.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 20:50:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 01.lut.2013 12:04:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
Wow...wow...wow...
Ludzie, właśnie jestem po jeździe audi A6C5 Allroad...co prawda 2,5TDI ale to zawieszenie....to jest szok dla mnie.
Rozumiem że to pneumatyka i bywa awaryjna...ale jak to pracuje.
Okazało się że znajomy dostawca ma taką i spotkałem się z nim, obejrzałem auto i nawet się przejechałem(jako pasażer;)

Pierwsze wrażenia:
- faktycznie, kawał solidnej budy - a ja lubie duże auta
- miękkie fotele...miło w e39 mam twardsze
- dziwne uczucie jak zmienia się poziom zawieszenia...ale podniesiony to normalnie prawie jak SUV
- wykonanie elementów wewnątrz...spełnia moje oczekiwania, nic nie trzeszczy, jest gąbka pod podszybiem, solidne uchwyty do zamykania drzwi, ogólnie jest ok.
- wygląd wnętrza, wydał mi się trochę ubogi, auo wyposażone było w radio, bez navi, oraz klimatronik, przyciski mogą być lekkim mankamentem, ale kwestia przyzwyczajenia. Myślę że jak wybiorę wersję z
Navi będę zadowolony
- wrażenia z jazdy - dość pozytywne, jak na ten ciężar samochodu, silnik całkiem dobrze dał radę - benzyna z pewnością zniweluje wszelkie wątpliwości.
- wyciszenie - jest bardzo dobrze - zwłasza że to diesel - w benzynie powinno być jeszcze lepiej.

I to zawieszenie...cały czas jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Fakt że jest to awaryjny element - w samochodzie którym miałem przyjemność jechać, przy 150000 były wymieniane
Facet mówi że zamówił komplet razem z kompresorem za niecałe 3000 pLN od jakiegoś producenta w stanach - czy to możliwe jest ?
Jeśli w grę wchodzi wymiana poduszek co 5 lat to nie ma dla mnie tematu.

Podsumowując, wrażenia bardzo pozytywne, benzynka pewnie jeszcze je pogłębii.
Coraz bardziej skłaniam się w kierunku AUDI - coraz mniej znaków zapytania, a i zmiany się chce.
muszę tylko znaleźć w miarę dopasioną wersję...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 01.lut.2013 14:46:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Może nie tyle zawieszenie jest awaryjne co droższe od zwykłego.
Co do wykonania wnętrza to nie mogło być innej oceny, w końcu Audi zawsze jest na poziomie, BMW im młodsze tym Bywa różnie. No i nagłośnienie w e39 generalnie nie istnieje.
ps. jaką dokładnie teraz wersję tej beemki masz?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 01.lut.2013 15:37:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
Hej
Obecnie mam E39 530D sedan z 1999r - przed lift
Wersja 184 kM
Jestem drugim właścicielem tego pojazdu - mam na to papiery ;)
auto jest wystawione jakby był ktoś zainteresowany,

Ale to już nie na ten dział temat chyba

Edit - wersja shadowline ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 01.lut.2013 22:20:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
Dobra,
działamy ;)
prawdopodobnie w przyszłm tygodniu pojadę na oględziny Allroada w upatrzonym 4.2 :D

Czy to prawda że w silnikach z oznaczeniem B jest łańcuch rozrządu ?

powiedzcie na co zwrócić uwagę.
Zawieszenie - wiadomo
turbo - nie ma tematu
skrzynia jest automat - chyba triptronic..czy jak to się pisze...

co jeszcze polecicie by sprawdzić?
jakieś słabe punkty?
jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc...
mam nadzieję niedługo dołączyć jako czynny klubowicz a nie potencjalny ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 01.lut.2013 22:41:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Ja polecam ten silnik omijać, rozrząd - to jakieś 10-12k zł, a z nim jak z wałkami w 2.5, pytanie nie brzmi: czy a kiedy :( zacznie terkotać. Potem jest już tylko gorzej, jeździsz z duszą na ramieniu, odpalasz co rano też :(
Ale jeśli nalot w miarę 150-200k km i potwierdzony (nie książką, a w ASO) to może i warto zaryzykować :)
Umów się, żeby auto było zimne, nie odpalane tego dnia, wtedy można usłyszeć co się dzieje z napinaczami i łańcuchami.
Tak poza tym , ogólnie zczytać błędy, odpalić, przejachać z 10-15km, sprawdzić ponownie co w ECU siedzi, skrzynia - temu poświęć trochę uwagi, nie ma prawa szarpać przy zmianie biegu góra/dól, ma ruszać płynnie- pełzanie po puszczeniu hamulca, zarówno na D jak i R, sprawdź czy się nie poci silnik/napędy.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 01.lut.2013 22:47:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
Dzięki za info kolego,
będę czujny ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 01.lut.2013 23:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ja bym wybrał 2.7T, ale to już Twoja decyzja. Jak dla mnie 4.2 w tej budzie jest troche ociążałe i na pewno mniej zwinne niż 2.7.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 02.lut.2013 00:38:54 
Zagor napisał(a):
Ja polecam ten silnik omijać, rozrząd - to jakieś 10-12k zł, a z nim jak z wałkami w 2.5, pytanie nie brzmi: czy a kiedy :( zacznie terkotać. Potem jest już tylko gorzej, jeździsz z duszą na ramieniu, odpalasz co rano też :(
Ale jeśli nalot w miarę 150-200k km i potwierdzony (nie książką, a w ASO) to może i warto zaryzykować :)
Umów się, żeby auto było zimne, nie odpalane tego dnia, wtedy można usłyszeć co się dzieje z napinaczami i łańcuchami.
Tak poza tym , ogólnie zczytać błędy, odpalić, przejachać z 10-15km, sprawdzić ponownie co w ECU siedzi, skrzynia - temu poświęć trochę uwagi, nie ma prawa szarpać przy zmianie biegu góra/dól, ma ruszać płynnie- pełzanie po puszczeniu hamulca, zarówno na D jak i R, sprawdź czy się nie poci silnik/napędy.



no co to się dzieję na forum???... 4,2 V8 (niejednokrotnie używane jako tańszy i o niebo lepszy niż V6 TDI) nagle robi się podobnie niepewny...i niegodny polecenia???
weźcie się w końcu chłopaki zdecydujcie.
aha i rozrząd 10-12 tysi skąd wy takie ceny macie??? Z ASO w Ingolstadt?? za to to już można 2 x A8 kupić i do kraju nimi dojechać.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 02.lut.2013 01:06:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
tak ale nie te 4.2 w allroadzie , tam już niestety nie jest te pancerne 4.2 - tańsze niż 1.9 tdi :diabel:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 02.lut.2013 09:54:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
Hmm...
Cóż...mam informację że napinacze i łańcuchy były wymieniane w zeszłym roku,
więc chyba nie będzie aż takiej tragedii...
mam nadzieję ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 02.lut.2013 11:21:49 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Jedź, oglądaj, macaj, sprawdzaj, kupuj, wracaj i chwal się na forum :> .

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 02.lut.2013 15:07:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
Proste....ze tak powiem jak "pykanie" bez gumy ;)
Dam znać jak będę po oględzinach.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 16.lut.2013 21:39:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
No i stało się...;);)
Od kilku gofdzin jestem posiadaczem naprawdę fajnej bryczki.

Nic nie stuka, nic nie puka i mam nadzieję że tak zostanie.
Wg poprzedniego wlaściciela, którego pozdrawiam, caly rozrząd był wymieniany,
więc powinien na trochę starczyc;)
Auto kupilem od jednego z forumowiczów.

Dzięki wszystkim za komentarze i rady.

V8 pracuje bardzo fajnie ;);)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 16.lut.2013 22:31:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Gratulacje. dawaj foty!

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 17.lut.2013 20:58:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
NO i trasa zrobiona
Jest bardzo dobrze...
tylko spocilem sie 3 razy jak mi się zapalila kontrolka od zawieszenia
otwieram ksiazke serwisowa... a tam na szczescie info że jak system ustawia zawieszenie to zapala się kontrolka.... ufff
wszysko ok.

foto moge wrzucic pogladowo....
ale jak ;) ???

PS. Jeszcze jedno. Auto jest na 18" felgach. Drugie takie same w zapasie. oba komplety z oponami. Model quattro o ile sie nie myle.[EDIT]

martab99: Kolego,dział Giełda jest gdzie indziej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 18.lut.2013 16:54:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2013 12:02:58
Posty: 43
rozumiem.
Sory ale niemam jeszcze wystarczającej ilości postów.
Poprawimy się,
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AUDI A6C5 Allroad 2.7Bi TUrbo
PostNapisane: 20.lut.2013 23:33:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:29:05
Posty: 44
Lokalizacja: Kraków
Auto: AUDI A6 C4 AEL QUATTRO
orzel_man napisał(a):

I to zawieszenie...cały czas jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Fakt że jest to awaryjny element - w samochodzie którym miałem przyjemność jechać, przy 150000 były wymieniane
Facet mówi że zamówił komplet razem z kompresorem za niecałe 3000 pLN od jakiegoś producenta w stanach - czy to możliwe jest ?


https://www.arnottindustries.com/part_A ... id124.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: