.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 15:19:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 10:20:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
OT: Carl. Właściciele V6 TDI na tym forum , jesli juz zabiorą głos w jakiejś sprawie, leją stronami spam aż strach czytać ... :):
Chodzi mi o to, aby trzymać się tamatu, bo niepotrzebnie przemycamy niepotrzebne tresci do dyskusji ;)
Oczywiście wszystkie głosy w dyskusji sa mile widziane i zapraszamy do dyskusji - byle na temat :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 10:58:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Baskecior napisał(a):
OT: Carl. Właściciele V6 TDI na tym forum , jesli juz zabiorą głos w jakiejś sprawie, leją stronami spam aż strach czytać ... :):
Chodzi mi o to, aby trzymać się tamatu, bo niepotrzebnie przemycamy niepotrzebne tresci do dyskusji ;)
Oczywiście wszystkie głosy w dyskusji sa mile widziane i zapraszamy do dyskusji - byle na temat :peace:


Odezwał się "król spamerów" i książe górskiego powietrza z przytkanym EGR-em :diabel: :peace:

Od teraz postaram się być powściągliwy w zabieraniu głosu... ;)
W tych stronach spamu, który leją właściciele V6 TDI są również bardzo ważne informacje, z których korzysta wielu użytkowników...

Trzeba się tylko nauczyć je "wyławiać"... :diabel:

Koniec OT (definitywny) ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 16:27:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
carlnova napisał(a):
W tych stronach spamu, który leją właściciele V6 TDI są również bardzo ważne informacje, z których korzysta wielu użytkowników...

Trzeba się tylko nauczyć je "wyławiać"... :diabel:

Koniec OT (definitywny) ;)

Ależ oczywiście. :diabel:
Koniec OT

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2007 19:25:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2007 09:00:58
Posty: 33
Lokalizacja: Krakow
A czy w silniku AAT też jest EGR???
naszukałem się go dzisiaj i nie znalazłem :zly:
Gdzie go szukać?

Pozdrawiam
Gabson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 18:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
jedno moze i głupie pytanko:)

Mam rozciąć ten przewód z podcisnieniem i po powstałych dwóch stronach wkrecic srobke lub jakos inaczej zaślepić???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2007 09:52:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mk-Mateusz napisał(a):
jedno moze i głupie pytanko:)

Mam rozciąć ten przewód z podcisnieniem i po powstałych dwóch stronach wkrecic srobke lub jakos inaczej zaślepić???


przeciez wszystko jest napisane... nawet fotki sa ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 01:45:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 14:49:16
Posty: 225
Lokalizacja: Grodzisk Maz. / Brzozowa
Cytuj:
przeciez wszystko jest napisane... nawet fotki sa ... ;)

U mnie niestety się nie wyświetlają :-(
Czy AAT to może 2,7 biTurbo?

_________________
Były: A8 '96 4.2 Quattro
Allroad '02 2.7T
Jest: A8L '04 4.2 benza - jedyny słuszny silnik :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 09:03:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
D-Bomb Jaro napisał(a):
Cytuj:
przeciez wszystko jest napisane... nawet fotki sa ... ;)

U mnie niestety się nie wyświetlają :-(
Czy AAT to może 2,7 biTurbo?


po opisie mozna sobie wyobrazic ... ;)
nie... AAT to 2.5 TDI R5 ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2008 00:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
2 pytania :

1/ odłączenie zaworu EGR MOŻE powodować podwyższenie temperatury silnika np na biegu jałowym - a co za tym idzie szybsze zużycie elementów ? (wypalenie uszczelki ...)

2/ odłączenie zaworu EGR powoduje ze olej silnikowy nie jest dodatkowo "zasyfiany" zanieczyszczeniami pozostałymi po powtórnym spalaniu spalin dostarczanych przez EGR ?

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2008 00:36:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Tdi ma natrysk oleju na denka tlokow i to jest zasadnicze chlodzenie a EGR dostarcza spalin aby obnizyc zawartosc NOx podczas spalania , poniewaz zmniejsza temperature w komorze podczas sprezania. Zima i krotkie przejazdy , czeste odpalanie i gaszenie , lepiej zaslepic EGR . Latem jazda na dlugich dystansach z duzymi predkosciami , zaleca sie pozostaienie sprawnego EGR.Sprawna turbosprezarka , zdrowy silnik, ktory nie pobiera oleju to tez czysty uklad recyrkulacji spalin . Skoro jest inaczej to tylko ratuje zaspepienie lub odlaczenie poprzez VAG.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2008 11:51:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
poczytałem sobie trochę na forum o zaślepieniu EGRa no i poszedłem sobie dzisiaj spróbować tego w moim AAT.

Poniżej wkleiłem zdjęcie EGR, ponieważ mam wątpliwości i chciałbym być pewien, że dobrze rozumiem:

Obrazek

Patrząc na ten zawór powinno się (choćby w celu sprawdzenia zanim się porządnie wyczyści cały dolot) zaślepić przewód wychodzącyz zaworu (pewnie ten z prawej strony bo jest jedyny :P ).
No i właśnie spróbowałem to zrobić, więc zdjełem przewód z zaworu i żeby sprawdzić jak działa podciśnienie przed zaślepieniem na pracującym silinika ręcznie dotykałem końcówki zaworu i przewodu i muszę powiedzieć, że żadnego podciśnienia nie czułem.

Następnie go zaślepiłem, wsiadłem do auta żeby troszkę go przygazować i zaczął tak przez chwilę nierówno pracować po tym przegazowaniu.

Czy opisane przeze mnie objawy są prawidłowe?

Z góry dzięki za wszelką pomoc

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ODŚWIEŻENIE TEMATU
PostNapisane: 17.mar.2009 21:00:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2008 18:55:53
Posty: 67
Lokalizacja: Lębork / Gdynia
Witam wszystkich

Chciałbym odświeżyć temat
Zaczne od obrazka:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 39f06.html

Widać tutaj elektrozawory N75 i N18, pierwszy steruje gruszką od turbo a drugi zaworem EGR.

Czytają wszystkie posty chyba nie doczytalem. Piszecie ze zaslepić weżyk dochodzacy do EGRu. Fajnie ale co zrobic z druga strona??? Tez zaslepic czy zostawic otwarte??

Kolejnym pytaniem jest sprawdzenie poprzez program VAG COM na bloku 003 /BS/ EGR sie otwiera i zamyka chyba prawidlowo a jak zrobilem logi dynamiczne to przy pedale w podlodze na 3 biegu kolumna EGR CYCLE DUTY jest na 95,5%. Czy to jest prawidłowo???

Auto moim zdaniem nie ma pelnej mocy dlatego szukam pokolei (elektrozawory N75 i N18 juz mam wyczyszczone)


Co o tym sadzicie???

_________________
Audi A6 2.5 TDI V6 '02r AKE QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 21:05:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Właśnie dzisiaj w Moim 2.5 TDI R5 zaślepiłem z pełni EGR na dwa znane mi sposoby :peace:
1.Zaślepiłem śrubką i objąłem to dodatkowo opaską skręcającą ten wężyk gumowy.
2. Zaślepiłem cienką blaszką między kolektorem a EGR.
3. Wyczyściłem tę sadze z kolektora..

Auto poprostu dostało takiego kopa że poprostu.. :diabel:
Dół się zrobił mocny, tak jak by mu z 10Km przybyło!
Auto zupełnie przestało kopcic po przepałowaniu :D
Jak coś - Przebieg: 335500km Rocznik 94'

Polecam tą operacje zrobic :):

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 17:47:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2009 17:45:23
Posty: 1
Lokalizacja: Rajbrot
Koledzy jestem tu nowy i mam pytanie o zaślepienie EGR-a w 1z Audi A4 95

Może ktoś opisać jak to zrobić po kolei? Będę wdzięczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [R4/R5 TDI] Odłaczenie EGR`a - minifotostory
PostNapisane: 25.mar.2013 14:36:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.mar.2013 14:33:51
Posty: 2
Lokalizacja: Warszawa/Szczecinek
Auto: Audi A4 B5 Avant Kombi 1.9 TDI
Siemanko wszystkim. Jestem nowy na forum. Poczytałem Wasz topic i wrzucam fote, by się upewnić, że dobrze zrozumiałem jak zaślepić EGR w moim 1.9TDI, oto foto: Pozdro!

http://img825.imageshack.us/img825/8556/egrf.jpg

_________________
Audi A4 B5 Avant Kombi 1.9 TDI '96


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [R4/R5 TDI] Odłaczenie EGR`a - minifotostory
PostNapisane: 31.gru.2013 01:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
odgrzewam
interesuje mnie kwestia katalizatorów po zaślepieniu egr-a czy przypadkiem nie zapcha się to wszystko szybciej?

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [R4/R5 TDI] Odłaczenie EGR`a - minifotostory
PostNapisane: 31.gru.2013 10:22:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie sądze ..skoro fura zacznie chodzić tylko na powietrzu.
A dwa.... jakby cos to KAT OUT.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [R4/R5 TDI] Odłaczenie EGR`a - minifotostory
PostNapisane: 31.gru.2013 10:49:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
przemik napisał(a):
Nie sądze ..skoro fura zacznie chodzić tylko na powietrzu.
A dwa.... jakby cos to KAT OUT.

KAT OUT i tu jest problem bo są 4 i strasznie dużo kombinowania z pospawaniem do kupy chyba ,że rozcinać puchy wyjmować kata i spawać

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [R4/R5 TDI] Odłaczenie EGR`a - minifotostory
PostNapisane: 31.gru.2013 11:24:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
A co to za motor ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [R4/R5 TDI] Odłaczenie EGR`a - minifotostory
PostNapisane: 31.gru.2013 15:14:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
przemik napisał(a):
A co to za motor ?

M57 z BMW

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: