaga traktowana osobiście i jako atak... Przy Tobie lepiej się nie odzywać... bo i po co... strata czasu... jesteś jak większość naszych wspaniałych polityków w telewizji, najmądrzejszy i nieomylny, tylko dla odmiany występujesz jako internetowa alfa i omega. Ta skrupulatność w odnajdywaniu, zapamiętywaniu i zapisywaniu faktów życia forum... przezabawne... :D I ten wspaniały samochód... lepszejszy i szybciejszy... ba ! najlepszejszy i najszybciejszy, a teraz dodatkowo najlepiej stuningowany !

Och, aż drżę z ciekawości na odpowiedź Psze Pana. Może być wielokrotnie cytowana, a co !


P.S. Przemik, to niestety niezbędny komentarz do tej wspaniałej i merytorycznej dyskusji o tuningu. ;)


przez takich ..... i tu nie użyję odpowiednich słow ale wiekszość chyba wie co mam na myśli :) - miałem juz nie pisac w tym temacie ale dzieki ci Sprinter za te słowa wyjąłeś mi to z ust - już nie chce przytaczć innych "mądrości" tego PANA bo nie ma sensu i taknie zrozumie a pojechanie po tak spokojnym i merytorycznym gościu jak Spanky to juz przesada - aż sie spanky wkurzył i nie odpowiada i niestety coraz czaściej sa takie akcje na forum

[EDIT] Nie dolewaj już... martab99

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [EXEO] 2.0TDI CR 143ps => 200PS (czyli A4B7 z motorem CR
PostNapisane: 23.lip.2015 08:16:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2015 07:41:32
Posty: 6
Szkoda , że tak nieładnie został zaatakowany twórca tego wątku. Dużo opisał , opowiedział i myślę że warto było poświęcić chwilę i o tym poczytać .
Jeśli chodzi o silnik 143 km to wstawiam wykres z hamowni dla tego silnika.
Silnik w żaden sposób niemodyfikowany oprócz tego ,że dostał programowo trochę koksu .
Między 1900 a 4000 obr utrzymuje wyższe wartości momentu obrotowego niż max. w serii .


Po "kuracji" uzyskał 179 km oraz 411 Nm.




Obrazek




P.S Mam teraz zamiar przesiąść się z 2.0 TFSI na 2.0 TDI 170 . Specjalnie kupuję quattro ponieważ zamierzam mu zastosować porządną kurację sterydową :)

EDIT 06.02.2016

Mam juz TT z CR i jestem w trakcie strojenia .

Na chwile obecna mam 232 km i 482 Nm , ale idę po więcej :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: