Koledzy odświeżam temat.
Wciąż nie uporałem się ze spadkiem mocy w zakresie ok 2000-2400rpm. Problem musiałem na jakiś czas zostawić i tak jeździłem. Nie jest to aż tak mocno uciążliwe, ale jednak to auto "nie jedzie".
Dodatkowo niedawno dostąpiłem zaszczytu wymiany wałków i hydrauliki. W związku z tym znów zamieszczam logi i proszę o ocenę całości no i oczywiście problem jak w temacie.
Dodam tylko, że po wymianie wałków silnik pracuje ładnie tylko spalanie wzrosło o ok 1 litr (związek?).
Grupy normalne
Grupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147533.htmlGrupy: 007 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147534.htmlGrupy: 013 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147535.htmlGrupy: 018 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147536.htmlGrupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147537.htmlGrupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147538.htmlGrupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147539.htmlGrupy: 014 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147540.htmlBasic Settings
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147545.htmlGrupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147546.htmlGrupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147547.htmlGrupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147548.htmlDynamiczne
Grupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147549.htmlGrupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147550.htmlGrupy: 010 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147551.htmlGrupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147552.htmlGrupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147553.htmlNie bardzo się na tym znam ale widzę, że w 011D zawór N75 schodzi aż do 17% zanim uda mu się zbić nadciśnienie. Czy moim problemem może być wina tego zaworu pomimo że w 011BS działa on poprawnie - sztanga T chodzi w pełnym zakresie i szybko.
Ponadto kiedy zmieniam bieg w zakresie 2000-2400 to T bardzo gwałtownie wyhamowuje wydając dziwne dźwięki jakby ocierania. Czyżby T się uwala? Nie wspomniałem o tym wcześniej ale dzieje się tak już bardzo długo.
Czytałem, że w przypadku przeładowania T winny nie jest katalizator ale dla próby odciągnąłem wydech za T i zrobiłem 011D
Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/ralph_011_147554.htmlJeśli chodzi o problem spadku mocy to żadnej różnicy. Ale za to przy ok 2400 słychać wyraźne "pufff" jakby wyrzucenie gazów i od razu nagły przyrost mocy. Dodam, że jak zmieniałem biegi w zakresie 2000-2400 turbina wyhamowywała już płynnie wydając jednostajny świst zwalniania.
Czekam na rady i sugestie.
Pozdrawiam